Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Unknown

#1
Ik sta ook op die lijst. Vrees indd dat ze die een verkeerde mail hebben gestuurd. Lullig foutje  ;(
#2
Bijzonder, mailtje van Cambuur dat ik er weer bij ben, ik zou mijn sk hebben verlengd.

Klote grappen van onze club zeg. Mailtje kwam van info@mail.cambuur.nl

(Ik had afgelopen jaar geen sk)

#3
Wegens omstandigheden even jaartje geen sk genomen, ik kon te vaak niet. Wel af en toe kaartje noord gehaald. Ik had verdomme in de winter halve sk moeten kopen. Nu dus geen sk, sta wel op de wachtlijst. Had mij wel pas 1.5 uur na opening van de wachtlijst ingeschreven. Helaas geen mail afgelopen vrijdag.

Zijn er wel losse kaarten voor noord in de verkoop iedere wedstrijd?
Dat wordt telkens wekker zetten vlak voor kaart verkoop start. En dan maar hopen. Zeker met de topwedstrijden.
#4
Volgens mij hebben we 1 van de beste uitvakken van NL. dicht op het veld. Geen netten/hekken of plastic wanden voor het veld. Maar helaas gaat het weer mis. Vrees dat dit de laatste x was dat het zo?n supporter vriendelijk vak was. 
God man. Wat gaat er mis in je hoofd als je denkt dat het leuk is je vuurwerk op vrouwen/kinderen/families te gooien. Ik zou niet graag in het vak dicht op het uitvak van oost zitten met mijn kinderen.
Zo jammer weer dit.
#5
Bizar dat ik mee heb gemaakt dat onze club 3 keer is gepromoveerd onder 1 trainer. Voor het eerst 13 jaar terug. En na zijn ziekte deze come back maken. Als er iemand een standbeeld verdient is het Henk. Fucking legend.
Gaf net ook aan dat dit zijn club is. Maar ergens zou het mij niet verbazen dat hij nog eens bij een topclub zou willen trainen, om te zien of het daar ook lukt. Ook financieel interessant natuurlijk. Gun het hem iig wel.
Maar hopelijk blijft ie. En wat prachtig voor hem en ons dat ie het weer flikt.
#6
Indd.
Dan loop je weer kans dat we zaterdag promoveren terwijl we niet spelen.
Maar goed, dat scenario lag er eerder ook voor vandaag. En dat liep toch anders.
We zien wel. Maar ideaal is het allemaal niet.
#7
Darkraver op noord was wel echt heel vet. Top geregeld. Wat een geluid ook.
#8
Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk. Win je vrijdag mag je het niet officieel vieren, ondanks dat de graafschap dan hooguit nog gelijk met ons kan komen
qua punten. Ons doelsaldo verschil met de graafschap zou na winst vrijdag minimaal 22 meer zijn dan de graafschap.wij moeten dan onze laatste 6 verliezen en dtc hun laatste 7 winnen. Verliezen wij alles met 1 verschil en winnen zij alles met 1 verschil komen
Ze 13 dichterbij. Nog steeds 9 te weinig?
God man, de kans dat het na winst vrijdag nog mis gaat is zo gigantisch klein. Maar officieel geen promotie.
Laat dtc punten thuis liggen tegen ADO. Dan is het klaar. En dat scenario is best wel heel erg groot.
Mag hopen dat er dan alsnog spontaan een feest ontstaat of dat de club iets regelt zondag.

Het alles beste. Laat dtc maar winnen.
#9
Wedstrijden / Re: Cambuur-Almere
maart 03, 2026, 22:56:23
Citaat van: michello op maart 03, 2026, 22:10:21
Overall een prima pot, licht ging langzaam uit de tweede helft.
Berkhout matige invalbeurt en Balk zeer ongelukkig. Verder allemaal ruim voldoende.
Prachtig om te zien hoe sterk en gevaarlijk onze buitenspelers zijn.  _O_


Het aftellen kan nu echt beginnen, nog 4x winnen en we zijn er |:)

5 x toch. Met 4 x winnen (plus 12) komen we op 75.
De graafschap heeft nog 9 wedstrijden en kan dan 27 punten halen. Plus de 49 die ze nu hebben is 76.
De helft van onze nog te spelen wedstrijden winnen. En DTC zal ook vast niet alles winnen.
Ach.. we promoveren vast wel. Als we dit nog weg geven?
#10
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
januari 30, 2026, 23:47:11
Over een weekje wij tegen Almere en ADO uit naar Roda, mooie avond kan dat worden.
Stijf uitverkocht neem ik aan plus topsfeer

#11
Dit ga je niet menen toch..
#12
Wtf was dat voor gekkigheid bij ons oude stadion? Waren dat onze eigen ?supporters??
#13
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
maart 10, 2025, 23:16:48
 Wat een verschil met vorig seizoen. Hopelijk houdt hij deze vorm vast.
Van lachertje met al zijn kaarten  naar 1 van de beste aanvallers van de competitie momenteel. Keep it up kerel  |:)
#14
OMG zeg, wat een kut zooi
#15
Nou nou. Ineens gaat het mis en zit het tegen.