Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht-Cambuur Maandag 22 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 12, 2025, 22:19:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Henstra
Kooistra

sunderland


AL

Beste helft die ik wellicht ooit gezien heb.
Zo zonde van de blunder van Jansen en dat het hierdoor toch weer spannend lijkt te worden.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 20:53:29
Nu kop erbij, geen aansluitingstreffer !!!
zo zit het kop erbij houden eerste 15 minuten en snel de 4e maken.

Bankzitter

Echt genieten eerste helft. Dit elftal kan een heel hoog niveau aantikken (voor KKD begrippen).
Als we zo blijven spelen, dan doen we mee om de bovenste plekken.

Poetser


Unknown


Leeuwarder94

Met Ohio en Jonathans voorin moet je echt uitkijken nog. Zo zonde dit
De wens is de vader van de gedachte

CambuurArnhem


AL

Tja je zag het aankomen.
Rolke is ontutsend slecht, die moet er echt af.

Noordcambuur

Dit komt niet goed en R?lke schiet die bal erin?

Bernardo


Harry L.

Citaat van: AL op september 22, 2025, 21:12:23
Tja je zag het aankomen.
Rolke is ontutsend slecht, die moet er echt af.

Rolke wisselen idd.

Eewal

Was gewoon een penalty, dan was het 1-4 en klaar geweest

Noordcambuur


CambuurArnhem

#74
Ik ben een groot fan van R?lke, maar hij heeft het momenteel echt niet. Hopelijk krijgt hij nog een kans... Denk dat hij er anders snel af moet. En dan nog een hakje proberen, waarom. Als je niet in de wedstrijd zit moet je zulke dingen niet doen.