Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht-Cambuur Maandag 22 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 12, 2025, 22:19:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Henstra
Kooistra

sunderland

Wil dit hier ook wel even kwijt, was al van plan om het na Willem 2 hier neer te zetten.
Kan mij niet aan de mening onttrekken dat Edwin de Graaf echt iets toevoegt.
Duidelijk dat je ook betere spelers hebt maar hoe het allemaal staat en word ingevuld is ook anders. De rest verdediging is er altijd, geen gekke keuzes.
Sj?strand die ver terug verdedigt, het middenveld wat veel betere keuzes maakt, de achterhoede die constant de goede keuzes maakt.
Ik zie heel vaak hele logische dingen en dat was vorig jaar absoluut niet het geval.
Ok? we hebben nog zat wedstrijden maar dit is wat mij erg opvalt. Tegen mvv en Az ging het niet goed maar was de bedoeling wel steeds goed.

Lowieke

Niet alleen dat. Het lijkt wel of ze dit seizoen ook wat pittiger zijn. vorig seizoen was het vaak zo sloom en moesten Balk en Diemers op dat vlak de kar trekken. Dat zie ik nu niet meer. Iedereen vecht voor wat ie waard is.

oost

Citaat van: Lowieke op september 23, 2025, 16:42:27
Niet alleen dat. Het lijkt wel of ze dit seizoen ook wat pittiger zijn. vorig seizoen was het vaak zo sloom en moesten Balk en Diemers op dat vlak de kar trekken. Dat zie ik nu niet meer. Iedereen vecht voor wat ie waard is.

Dat komt denk ik ook omdat er nu veel meer kwaliteit aanwezig is. Rolke is de enige dissonant die krijgt het nog zwaar dit jaar.

Maar speler  als
Farrah
Sjorstrand
Diemers
Amofa
Visser
Van der Sande
Mulders

Heb je nu veel meer te kiezen en dat zorgt ervoor dat de wissels stinkende hun best moeten doen om erbij te komen of te blijven.

Ik weet 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar verdomme wat een geweldige voetbal heb ik afgelopen weken bij tijd en wijle gezien.
Voor het eerst sinds een hele langs tijd zit ik weer te genieten |:)

sunderland

Ik vind dat je R?lke nu veel te slecht neerzet. De spitspositie is bij Cambuur de moeilijkste positie. Toen het gisteren liep als een tierelier deed R?lke het ook goed. Steeds die wissel werking met Balk. Hij liep weg uit het centrum waardoor dat gat kwam bij de eerste, bij de 2 e was hij er niet en hun centrum al helemaal niet waardoor het 1 op 1 werd. Tis maar net wat je wilt zien .

sunderland

Citaat van: Lowieke op september 23, 2025, 16:42:27
INTENSITEIT

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op september 23, 2025, 18:45:21
Ik vind dat je R?lke nu veel te slecht neerzet. De spitspositie is bij Cambuur de moeilijkste positie. Toen het gisteren liep als een tierelier deed R?lke het ook goed. Steeds die wissel werking met Balk. Hij liep weg uit het centrum waardoor dat gat kwam bij de eerste, bij de 2 e was hij er niet en hun centrum al helemaal niet waardoor het 1 op 1 werd. Tis maar net wat je wilt zien .
Niet eens was de zwakste schakel gisteren

oost

Citaat van: sunderland op september 23, 2025, 18:45:21

Ik vind dat ik nog redelijk genuanceerd ben :_schater

Als ik er kritisch naar kijk :devil

Geen bal gevoel
Geen inzicht
Zwak in de lucht
Zwakke techniek

Wat kan die wel goed?
Keihard schot in de benen.
Hard werken

Maar dat doen sommige amateurs ook, dus nee voor het niveau wat de laatse duels wordt gehaald komt hij te kort. Maar goed dit is natuurlijk mijn mening dat jij in hem meer zie dan ik mag en kan natuurlijk  :proost

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op september 23, 2025, 19:06:46
Niet eens was de zwakste schakel gisteren
hij behoorde idd tot de minsten dat zie ik ook wel. Vind het wel veel te negatief wat er wordt geschetst. Maar goed er moet een pispaal zijn. En ik zie ook wel dat hij op de wip zit, als je terug leest kies ik vrijdag ook voor vd Sande

SCC

Moet je nagaan als Galvez zijn niveau/ potentie nog gaat halen. Want die valt me aan de bal (eerste aanname) nog echt tegen dit seizoen. Maar als die ook nog under- en overlap gaat oppakken, dan zijn we helemaal niet meer te houden. Want ik vind juist dat R?lke slim wegtrekt uit de spits, ruimte maakt voor Balk (of Diemers, 1ste goal) en bijv straks voor Sjochstrand, zodat Galvez buitenom in dat gat kan duiken. Mulders is mooi pittig aan de rechterkant, met Visser als controleur ernaast, zodat Ferrah (alhoewel die ook echt verdedigend stappen maakt) niet continu met zijn back mee hoeft en energie overhoudt om aan de bal beslissende dingen te doen.

Bankzitter

Er is ook  bij geen speler die je bij ons vrij kan laten.
de achterste 4 kunnen allemaal opbouwen (geen "Doke" er tussen) en kunnen allemaal een linie opschuiven.
Zet je Visser vast dan kan Galvez als extra middenvelder ernaast komen waarbij Sj?strand aan de lijn blijft.
Dekking op Diemers dan Ferrah als 2e 10 met overlap van Mulders.

Voorin zijn er ook wel een stuk of 7 die kunnen afronden als ze zijn vrijgespeeld.

Compliment aan Lambooi en De jong sr. en jr. die dit zo bij elkaar gezocht hebben. Het lijkt mij heel lastig voor een tegenstander om ons af te stoppen met zoveel spelers die sterk aan de bal zijn.

carlo de leeuw

Heel leuk voetbal gezien, maar tegenstanders lijken wmb nog wel eens wat te makkelijk het middenveld over te steken. Verder veel potentie in dit Cambuur!

CambuurArnhem

Citaat van: sunderland op september 23, 2025, 19:30:34
hij behoorde idd tot de minsten dat zie ik ook wel. Vind het wel veel te negatief wat er wordt geschetst. Maar goed er moet een pispaal zijn. En ik zie ook wel dat hij op de wip zit, als je terug leest kies ik vrijdag ook voor vd Sande

Vond hem ook ongelukkig, maar had wel dikke pech met bal op de paal en had natuurlijk een penalty moeten hebben (al weten we nooit of hij de bal niet huizenhoog over had geknald als hij toen niet onderuit was gehaald). Ik zou toch gewoon weer met hem starten, net als Balk gaat ie vanzelf weer scoren. We zullen zien wat de opstelling wordt. Misschien inderdaad wel met Vd Sande starten en dan R?lke als invaller op het eind inbrengen. Maar het liefst zou ik alles laten staan zoals het nu staat. We zijn er succesvol mee, tenslotte.