Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht-Cambuur Maandag 22 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 12, 2025, 22:19:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Henstra
Kooistra

Trainert!

Citaat van: zeewolde op september 22, 2025, 21:41:22
Hij meldt zich nu niet meer. Het gaat weer goed.

Is toch onnozel, zo'n prachtige 1e helft en dan je tegenstander weer zo makkelijk terug laten komen.
Ik had echt verwacht dat het 3-3 zou worden na dat de 2-3 viel. Gelukkig viel de 2-4 en staan we er heel mooi bij.

R058

Prachtige eerste 30 min met een fenomenale Ferrah. Verder ook eigenlijk iedereen goed, behalve R?lke die het wat moeilijk had. Die twee tegengoals zijn wel echt zonde. Echt een blunder van de keeper en die tweede echt een blunder van de scheids.
Normaal ben ik ook geen fan van Balk, maar die begint ook beter te spelen. Naast zn goal ook verdedigend en in het drukzetten. Hoop ook dat Vd Sande nu in de spits kan starten. Is balvaster dan R?lke en heeft denk ik een hogere ondergrens.
Kan een mooi seizoen worden zo. 5 punten los en het gaat elke wedstrijd beter...

AL

Even leek het de verkeerde kant op te gaan, maar daarna toch vrij gemakkelijk gewonnen. We hadden wel 7  kunnen/moeten maken.
Buitenspelers zijn echt buitencategorie.
Zou het contract van Daan Visser maar snel openbreken.  Niet normaal hoe goed(en veelzijdig) deze speler is.

Noordcambuur

Eerste helft van een heel goed niveau door een fout komen ze op 1-3 maar die scheidsrechter had stront in de ogen Cambuur had een strafschop moeten hebben.
Daarna direct de 2-3 maar gelukkig maakt onze Sjostrand de 2-4 daarna nog genoeg kansen op de 2-5.
Gefeliciteerd mannen op naar vrijdag  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 22:01:51
Is toch onnozel, zo'n prachtige 1e helft en dan je tegenstander weer zo makkelijk terug laten komen.
Ik had echt verwacht dat het 3-3 zou worden na dat de 2-3 viel. Gelukkig viel de 2-4 en staan we er heel mooi bij.
als je zoals jij alles altijd negatief benaderd snap ik jou redenatie

sunderland

Citaat van: AL op september 22, 2025, 22:05:09
Even leek het de verkeerde kant op te gaan, maar daarna toch vrij gemakkelijk gewonnen. We hadden wel 7  kunnen/moeten maken.
Buitenspelers zijn echt buitencategorie.
Zou het contract van Daan Visser maar snel openbreken.  Niet normaal hoe goed(en veelzijdig) deze speler is.
helemaal eens

denistel

heerlijk 1e half uur daarna maak je het je zelf nog heel lastig
maar ik zie veel meer voetbal dan vorig jaar en Sjostrand nu
al even veel goals als Pauwels in een heel seizoen,

Vrijdag een topper tegen J PSV dus weer volle bak er op

V-man

Was af en toe echt "genot"! Niet verwacht attractieve wedstrijd met een fraaie uitslag! Op naar vrijdag!!

wiekie1969

Genoten. Hadden alleen 10 mutte maken. Ferrah briljant. Vrijdag de kraker. Kom aan.

Noordcambuur

Citaat van: V-man op september 22, 2025, 22:18:48
Was af en toe echt "genot"! Niet verwacht attractieve wedstrijd met een fraaie uitslag! Op naar vrijdag!!
gaat vrijdag een heel andere wedstrijd worden die lui scoren heel makkelijk en krijbijna geen doelpunten tegen een hele belangrijke wedstrijd.

zeewolde

Citaat van: R058 op september 22, 2025, 22:04:09
Prachtige eerste 30 min met een fenomenale Ferrah. Verder ook eigenlijk iedereen goed, behalve R?lke die het wat moeilijk had. Die twee tegengoals zijn wel echt zonde. Echt een blunder van de keeper en die tweede echt een blunder van de scheids.
Normaal ben ik ook geen fan van Balk, maar die begint ook beter te spelen. Naast zn goal ook verdedigend en in het drukzetten. Hoop ook dat Vd Sande nu in de spits kan starten. Is balvaster dan R?lke en heeft denk ik een hogere ondergrens.
Kan een mooi seizoen worden zo. 5 punten los en het gaat elke wedstrijd beter...
Vond het ook een fantastisch eerste half uur, maar ook een zeer behoorlijk laatste half uur.
Vond R?lke  niet super, maar Galvez zeker ook niet.

Ferrah, Sj?strand maar ook Daan Visser zeer goed.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 22:01:51

Wat een geleuter man. Het had 10-2 moeten zijn. Wat een kansen. Cambuur heer en meester. En ja, niet alles gaat altijd goed en we geven kansen weg. Maar met dit voetbal verlies je niet veel wedstrijden als we zo doorgaan. Wie we wel misten was Baouf vanavond. Berkhout niet al te best maar speelde al paar weken niet.

Bankzitter

Er zit zoveel kwaliteit in dit elftal. Jansen, Baouf (straks weer), Amofa, Diemers en Ferrah zijn allemaal topspelers voor de KKD.
Visser en Galvez nog wisselvallig maar kunnen ook heel erg goed voetballen.

De goals zijn ook helemaal uitgespeeld (ook in vorige wedstrijden). Misschien niet 1 spits die ze er allemaal inlegt maar wel veel verschillende spelers die makkelijk afronden.

wiekie1969

Gewoon zo doorgaan. Wordt een spektakel vrijdag. Vol gas, dat doet Jong Psv ook. 5-4 is genoeg.

V-man

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 22:32:44
Gewoon zo doorgaan. Wordt een spektakel vrijdag. Vol gas, dat doet Jong Psv ook. 5-4 is genoeg.
hahaha ja mooi!