Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Wtf was dat voor gekkigheid bij ons oude stadion? Waren dat onze eigen ?supporters??

Galdiano

Bakkati vond ik in positieve zin opvallen. Wel een bijter. Hij stond natuurlijk tegen de beste buiten van NL. Maar die gaat er wel komen. Henstra en Kooistra ook goed. Je ziet dat die vaker met elkaar spelen.
Amofa ook aanwinst.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op juli 05, 2025, 21:50:48
Hoe was Kian in de spits?

Werd weinig in het spel betrokken had 2 goede kaatsen de rest idd onzichtbaar

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op juli 05, 2025, 21:08:43
Nee wat er bij Cambuur de 2e helft in stond had wat met Cambuur 1 te maken :_schater ik kende een paar niet eens
moet je vaker O21 volgen zaterdags.

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2025, 21:28:24
Bakkati vond ik in positieve zin opvallen. Wel een bijter. Hij stond natuurlijk tegen de beste buiten van NL. Maar die gaat er wel komen. Henstra en Kooistra ook goed. Je ziet dat die vaker met elkaar spelen.
Amofa ook aanwinst.
volgens mij is Bakkati nog maar 17 en Kooistra nog maar 18 jaar.
Deze spelers komen er wel en Henstra kun je wel zien voetballen kan het heeft allemaal nog ff tijd nodig.
Fysiek komen ze nog tekort?.TIJD.

diekhuzen

Citaat van: Oud Cambuur op juli 05, 2025, 22:08:06
Werd weinig in het spel betrokken had 2 goede kaatsen de rest idd onzichtbaar

Komt zichtbaar te kort voor betaald voetbal. 

Specuveter

Dus ??n prima Amofa
Bemoedigende invalbeurten van Henstra en Kooistra.
En dan zijn we er?

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 22:08:29
moet je vaker O21 volgen zaterdags.

Lastig als je zelf voetbalt en trainer bent.

Maar wat ik wil zeggen, dat waren dus een hoop 021 spelers die vorig seizoen nooit bij het 1e meededen.. wat kan je daar van verwachten dan

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op juli 05, 2025, 22:33:34
Dus ??n prima Amofa
Bemoedigende invalbeurten van Henstra en Kooistra.
En dan zijn we er?

We hebben ook maar 1 Amofa

diekhuzen

Ik vraag me af wat Henk in Marsman ziet? Lullige eigen goal kan gebeuren..maar is totaal profvoetballer onwaardig

sunderland

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2025, 21:28:24
Bakkati vond ik in positieve zin opvallen. Wel een bijter. Hij stond natuurlijk tegen de beste buiten van NL. Maar die gaat er wel komen. Henstra en Kooistra ook goed. Je ziet dat die vaker met elkaar spelen.
Amofa ook aanwinst.
vond dat hij absoluut door de mand zakte

Oud Cambuur

Henstra en Kooistra hebben zeker potentie. Bakkati heb ik wel beter gezien had gisteren het heel moeilijk met Paixao maar dat is geen schande. Marsman daar in tegen komt tekort weet niet dat daar nog rek in zit. Visser traint nog maar 2 weken mee en die gaat een contract krijgen, want om al na 2 weken te zeggen die komt te kort voor het betaalde voetbal is veels tekort door de bocht dan moet je ook trainingen bekijken en daar komt hij mij beter over dan vriend Binder en die gaan we ook niet meteen afschrijven toch.

wiekie1969

Citaat van: diekhuzen op juli 05, 2025, 22:12:43
Komt zichtbaar te kort voor betaald voetbal.

Ben mij kapot geschrokken gistermiddag. Er is veel te weinig kwaliteit in alle linies. Amofa, Diemers, Souren.  Dat ist. Voorin hewwe we ook niks. Die Pauwels 1 brok ergernis. Ga lekker in de speeltuin ballen. Balk heeft niks te zoeken op de rechtsbuiten. Willen we meedoen dan mut de beurs open. En rap.  Want dit komt niet goed zo.