Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: michello op maart 03, 2026, 22:10:21
Overall een prima pot, licht ging langzaam uit de tweede helft.
Berkhout matige invalbeurt en Balk zeer ongelukkig. Verder allemaal ruim voldoende.
Prachtig om te zien hoe sterk en gevaarlijk onze buitenspelers zijn.  _O_


Het aftellen kan nu echt beginnen, nog 4x winnen en we zijn er |:)

Hest een dag extra rust nu tot zondag. 4 ipv 3. Dat scheelt echt

Specuveter

Nu twee dagen vrij.
Zondag weer.
Zaterdag Almere tegen Den Haag.

Ps...wat was die scheidsrechter goed h?
Volgens mij heeft hij ons 3 penaltys onthouden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op maart 03, 2026, 22:51:00
Nu twee dagen vrij.
Zondag weer.
Zaterdag Almere tegen Den Haag.

Ps...wat was die scheidsrechter goed h?
Volgens mij heeft hij ons 3 penaltys onthouden.

Heb de momenten nog niet terug gezien, maar ik kreeg het gevoel dat hij wist dat hij er naast zat 1e helft. We kregen de 2e helft (en zeker tegen het einde) alles mee.
Opzich prima dat hij iets niet ziet, maar dan moet een grensrechter vlaggen en dat gebeurde ook 2x niet.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Unknown

Citaat van: michello op maart 03, 2026, 22:10:21
Overall een prima pot, licht ging langzaam uit de tweede helft.
Berkhout matige invalbeurt en Balk zeer ongelukkig. Verder allemaal ruim voldoende.
Prachtig om te zien hoe sterk en gevaarlijk onze buitenspelers zijn.  _O_


Het aftellen kan nu echt beginnen, nog 4x winnen en we zijn er |:)

5 x toch. Met 4 x winnen (plus 12) komen we op 75.
De graafschap heeft nog 9 wedstrijden en kan dan 27 punten halen. Plus de 49 die ze nu hebben is 76.
De helft van onze nog te spelen wedstrijden winnen. En DTC zal ook vast niet alles winnen.
Ach.. we promoveren vast wel. Als we dit nog weg geven?

Holwerd voor Cambuur

De uitslag doet totaal geen recht aan de verhoudingen. 5-0 winst en die lui hadden niet mogen klagen. Hele beste eerste helft!

Terechte MotM en dat had hij ook geweest zonder zijn goals. Verreweg zijn beste pot in het geelblauw _O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Weer 3 punten, tot nu komen we heel goed door die inhaal reeks heen  |:)

Bernardo

Genoten van met name de eerste helft. EREDIVISIE!

Galdiano

Wat spelen wij heerlijk voetbal. Zoveel tempo en energie. Ook het middenveld was vandaag weer uitstekend.
Apkakou had geluk, terecht gewisseld, maar voetballend zo goed. Souren komt helemaal tot bloei en speelt veel beter zonder Diemers.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Onnodige goals tegen, en onnodig om het weer spannend te maken in het slot
Vandaag genoten Cambuur, en met name van Mulders en Vd Sande

sunderland

Heb genoten van ons voetbal. Waren 75 minuten erg goed. Wat een energie ook met vd Sande die erg goed was. Hij is eindelijk echt fit en dat zie je op de training ook, hij is nu echt afgetraind. In het laatst met Kooistra die nog even een duel won in 92 ste minuut.
Echt iedere speler gaat mee in de energie en tempo wat we spelen. Abkakou speelde uitstekend maar moest er wel uit. Hij zat duidelijk tegen zijn 2 e kaart aan. En de acties van Ferrah waren een genot

denistel

echt genoten van mijn club had gewoon 6-2 moeten zijn vooral Souren en Vd Sande
erg goed rest ook prima op naam zondag die moet je ook gewoon pakken

sunderland

Citaat van: Unknown op maart 03, 2026, 22:56:23
5 x toch. Met 4 x winnen (plus 12) komen we op 75.
De graafschap heeft nog 9 wedstrijden en kan dan 27 punten halen. Plus de 49 die ze nu hebben is 76.
De helft van onze nog te spelen wedstrijden winnen. En DTC zal ook vast niet alles winnen.
Ach.. we promoveren vast wel. Als we dit nog weg geven?
graafschap gaat de komende 2 wedstrijden niet 2 x winnen denk ik.

sunderland

Citaat van: Trainert! op maart 03, 2026, 20:58:38

Aan de azijn wiekie?
beste 1e helft. Geen geluk in afronden en penalty moment .
Akpakou voor de gele kaart top! na gele kaartmet handrem en kun je nu beter wisselen
eens. Mooi dat Trainert dit zegt  :_schater

Derkx R.H.

Amofa aan het woord..