Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

fred

Nou...dat leek mij een penalty

AL

Wat een schande met die scheids.
1000% penalty niet geven.

Jules058

Wel sympathiek van Almere na de niet gegeven penalty van de scheids zo een cadeautje geven.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

wiekie1969

Het is veel te slordig allemaal. Missen Diemers, de rust ontbreekt. Apkakou mut eruit, die doet maar wat. Kip zonder kop. Niet verliezen vanavond, punt is oek mooi.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vond het echt een sterke helft van Cambuur (op het tegendoelpunt en het missen van kansen na  8) )
Henk, held, bedankt

Bens

Fijn dat van der Sande gelijk maakt.

wiekie1969

Zwakste schakel is de scheidsrechter. Alex Bos. Wat een idioot. Ziet niks, voelt het niet aan. Triest

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2026, 20:54:15
Het is veel te slordig allemaal. Missen Diemers, de rust ontbreekt. Apkakou mut eruit, die doet maar wat. Kip zonder kop. Niet verliezen vanavond, punt is oek mooi.


Aan de azijn wiekie?
beste 1e helft. Geen geluk in afronden en penalty moment .
Akpakou voor de gele kaart top! na gele kaartmet handrem en kun je nu beter wisselen

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2026, 20:54:25
Vond het echt een sterke helft van Cambuur (op het tegendoelpunt en het missen van kansen na  8) )

Helemaal eens. Dit was een uitstekende helft. We moeten in de eindfase voorin betere keuzes maken en de kansen afmaken, dan staat het 3-1. Plus dat we een zuivere penalty hadden moeten hebben.

Specuveter

Helaas door de rug gegaan vanmiddag Dus op tv kijken.
Dan ziet alles er wat anders uit.
Duel met Vd Sande was 100 procent penalty.
We spelen hardstikke goed.
Ferrah gigantisch goed
Apkakou moet er af want die krijgt op zeker zijn tweede gele kaart.

Bens

Wat een dikke fout van Berkhof.

AL

Heerlijke overwinning.
1e helft misschien wel de beste van het seizoen.
Ferrah was 1e helft echt buitencategorie.
Vd Sande prima pot net als Souren.
Laatste 20-25 minuten was de koek op.

Specuveter

Het werd minder met Rolke en later Berkhout.
Maar z??r verdiende overwinning!!

michello

Overall een prima pot, licht ging langzaam uit de tweede helft.
Berkhout matige invalbeurt en Balk zeer ongelukkig. Verder allemaal ruim voldoende.
Prachtig om te zien hoe sterk en gevaarlijk onze buitenspelers zijn.  _O_


Het aftellen kan nu echt beginnen, nog 4x winnen en we zijn er |:)

wiekie1969

Terechte overwinning,  Vd Sande de beste bij Cambuur. 14 punten voor, dit is binnen. Skitterend.  _O_ _O_ _O_