Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Trainert!

Citaat van: Arno A op maart 04, 2026, 08:28:17
Periodekampioen. Natuurlijk van harte gefeliciteerd! Geen geldbedrag . Is het schild al uitgereikt , of doen ze dat later nog?


Met verbazing gekeken hoe leeg het stadion was bij het uitreiken van de prijs.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op maart 04, 2026, 09:02:28
De Graafschap moeten komende weken thuis tegen, Vitesse(8 mrt), Dordrecht(14 mrt) en ADO(22 mrt), en daarna uit naar Willem II(28 mrt)
graafschap tegen Vitesse is een derby die win je niet zomaar. Vitesse wil die wedstrijd sowieso niet verliezen

sunderland

Citaat van: Trainert! op maart 04, 2026, 09:54:43

Met verbazing gekeken hoe leeg het stadion was bij het uitreiken van de prijs.
ik ook. Ach het zegt ook niks. Zag wedstrijd even terug maar de hoeken op noord waren ook goed leeg.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op maart 04, 2026, 09:54:43

Met verbazing gekeken hoe leeg het stadion was bij het uitreiken van de prijs.
klopt helemaal te triest voor woorden verdomme we hebben een periode gewonnen en geweldig gevoetbald.
Nee hoor ze gaan allemaal weg 8P

Marc S

Ik denk dat er zeker mensen die weg gingen voor de uitreiking, maar dat er ook best veel mensen naar voren schoven en het daardoor ook leger leek dat het daadwerkelijk was.

Specuveter

Hoe vonden jullie de wedstrijden zonder Diemers?
Let wel...is geen kritiek op Mark.
Maar heb wel het idee dat het spel wel directer is
En eens iemand die een winnende vrije trap( Henstra)
Of een winnende corner(Sjostrand).
Met andere woorden wat m??r variatie.

Lore

Citaat van: michello op maart 04, 2026, 08:50:53
Als we thuis willen promoveren is dat mogelijk op 20 maart. Moet De Graafschap nog wel een keer gelijk spelen ergens de komende twee duels en wij de komende 3 winnen. (Jong Utrecht, Roda en Helmond)

Laten wij dat dan maar doen

Eewal

Citaat van: Trainert! op maart 04, 2026, 09:54:43

Met verbazing gekeken hoe leeg het stadion was bij het uitreiken van de prijs.
Ik ben wel gebleven maar in dit stadium van het seizoen is het echt een nikszeggende prijs. De 3 punten zijn het belangrijkste en de ereronde was al geweest. Ik snap de mensen wel.

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 04, 2026, 10:55:26
Hoe vonden jullie de wedstrijden zonder Diemers?
Let wel...is geen kritiek op Mark.
Maar heb wel het idee dat het spel wel directer is
En eens iemand die een winnende vrije trap( Henstra)
Of een winnende corner(Sjostrand).
Met andere woorden wat m??r variatie.
het past in Galdiano zijn straatje  :devil
De dynamiek is anders idd en Souren speelt beter. Vond overigens R?lke niet al te best invallen. Dus het middenveld voor zondag is ook al bekend. Diemers Souren Balk.
De corners waren een stuk gevaarlijker.

Specuveter

Die Rolke...
Is toch een verhaal apart hoor
Ziet er allemaal z? sloom uit.
En altijd zijn voet terugtrekken in de duels.
Typisch zo'n speler of je vind hem geweldig of je vind hem niks

Lowieke

Diemers is de beste speler van Cambuur, maar zou nog beter zijn als hij wat minder dominant was. Hij wil teveel de man zijn die de boel op sleeptouw neemt. De corners van Sjostrand waren prima, laat die ze maar nemen. En Souren lijkt beter te spelen zonder Diemers, maar ligt dat aan Diemers of aan Souren zelf.

Lore

Citaat van: Lowieke op maart 04, 2026, 12:54:35
Diemers is de beste speler van Cambuur, maar zou nog beter zijn als hij wat minder dominant was. Hij wil teveel de man zijn die de boel op sleeptouw neemt. De corners van Sjostrand waren prima, laat die ze maar nemen. En Souren lijkt beter te spelen zonder Diemers, maar ligt dat aan Diemers of aan Souren zelf.

Misschien is dat ook wel zo, maar in de eredivisie gaat het ook weer met betere spelers om zich heen spelen. Misschien wordt de balans dan ook wel weer beter!

Gasgeve

Citaat van: Lowieke op maart 04, 2026, 12:54:35
Diemers is de beste speler van Cambuur, maar zou nog beter zijn als hij wat minder dominant was. Hij wil teveel de man zijn die de boel op sleeptouw neemt. De corners van Sjostrand waren prima, laat die ze maar nemen. En Souren lijkt beter te spelen zonder Diemers, maar ligt dat aan Diemers of aan Souren zelf.
We hebben ook wel eens gescoord uit een vrije trap of corner van Diemers.

Huizen

#298
Citaat van: Trainert! op maart 04, 2026, 09:54:43

Met verbazing gekeken hoe leeg het stadion was bij het uitreiken van de prijs.

Zal nooit begrijpen. 85e minuut, veel mensen verlieten Oost.. zonde! Mooi dat we periode pakten gisteren  |:)

Specuveter

Citaat van: Gasgeve op maart 04, 2026, 13:44:18
We hebben ook wel eens gescoord uit een vrije trap of corner van Diemers.
ja...2 uit 100 of zo.