Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

Derkx R.H.

Henk aan het woord...

Derkx R.H.

Jort aan het woord...

Poetser

Geweldig Cambuur gezien. 80 minuten lang absolute dominantie. Maar verloren 'op details' volgens de trainer van Almere. Wat een clown  :_schater

Net als hun uitvak. Wat een jostiband. Dat je 90 minuten lang met twee stokjes omhoog staat met een lullig spandoekje ertussen.  :_schater

Alles aan die club is gemaakt.

Arno A

Periodekampioen. Natuurlijk van harte gefeliciteerd! Geen geldbedrag . Is het schild al uitgereikt , of doen ze dat later nog?

Eewal

Citaat van: Arno A op maart 04, 2026, 08:28:17
Periodekampioen. Natuurlijk van harte gefeliciteerd! Geen geldbedrag . Is het schild al uitgereikt , of doen ze dat later nog?
jij was er niet gister?  :devil

Lore

Citaat van: Eewal op maart 04, 2026, 08:29:11
jij was er niet gister?  :devil

Als De Graafschap gemiddeld even veel punten blijft halen, dan hebben wij nog 1 punt nodig.,

michello

Citaat van: Lore op maart 04, 2026, 08:40:03
Als De Graafschap gemiddeld even veel punten blijft halen, dan hebben wij nog 1 punt nodig.,

Als we thuis willen promoveren is dat mogelijk op 20 maart. Moet De Graafschap nog wel een keer gelijk spelen ergens de komende twee duels en wij de komende 3 winnen. (Jong Utrecht, Roda en Helmond)

sunderland

Citaat van: Poetser op maart 04, 2026, 07:48:41
Geweldig Cambuur gezien. 80 minuten lang absolute dominantie. Maar verloren 'op details' volgens de trainer van Almere. Wat een clown  :_schater

Net als hun uitvak. Wat een jostiband. Dat je 90 minuten lang met twee stokjes omhoog staat met een lullig spandoekje ertussen.  :_schater

Alles aan die club is gemaakt.
Wiekie had de vorige x een naam voor die trainer :_schater

Derkx R.H.

#278
Citaat van: michello op maart 04, 2026, 08:50:53
Als we thuis willen promoveren is dat mogelijk op 20 maart. Moet De Graafschap nog wel een keer gelijk spelen ergens de komende twee duels en wij de komende 3 winnen. (Jong Utrecht, Roda en Helmond)
De Graafschap moeten komende weken thuis tegen, Vitesse(8 mrt), Dordrecht(14 mrt) en ADO(22 mrt), en daarna uit naar Willem II(28 mrt)

Marc S

Citaat van: Derkx R.H. op maart 04, 2026, 09:02:28
De Graafschap moeten komende weken thuis tegen, Vitesse(8 mrt), Dordrecht(14 mrt) en ADO(22 mrt), en daarna uit naar Willem II(28 mrt)

We moeten het zelf natuurlijk ook maar doen, maar die gaan echt geen 12 punten daaruit pakken.

Marc S

Citaat van: Poetser op maart 04, 2026, 07:48:41
Geweldig Cambuur gezien. 80 minuten lang absolute dominantie. Maar verloren 'op details' volgens de trainer van Almere. Wat een clown  :_schater

Net als hun uitvak. Wat een jostiband. Dat je 90 minuten lang met twee stokjes omhoog staat met een lullig spandoekje ertussen.  :_schater

Alles aan die club is gemaakt.

De hele top 10 staat heel dicht op elkaar zei die voor de wedstrijd.. zou die naar de juiste ranglijst hebben gekeken?

Eewal

Laat al die trainers maar lekker dom lullen, ik ben blij dat Henk juist altijd respect heeft voor alle tegenstanders, soms komt dat wat overdreven over, maar Henk is Henk.

KlinkHamer

Citaat van: Lore op maart 04, 2026, 08:40:03
Als De Graafschap gemiddeld even veel punten blijft halen, dan hebben wij nog 1 punt nodig.,
Gezien hun programma geloof ik er niets van dat het gemiddelde nu opeens omhoog gaat.
Zondag winnen en dan is het wel klaar !!!
Hoop ik wel op een wedstrijd dat je na rust eens een keer ontspannen kunt zitten.

Beul B

De beste wedstrijd van dit seizoen. Echt genoten.

Vanavond nog een mooi resultaat bij het ijshockeij en de week is weer goed.

denistel

Citaat van: Beul B op maart 04, 2026, 09:39:05
De beste wedstrijd van dit seizoen. Echt genoten.

Vanavond nog een mooi resultaat bij het ijshockeij en de week is weer goed.

zou top zijn misschien zie ik je daar nog