Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Bens

De stream werkt niet goed bij mij valt constant uit.

sunderland

Gaan we weer gvd. Zakken weer weg. Was er zo bang voor

Bernardo


AL


fred


Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Unknown


TheDutchman

Ophouden met die ziekenhuisballen terug op Jansen. Hij kan er niet mee omgaan...

Cambuur Groningen


R058

Ze brengen elkaar ook zo vaak in de problemen met dit soort ballen.

Leeuwarder94

Het is een goede ballenstopper, maar we wisten al dat hij aan de voet matig is.
De wens is de vader van de gedachte

CambuurAmersfoort

Nou Jansen blijft nog een seizoen bij ons...man man man, laten we hopen dat ie al z'n blunders in 1 wedstrijd maakt want dit is bijna zielig om naar te kijken

Cambuur Groningen

Citaat van: TheDutchman op januari 24, 2025, 21:26:22
Ophouden met die ziekenhuisballen terug op Jansen. Hij kan er niet mee omgaan...
Eens, geweldige lijnkeeper, maar heeft echt moeite met meevoetballen

TheDutchman

Ben bang dat De Leeuw het verschil ook niet gaat maken