Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En doorpakken hoop op meer fitte spelers en misschien nieuwe spelers.

Destroyer

Fittere spelers  :thumbsup nieuwe spelers gaat niet zo snel denk ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Johan058...

#2
3 punten uit Eindhoven mee nemen.
Zondag Excelsior-Ado gelijk spelletje.
Staan we 2 punten achter directe promotie plek. |:)

Grijskijkert

#3
Balk weer terug en kan weer kaarten pakken voor het goed doel, Pauwels kan starten, Alhaft kan langer invallen, zo heb je voorin al meer keuze.. Kieftenbeld terug en kan spelen. Caschili en Schaapman gaan ook minuten maken bij O21 dus die komen er ook aan. Kortom het ziet er goed uit..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 16:32:39
Balk weer terug en weer kaarten pakken voor het goed doel, Pauwels kan starten, Alhaft kan langer invallen, zo heb je voorin al meer keuze.. Kieftenbeld terug en kan spelen. Caschili en Schaapman gaan ook minuten maken bij O21 dus die komen er ook aan. Kortom het ziet er goed uit..
Pas als er een spits komt, kan het er goed uitzien.
Zo niet, ga je vanzelf weer zakken op de ranglijst en wordt je uiteindelijk vierde/vijfde.
En dat is prima als je hele seizoen zonder echte spits voetbalt.
Het duurt allemaal veel te lang?

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 16:36:54
Pas als er een spits komt, kan het er goed uitzien.
Zo niet, ga je vanzelf weer zakken op de ranglijst en wordt je uiteindelijk vierde/vijfde.
En dat is prima als je hele seizoen zonder echte spits voetbalt.
Het duurt allemaal veel te lang?
Ook prima toch, dan zijn de doelstellingen gehaald en zijn we hoger ge?indigd dan de meesten dachten...
IN HENK WE TRUST!!!

Lowieke

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 16:41:17
Ook prima toch, dan zijn de doelstellingen gehaald en zijn we hoger ge?indigd dan de meesten dachten...

Dat is helemaal niet prima. Als we vierde worden zonder spits dan moeten we wel hoger eindigen met spits. Het team draait nu goed, wie zegt dat het volgend jaar weer zo gaat? Nu voel je met een scorende spits erbij kunnen we voor directe promotie gaan. Lambooij moet nog maar even zijn best doen.

Grijskijkert

Citaat van: Lowieke op januari 21, 2025, 17:02:44
Dat is helemaal niet prima. Als we vierde worden zonder spits dan moeten we wel hoger eindigen met spits. Het team draait nu goed, wie zegt dat het volgend jaar weer zo gaat? Nu voel je met een scorende spits erbij kunnen we voor directe promotie gaan. Lambooij moet nog maar even zijn best doen.
Dat zou toch nooit gebeuren volgens velen hier, dus niet zo erg als we niet mee doen om directe promotie..
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 17:09:39
Dat zou toch nooit gebeuren volgens velen hier, dus niet zo erg als we niet mee doen om directe promotie..
Met een goede spits had je nu al op directe promotie gestaan?.
Je staat nu maar 4 punten achter op de nummer 2.
Als er niet snel een spits wordt gehaald is dat amateuristisch.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 17:13:09
Met een goede spits had je nu al op directe promotie gestaan?.
Je staat nu maar 4 punten achter op de nummer 2.
Als er niet snel een spits wordt gehaald is dat amateuristisch.
Maar wel volgens ieders verwachting...
IN HENK WE TRUST!!!

CambuurAmersfoort

Feit is dat er niet vaak zo'n wisselvallig seizoen bij veel clubs in de kkd als dit jaar. Normaal sta je met 38 punten uit 22 wedstrijden echt niet op plek 3.
Dus ondanks een matige eerste helft hebben we nu nog een kans en met 2 spelers erbij voorin is dat echt mogelijk.
Voor hetzelfde geld steken bijvoorbeeld rkc en ado er volgend jaar bovenuit en baal je dat je nu niet die investering hebt gedaan.
En het is toch sowieso niet gek om te verwachten dat de club minimaal 1 fitte spits heeft?
Ook al worden we uiteindelijk 3e dan kan je alsnog in de nacompetitie hoge ogen gooien.

Bankzitter

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 17:13:09
Met een goede spits had je nu al op directe promotie gestaan?.
Je staat nu maar 4 punten achter op de nummer 2.
Als er niet snel een spits wordt gehaald is dat amateuristisch.

Er waren simpelweg geen goede spitsen meer op de markt. Dus dan hadden we Milan Smit moeten houden, maar directie heeft anders beslist.

Harry L.

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 21, 2025, 17:44:36
Feit is dat er niet vaak zo'n wisselvallig seizoen bij veel clubs in de kkd als dit jaar. Normaal sta je met 38 punten uit 22 wedstrijden echt niet op plek 3.
Dus ondanks een matige eerste helft hebben we nu nog een kans en met 2 spelers erbij voorin is dat echt mogelijk.
Voor hetzelfde geld steken bijvoorbeeld rkc en ado er volgend jaar bovenuit en baal je dat je nu niet die investering hebt gedaan.
En het is toch sowieso niet gek om te verwachten dat de club minimaal 1 fitte spits heeft?
Ook al worden we uiteindelijk 3e dan kan je alsnog in de nacompetitie hoge ogen gooien.

Lijkt me niet het juiste moment om te promoveren, simpelweg omdat we maar een stuk of 4/5 eredivisie waardige spelers hebben.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Harry L. op januari 21, 2025, 18:05:45
Lijkt me niet het juiste moment om te promoveren, simpelweg omdat we maar een stuk of 4/5 eredivisie waardige spelers hebben.

Dan is het nooit het goede moment om te promoveren. Natuurlijk moet de selectie dan versterkt worden maar met Jansen, Nyling, Mercera, Diemers en Pauwels staat er echt wel een goede basis om van daaruit verder te zoeken.


Bankzitter

#14
Er is nooit een verkeerd moment om te promoveren. Zie er ook een paar echt zich snel ontwikkelen naar een hoger niveau. Alhaft in normale vorm kan het ook en Galvez hebben we een optie op.