Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Iedereen wint van iedereen...
Dus nu heb je een prima kans om tweede te worden en direct te promoveren!!
Ik ga ervan uit dat Excelsior kampioen word
Die steekt er toch wel bovenuit.
Met een goede spits erbij zou je dus zomaar tweede kunnen worden
Werk aan de winkel Lambooy!!!

Beul B

In mijn visie moet je Fedde de Jong en Michiel de de Leeuw niet meer opstellen. Deze twee heren voegen echt niets toe. Dat hebben ze ze al het hele seizoen bewezen. Die Thomas Verheyd er bij, zoals hier op het forum geopperd lijkt mij een hele goede. Dan moet promotie mogelijk zijn.

Galdiano

Citaat van: Beul B op januari 21, 2025, 19:09:53
In mijn visie moet je Fedde de Jong en Michiel de de Leeuw niet meer opstellen. Deze twee heren voegen echt niets toe. Dat hebben ze ze al het hele seizoen bewezen. Die Thomas Verheyd er bij, zoals hier op het forum geopperd lijkt mij een hele goede. Dan moet promotie mogelijk zijn.

De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 19:21:54
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.

zit wat in maar dan hadden we in ons bestaan heel wat voetballers kunnen
lozen. en op stap zonder drank moet kunnen toch

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 21, 2025, 19:34:38
zit wat in maar dan hadden we in ons bestaan heel wat voetballers kunnen
lozen. en op stap zonder drank moet kunnen toch

De tijden zijn anders, en dat weet jij ook.
Als je presteert en levert prima.

Ik ken de verhalen van Van der Laan, Dijkhuizen en Ter Heide etc ook wel.

Maar kom op. De Leeuw is overal te laat, schiet de niet te missen ballen er niet in.
Vrijdags een biertje prima, maar niet als je maandag alweer moet spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Harry L. op januari 21, 2025, 18:05:45
Lijkt me niet het juiste moment om te promoveren, simpelweg omdat we maar een stuk of 4/5 eredivisie waardige spelers hebben.
wat een gelul. Er aan toe?.

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 19:21:54
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
waar gaat het heen om overal iets van te vinden. Laat ze toch lekker gaan man als ze er maar staan op de training. Softie gedoe

gobo

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 19:21:54
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
Dus als je maandag moet spelen kan je de vrijdag ervoor niet op stap. Wat een gelul. Beetje man kan dat prima verteren lijkt me.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Galdiano

Citaat van: sunderland op januari 21, 2025, 20:21:31
waar gaat het heen om overal iets van te vinden. Laat ze toch lekker gaan man als ze er maar staan op de training. Softie gedoe

Staat hij er als het moet op het veld? Komt overal te laat. Maakt domme overtredingen. Heeft alles met scherpte en fitheid te maken. Ook al scheelt het slechts 1% om rust te pakken dan doe je dat. Je bent toch prof? Als hij de kansen had benut, had je mij niet gehoord.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC

Noem me ouderwets, maar in mijn beleving is juist soms even met z'n allen een kroeg in en een paar biertjes drinken juist goed.
Dan zie je de rustigere karakters los komen, wat weer voor wekenlang vertier zorgt in de kleedkamer.
De boog kan niet altijd gespannen zijn, dat idee. 

janou

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 20:36:11
Staat hij er als het moet op het veld? Komt overal te laat. Maakt domme overtredingen. Heeft alles met scherpte en fitheid te maken. Ook al scheelt het slechts 1% om rust te pakken dan doe je dat. Je bent toch prof? Als hij de kansen had benut, had je mij niet gehoord.

Dus of hij wel of niet presteert moet betekenen of hij wel of niet een keer een drankje kan doen in de stad? Juist bij slechte prestaties denk ik dat het goed is om af en toe de focus even te verleggen en kan te hard willen trainen averechts werken.


Arno A

Het duel tussen de zwakste thuisploeg ( ex aequo) en de sterkste uitploeg. Ik zou een 2 in de toto invullen. Of bestaat dit niet meer?

sunderland

Citaat van: Arno A op januari 22, 2025, 12:34:05
Het duel tussen de zwakste thuisploeg ( ex aequo) en de sterkste uitploeg. Ik zou een 2 in de toto invullen. Of bestaat dit niet meer?
dat is gelijk


YellowBlue

Citaat van: Arno A op januari 22, 2025, 12:34:05
Het duel tussen de zwakste thuisploeg ( ex aequo) en de sterkste uitploeg. Ik zou een 2 in de toto invullen. Of bestaat dit niet meer?
ik een 3