Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Misschien wel een keer goed voor keepertje, back to earth....
Moeten dit naar onze hand kunnen zetten.

CambuurArnhem

Komt vast goed. We zijn zoveel beter dan die lui.

Leeuwarder94

Een blunder en mislukte voorzet.. wel pech vandaag
De wens is de vader van de gedachte

fred


Cambuur Groningen


Unknown

Nou nou. Ineens gaat het mis en zit het tegen.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969


Trainert!

keepertje te hoog in de bol gekregen. zo mooi 0-1 voor, verkloot je het op deze manier

wiekie1969


sunderland

Ze staan op het veld alsof ze Jezus zijn. 1 fout en 1 die erin valt

sunderland


wiekie1969

Camping elftal die lui man met hun anti- voetbal. Veel te laag tempo bij Cambuur. Gas geven gvd, skuum oppe bek.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:30:28
Ze staan op het veld alsof ze Jezus zijn. 1 fout en 1 die erin valt

Kleuters bint.