Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Unknown op juni 12, 2026, 20:27:07
Bijzonder, mailtje van Cambuur dat ik er weer bij ben, ik zou mijn sk hebben verlengd.

Klote grappen van onze club zeg. Mailtje kwam van info@mail.cambuur.nl

(Ik had afgelopen jaar geen sk)

Hey, dit hoorde ik ook van iemand anders. Daar gaat een automationflow niet goed

zeewolde

Helaas kregen wij thuis ook 2 x O,n mail de 2 bij ons op de wachtlijst helemaal blij, maar helaas.

Unknown

Ik sta ook op die lijst. Vrees indd dat ze die een verkeerde mail hebben gestuurd. Lullig foutje  ;(