Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Daddy T.

#1
Selectie en Technische staf / Re: Robert Mühren
februari 25, 2020, 20:39:28
Citaat van: PePe op februari 25, 2020, 20:25:33
Gisteren gezien op omroep NH, een stukje over Robert.
Robert weet niet waar volgend seizoen zijn toekomst ligt.
Hij zou het prima vinden, als dit weer bij Cambuur is.
En vind Cambuur een gemoedelijke club, waar ze normaal doen.
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/262635/volendamse-goaltjesdief-op-zn-plek-in-friesland
#2
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Jong PSV (28-02-2020)
februari 24, 2020, 15:53:45
Citaat van: Chielvak19 op februari 24, 2020, 13:24:54
Maar zoals iedereen ben en blijf ik van mening dat het toeschouwersaantal hoger hoort te liggen

Blijkbaar niet zoals iedereen, gezien ook de andere reacties. Wellicht helpt het bij mij te relativeren, dat ik eind jaren 90 heb meegemaakt en we de huidige aantallen (8.000+) maar net haalde toen we paar jaar eredivisie speelde. Of de jaren erna met 3.500 man in stadion zaten. We groeien nu mooi door, nog paar jaar en we gaan de 10.000 gemiddeld voorbij.
#3
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Jong PSV (28-02-2020)
februari 24, 2020, 11:53:22
Citaat van: michello op februari 24, 2020, 10:51:48
We hebben qua gemiddelde in de eerste divisie  ( op seizoen 09/10 na) nog nooit zoveel mensen in het stadion gehad dus we moeten ook niet gaan overdrijven.  Het zit goed vol, en vanaf nu zal het alleen nog maar voller gaan worden.

https://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur-leeuwarden/besucherzahlenentwicklung/verein/133

Zo ist, we krijgen nog paar toppers thuis (Graafschap en NAC), een wedstrijd op zaterdagavond en op paasmaandag. Die 9.000 gaan we nog wel paar keer voorbij dit seizoen.
#4
Citaat van: janou op februari 10, 2020, 15:00:11
Iemand die 2 plekken over heeft en mij en mijn vader kan oppikken in omgeving van Almere?

Graag hoor ik van iemand!

Check je postvak in
#5
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
maart 01, 2018, 09:08:59
Citaat van: Kunstgras op februari 28, 2018, 13:14:27
Bier is in het Hertje altijd een stuk goedkoper geweest dan in de Cambuurbar. Waarom zou dit nu ineens anders moeten zijn?
Volgens mij steeft de KvC na om hun jaarlijkse afdracht richting BVO op een vast niveau te houden. Als de inkoopprijzen jaarlijks stijgen worden je marges kleiner dus moet of je prijs omhoog of je moet flink meer verkopen (na 3 jaar eredivisie een hele lastige lijkt mij). Daarmee drijft dus de inkoopprijs je verkkoopprijs, of je moet minder willen afdragen aan de BVO. Tijd voor nieuwe bierleverancier voor betere inkoopprijs of is er een brouwerijcontract met afnameverplichting?
#6
Wedstrijden / Re: Beker
januari 24, 2018, 21:01:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2018, 19:47:40
Zelfde aantal als tegen Utrecht met autocombi niet slecht

Waren 675 supporters mee. Was toen ook op een ruk tijdstip, 18:30 uur en daarmee vol id file bij Utrecht. Dan liever 20:45 uur.
#7
Wedstrijden / Re: Beker
januari 24, 2018, 19:21:39
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Max 30 auto's slaat ook nergens op natuurlijk. Was direct uitverkocht, had er 100 van gemaakt had je 200 man extra gehad (genoeg parkeerruimte bij uitvak en gemeente Enschede is echt wel wat gewend).
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur - de graafschap
januari 14, 2018, 00:29:46
Citaat van: V-man op januari 14, 2018, 00:03:32
Welke track draaide er tijdens die sfeeractie?

Neophyte - Hardcore to the bone
#9
Wedstrijden / Re: Cambuur - de graafschap
januari 12, 2018, 23:03:51
Citaat van: AL op januari 12, 2018, 22:57:54
Mooiste sfeeractie die ik hier gezien heb.
Hulde!!!!
complimenten voor de groep achter de actie!  :thumbsup
#10
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
januari 06, 2018, 13:12:56
Citaat van: Bernardo op januari 06, 2018, 12:24:36
Koning is toch korte termijn visie en dat wil Cambuur juist niet. Dus als 1 afvalt is hij het wel.
Als de Koning ons via NC laat promoveren hoor je niemand meer over lange/korte termijn trainer en heb je ineens een andere type trainer nodig. Lange termijn trainer is ook geen garantie voor succes, als hier de druk toeneemt en prestaties ruk zijn knikkeren we hem er toch binnen een half jaar uit.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
december 26, 2017, 15:17:21
Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:58:47
Als keeper top, maar als zogenaamd clubman volledig door de mand gevallen.

Maar de club moet door en wij ook. NEXT!

Net als Keizer, clubman als het ze uitkomt... Idd NEXT!
#12
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
december 26, 2017, 14:54:53
Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:45:59
Veel schijnheiligen hier.

Had Foeke niet gereageerd op de vraag van Jansma dan had men geroepen ; "waarom geen openheid van zaken", "waarom worden de supporters voor de gek gehouden en info onthouden"

En dan is er eindelijk eens wat eerlijk en openheid dan is het weer niet goed.


Grim heeft Cambuur aan het lijntje gehouden en ons voor de gek gehouden. NIET meer en NIET minder.

Tuurlijk joh  :wall
Fred speelt op safe en wed niet op 1 paard, wij helaas wel. En dat is zijn goed recht, doet een ieder met gezond verstand in onderhandeling met een nieuwe werkgever. Foeke had gewoon moeten benoemen bij Kees dat ze in vergevorderd stadium zijn met een trainer die volgens hem past bij de club en verdere details (naam, contractduur) wel volgen zodra het daadwerkelijk tot een een akkoord komt de komende dagen.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
december 25, 2017, 19:47:45
Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 19:40:20
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was

Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch!  :zucht
#14
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
december 25, 2017, 18:32:46
Citaat van: Lore op december 25, 2017, 18:24:49
Ik kan redelijk simpel al twee redenen bedenken waarom hij dat nooit had mogen zegge :

1. Omdat hij ook niet zou kunnen tekenen en je daarmee je zakelijke onmacht toont. Booi zei immers dat ze er allebei raag samen uit wilden komen. Blijkbaar niet, Grim zat compleet anders in de onderhandeling dan Cambuur.

2. Op het moment dat he communiceert dat hij je enige alternatief is, is get makkelijk eisen stellen voor Grim.

Ik vind het echt onbegrijpelijk. Lijkt net alsof onze technisch directeur voor het eerst een onderhandeling doet.

Helemaal eens, weer typisch cambuur dit.. :wall
#15
Wedstrijden / Re: FC Emmen - SC Cambuur [6-10-17]
oktober 08, 2017, 20:11:14
Citaat van: de Kale op oktober 07, 2017, 23:36:36
De enige twee toppers van de avond waren Merckus en Geeske  _O_ |:)
Idd, die mensen maken het nog de moeite waard om voor zo'n zaadpot naar Emmen te reizen. :proost