Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [6-10-17]

Gestart door Casuals-lwd, oktober 01, 2017, 17:36:32

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Vond de reactie van van Kippersluis wel ok. Hij baalde, volgens mij, oprecht van deze nederlaag en dan vooral vd supporters. Ik weet wel je koop er niks voor maar toch...Volgende week knallen SCC!!!!!

Casuals-lwd

Die Brigata lui van Emmen zijn ook achteruitgegaan qua aantallen. Die groep was vorig seizoen in mijn optiek veel groter.

denistel

#167
Citaat van: V-man op oktober 07, 2017, 17:37:07
Vond de reactie van van Kippersluis wel ok. Hij baalde, volgens mij, oprecht van deze nederlaag en dan vooral vd supporters. Ik weet wel je koop er niks voor maar toch...Volgende week knallen SCC!!!!!

net ook gehoord en goed da tie baalt voor de supporters

maar hij zegt ook 2x we hadden het tactisch weggezet en die lui
gaan van 4-4-2 naar 5-3-2 pfffffff ik wordt zo moe van dat gelul.

eb verder hoor ik ze steeds over de passing was slecht ja al zo
vaak gezefd ga daar dab extra aan werken tijdens de trainingen
of ga vaker trainen.

de Kale

De enige twee toppers van de avond waren Merckus en Geeske  _O_ |:)

Daddy T.

Citaat van: de Kale op oktober 07, 2017, 23:36:36
De enige twee toppers van de avond waren Merckus en Geeske  _O_ |:)
Idd, die mensen maken het nog de moeite waard om voor zo'n zaadpot naar Emmen te reizen. :proost
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!