Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Interview met Booy op Cambuur TV. Niet echt nieuws.

Er is nog geen nieuwe trainer, Sipke wil het niet doen. Ze zoeken nog steeds een trainer voor de lange termijn, tot ze die gevonden hebben blijft Sipke voor de groep staan.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

#856
Art Langeler...

Die is toch wel uitgekeken met het draaien van jonge lampenpitten in Eindhoven..

poelie-lwd

Citaat van: legeips op januari 05, 2018, 17:34:54
Art Langeler...

Die is toch wel uitgekeken met het draaien van jonge lampenpitten in Eindhoven..

Zit toch bij de KNVB?

Edit: combi functie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland


Holwerd voor Cambuur

Aub niet ;(

Als ik die kerel hoort praten word ik meteen niet goed :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Johan058...


sk13

Jammer luhukay naar sheffield. Zat 1,5 jaar zonder club.

AL

Tja voor lange termijn blijven er nog weinig geschikte kandidaten over.
Sandor zou perfect zijn maar dan moet Ype weg.

Anders zou ik voor nu toch gaan voor Hans de Koning.
Warme man, uitstraling naar buiten toe, weet sfeer te creƫren binnen groep, speelt 433 en opportunistisch. Iets wat we hier volgens mij graag zien.

Heeft bij Eagles voor elkaar gekregen om in ongeveer dezelfde situatie waarin wij nu zitten om alsnog promotie te bewerkstelligen.
Bij zijn andere clubs in Jupiler ook goed gepresteerd zeker met het aanwezige materiaal.




Montana

De Koning wordt nu bij Rkc genoemd.
Lijkt me voor nu een prima trainer maar wel iemand die een goede assistent nodig heeft voor het tactische gedeelte.

Bernardo

Koning is toch korte termijn visie en dat wil Cambuur juist niet. Dus als 1 afvalt is hij het wel.

Daddy T.

Citaat van: Bernardo op januari 06, 2018, 12:24:36
Koning is toch korte termijn visie en dat wil Cambuur juist niet. Dus als 1 afvalt is hij het wel.
Als de Koning ons via NC laat promoveren hoor je niemand meer over lange/korte termijn trainer en heb je ineens een andere type trainer nodig. Lange termijn trainer is ook geen garantie voor succes, als hier de druk toeneemt en prestaties ruk zijn knikkeren we hem er toch binnen een half jaar uit.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

De Gast

Een lange termijn trainer? Wat is dat voor een onzin? En als ie niet goed presteert loopt iedereen hier weer te mekkeren en moet je zeker 2 jaar contract afkopen..  :zucht

Ze moeten gewoon goeie spelers halen en een elftal samenstellen wat in balans is. En misschien eens wat minder zg. 'namen' welke klauwen geld kosten en weinig toevoegen.
Dan doet een aardige trainer het laatste beetje wel.

cambuurmania

Lange termijn trainer lukt hier niet,de enige die daarvoor geschikt was was H.de Jong.
En we weten hoe dat is afgelopen als het op een gegeven moment slechter gaat breekt hier toch de paniek uit.
En als ze boven het maaiveld uitkomen(Slot)worden ze hier meteen weggehaald.
Je moet NU een trainer hebben die gaat presteren.

vialli

Geen keeper als trainer :zucht

carlo de leeuw

Ze willen natuurlijk niet weer op de bek gaan met de zoveelste ontslagen trainer en dan gaan ze natuurlijk bij elke trainer twijfelen, en dan valt het niet mee om er een geschikt eentje te vinden.