Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Lwd79

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 24, 2017, 11:22:27
Had die Richard toch weer goeie informatie he :koffie

Top info.
Sipke afgeschreven en schemeren met zogenaamde info die hij verkrijgt bij insiders bij cambuur :_schater. Nu maar vol voor Tonnis balk gaan..

Vlampiep

#601
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2017, 19:03:22
Nou vergiftigd... dat weet ik niet, maar van mij horen zulke heerschappen zich nooit meer te melden hier in Leeuwarden.
Denk met weemoed terug aan Henk, die zelfs nu nog altijd positief is over Cambuur.
Nu eerst maar een anderhalf jaar een frisse, 1 die er wel zin in heeft en er 100 proc voor gaat.
Personen zoals Henk zijn met hun positieve levenswijze een groot goed.
Hij blijft positief over onze club,,ondanks dat de club ( lees voorzitter)  hem heeft afgeserveerd.
Net blijkt maar weer dat het niet eenvoudig is om de juiste man (of vrouw )te vinden die onze club kan leiden naar een hoger niveau. Ja ik blijf gender neutraal hè.
Het blijkt overigens maar weer dat het niet eenvoudig is een trainer op korte termijn aan te kunnen trekken.
In mijn optie zou een evaluatie niet onverstandig zijn en de huidige trainer met als zijn beperkingen dit seizoen af te laten maken.
Dit wel met restrictie dat hij hierin wordt gesteund door het bestuur en de nodige mutaties te mogen maken.
Tevens blijkt ook maar weer dat het denken op korte termijn en en de oren laten hangen naar de bühne alleen maar nodeloze shit oplevert.
Maar ondanks mijn bovenstaande shit wil ik jou en familie echt gemeend  fijne dagen toe wensen en niet te vergeten een prachtig 2018 toe wensen wat verweven is met veel voorspoed en gezondheid.


*Dank je Vlammetje... voorspoed gezondheid,dat is belangrijk. Voetbal is maar een spelletje... maar toch, op den duur zit Cambuur toch diep in je en hoort het bij je leven.
Ook fijne dagen voor jou en je naasten
Dank je wel. Delfzijl/Cambuur*






Yellow Army

Citaat van: Lore op december 25, 2017, 18:47:56
Het hele punt is dat hij zijn mond had moeten houden. Hij is verantwoordelijk voor Cambuur, niet voor de mediawaarde van De tafel van Kees!

Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was
Area 58

speculeter

Dus straks nog geen nieuwe trainer....
Wie moet dan beslissen welke nieuwe spelers er straks komen?

Daddy T.

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 19:40:20
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was

Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch!  :zucht
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Delfzijl/Cambuur

#605
Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 19:47:45
Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch!  :zucht

En daarom hebben we Foeke erbij... Misschien heb ik wel een tekort lontje, ik ben een persoon heb heel veel voor mensen over.
Maar als je het echt verbruid hoef ik mensen mn leven lang niet meer te zien en krijg ik daar geen enkele wroeging van.
Foeke en zn uitlatingen over Cambuur destijds... voor mij was het klaar, maar nu hebben we m weer dus ik zal het ermee moeten doen.
Zelfde als Grim, die hoeft nu van mij ook echt nooit meer, als ik m spot op mijn Oost mik ik m in de gracht ;)

*Beste Delfzijl, houd U zich een beetje aan het kerstgevoel... Dank U :proost*

Yellow Army

Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 19:47:45
Dan is de huidige organisatie niet alleen voetbaltechnisch maar ook communicatief dramatisch!  :zucht

Dat mag je idd concluderen
Area 58

hobbes

Citaat van: Stanley op december 25, 2017, 18:03:16
Grim gokte op twee paarden. Grim is waarschijnlijk niet helemaal eerlijk geweest, anders had Foeke dit niet uitgesproken. Dat trainers voor zichzelf kiezen is niet onlogisch, wanneer er in negen wedstrijden te weinig punten zijn gehaald worden ze meestal op straat gegooid.
Is Grim nu ook achterbaks????

Er is gisteravond nog door cambuur met Grim gesproken, dus hij had iig een dubbele agenda.

Lwd79

Vraag Richard of wiekie even wie het dan gaat worden. De insiders weten vast meer...

veteraan

Nee Grim kreeg een andere aanbieding, en als Sparta zich zal handhaven is hij daar 1e man !
Die dingen gebeuren,

zeewolde

Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:28:14
Vraag Richard of wiekie even wie het dan gaat worden. De insiders weten vast meer...
als zelfs Booy het dacht dat het rond zou komen, zou hun info dan niet kloppen?

Van jou inhoudelijk nog niks bijzonders gezien. Alleen maar afgeven op andere forummers....

zeewolde

Citaat van: veteraan op december 25, 2017, 20:30:38
Nee Grim kreeg een andere aanbieding, en als Sparta zich zal handhaven is hij daar 1e man !
Die dingen gebeuren,
hopen dat Sparta degradeert, is hij volgend jaar assistent in de jupiler :(

Lore

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 19:40:20
Nogmaals, dit is natuurlijk niet alleen Foeke zijn communicatie geweest, naar een gezamenlijk besluit om dit te communiceren waarbij Foeke slechts de boodschapper was

Foeke is toch technisch directeur? De hele club kan wel dingen willen communiceren, maar het lijkt mijn dan dat hij op moet staan en moet roepen dat hij dat niet gaat doen, omdat het nog niet rond is!

Ik zal hen hier echt nog niet op af rekenen, want er is echt heel veel amateuristisch bijna Cambuur. Ik snap dat niet, want er lopen toch echt wel menen rond die het zouden moeten snappen

Lore

Citaat van: veteraan op december 25, 2017, 20:30:38
Nee Grim kreeg een andere aanbieding, en als Sparta zich zal handhaven is hij daar 1e man !
Die dingen gebeuren,

Dat kan inderdaad, nogmaals de reden waarom je nooit op 1 paard moet gokken

Lwd79

Citaat van: zeewolde op december 25, 2017, 20:43:45
als zelfs Booy het dacht dat het rond zou komen, zou hun info dan niet kloppen?

Van jou inhoudelijk nog niks bijzonders gezien. Alleen maar afgeven op andere forummers....

Reageren op dergelijke personen is niet zonder reden beste zeewolde. Het stoort meerdere forum bezoekers dat een aantal zogenaamde die hards zichzelf boven anderen plaatsen.
Zogenaamde inside info wordt gebruikt om andere mensen af te zeiken en dat mag wel eens stoppen en dan gaan we over op inhoudelijke reacties!
Fijne feestdagen en een cambuurgroet!