Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bernardo op december 25, 2017, 16:29:29
@LC_Sport: Booy: "Fred was onze enige kandidaat. We laten het bezinken en gaan niet paniekerig doen"

Paniekerig hoeft ook niet, maar grim als enige kandidaat en dit e vroeg communiceren is erg amateuristisch! Cambuur moet echt eens de organisatie ontwikkelen op een goed.l niveau

Montana


Stanley

Grim gokte op twee paarden. Grim is waarschijnlijk niet helemaal eerlijk geweest, anders had Foeke dit niet uitgesproken. Dat trainers voor zichzelf kiezen is niet onlogisch, wanneer er in negen wedstrijden te weinig punten zijn gehaald worden ze meestal op straat gegooid.
Is Grim nu ook achterbaks????

Yellow Army

Citaat van: Lore op december 25, 2017, 17:49:40
Paniekerig hoeft ook niet, maar grim als enige kandidaat en dit e vroeg communiceren is erg amateuristisch! Cambuur moet echt eens de organisatie ontwikkelen op een goed.l niveau

Idd, nooit communiceren voordat de handtekening daadwerkelijk is gezet. Echter leek alles schijnbaar op een haar na rond gezien de tweet van Cambuur over Booy bij de DTVK waarin het de hashtag #trainer gebruikte.
Area 58

Noordcambuur

Grim en cambuurman daar kunnen we ook al een streep doorhalen :y

Grijskijkert

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 18:04:09
Idd, nooit communiceren voordat de handtekening daadwerkelijk is gezet. Echter leek alles schijnbaar op een haar na rond gezien de tweet van Cambuur over Booy bij de DTVK waarin het de hashtag #trainer gebruikte.
Ja en wordt alles stilgehouden is het ook niet goed en wordt er gezegd dat de club niet transparant is.... Vind dat Booy niets verkeerd heeft gezegd..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2017, 18:04:09
Idd, nooit communiceren voordat de handtekening daadwerkelijk is gezet. Echter leek alles schijnbaar op een haar na rond gezien de tweet van Cambuur over Booy bij de DTVK waarin het de hashtag #trainer gebruikte.

Tsjah, de boze grote wereld. Daarom zou ik helemaal nooit gokken op 1 paard!

Het is toch niet heel moeilijk om intern afspraken te maken en scenario's te maken? Het is voor mij zakelijk eisen onbegrijpelijk dat Cambuur zich zo voor schut laat zetten en belangrijker blijkbaar geen strategie heeft voor als het niet lukt!

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 18:17:30
Ja en wordt alles stilgehouden is het ook niet goed en wordt er gezegd dat de club niet transparant is.... Vind dat Booy niets verkeerd heeft gezegd..

Klopt, Booy kan je hierin niks kwalijk nemen omdat er dus intern besloten is om dit te gaan communiceren. Je zou hem hooguit kwalijk kunnen nemen dat er slechts oo 1 paard gegokt is.
Area 58

Lore

Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 18:17:30
Ja en wordt alles stilgehouden is het ook niet goed en wordt er gezegd dat de club niet transparant is.... Vind dat Booy niets verkeerd heeft gezegd..

Ik kan redelijk simpel al twee redenen bedenken waarom hij dat nooit had mogen zegge :

1. Omdat hij ook niet zou kunnen tekenen en je daarmee je zakelijke onmacht toont. Booi zei immers dat ze er allebei raag samen uit wilden komen. Blijkbaar niet, Grim zat compleet anders in de onderhandeling dan Cambuur.

2. Op het moment dat he communiceert dat hij je enige alternatief is, is get makkelijk eisen stellen voor Grim.

Ik vind het echt onbegrijpelijk. Lijkt net alsof onze technisch directeur voor het eerst een onderhandeling doet.

veteraan

Voor de club een slechte PR , dit komt te vaak voor !
Een beetje de mop van die twee Belgen..

Daddy T.

Citaat van: Lore op december 25, 2017, 18:24:49
Ik kan redelijk simpel al twee redenen bedenken waarom hij dat nooit had mogen zegge :

1. Omdat hij ook niet zou kunnen tekenen en je daarmee je zakelijke onmacht toont. Booi zei immers dat ze er allebei raag samen uit wilden komen. Blijkbaar niet, Grim zat compleet anders in de onderhandeling dan Cambuur.

2. Op het moment dat he communiceert dat hij je enige alternatief is, is get makkelijk eisen stellen voor Grim.

Ik vind het echt onbegrijpelijk. Lijkt net alsof onze technisch directeur voor het eerst een onderhandeling doet.

Helemaal eens, weer typisch cambuur dit.. :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Grijskijkert

Citaat van: Daddy T. op december 25, 2017, 18:32:46
Helemaal eens, weer typisch cambuur dit.. :wall
Booy heeft een keer of 4 gezegd dat niet rond was,dus het kan dan nog alle kanten op...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op december 25, 2017, 18:40:39
Booy heeft een keer of 4 gezegd dat niet rond was,dus het kan dan nog alle kanten op...

Het hele punt is dat hij zijn mond had moeten houden. Hij is verantwoordelijk voor Cambuur, niet voor de mediawaarde van De tafel van Kees!

Vlampiep

Het enige wat hierover gezegd kan worden is dat de hele klucht nogal amateuristisch overkomt.
Grim gaat gewoon voor het grote geld omdat de sponsoren nu de beurs opentrekken met Advocaat.
Foeke is een beste vent, ik ken hem van jongs af aan, maar is de aarde van het gewone volk lang ontstegen en is veranderd in een eigenwijze oet lul.
Als het goed gaat is het, IK heb blablablabla, maar als het tegenvalt is ZE hebben blablablabla.
Cambuur heef gedacht een jongen van de stad aan te trekken, maar daar komen ze nog wel van terug.
Daarbij heb ik Grim als keeper altijd als een goed prof.voetballer gekend, maar als trainer geleidelijk vergiftigd zien worden door het KNVB infuus.

Delfzijl/Cambuur

#599
Nou vergiftigd... dat weet ik niet, maar van mij horen zulke heerschappen zich nooit meer te melden hier in Leeuwarden.
Denk met weemoed terug aan Henk, die zelfs nu nog altijd positief is over Cambuur.
Nu eerst maar een anderhalf jaar een frisse, 1 die er wel zin in heeft en er 100 proc voor gaat.
Gier en Gall kom er maar in! :zweep