Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong PSV (28-02-2020)

Gestart door Chielvak19, februari 18, 2020, 17:50:01

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Prachtig toch? Alles beter dan die half lege stadions van FC Groningen en DKV. Geen gezicht man! Ik zag dit weekend bij de samenvattingen van de wedstrijd in Groningen meer lege groene stoeltjes dan publiek :_schater :_schater

Treb

Bij onze vrienden inderdaad ook. Dat is echt een aflopende zaak daar.

Verder Vitesse, Groningen en zelfs bij PSV veel rode stoeltjes.

Zo zie je maar weer hoeveel 'succes'supporters er eigenlijk overal zijn.

Chielvak19

#17
Citaat van: Tanjajeah op februari 24, 2020, 09:34:46
Een vol stadion zou inderdaad wel mooi zijn. Blijft toch apart dat dat niet lukt, als koploper. Zelfs de 9000 wordt niet gehaald.
Vrijdagavond is (voor mijn gevoel) toch een belemmering voor sommigen als ik het zo zie, zeker voor (kleinere) kinderen. Bij wedstrijden op zaterdagavond en zondagmiddag kunnen mensen vaker naar t stadion. Verschil zag je wel in november toen we op zondag tegen Almere speelden, toen zaten er ook een stuk meer dan 2 weken ervoor tegen NEC. Maar zoals iedereen ben en blijf ik van mening dat het toeschouwersaantal hoger hoort te liggen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Treb

Citaat van: Chielvak19 op februari 24, 2020, 13:24:54
Maar zoals iedereen ben en blijf ik van mening dat het toeschouwersaantal hoger hoort te liggen

Op basis van wat??

Daddy T.

Citaat van: Chielvak19 op februari 24, 2020, 13:24:54
Maar zoals iedereen ben en blijf ik van mening dat het toeschouwersaantal hoger hoort te liggen

Blijkbaar niet zoals iedereen, gezien ook de andere reacties. Wellicht helpt het bij mij te relativeren, dat ik eind jaren 90 heb meegemaakt en we de huidige aantallen (8.000+) maar net haalde toen we paar jaar eredivisie speelde. Of de jaren erna met 3.500 man in stadion zaten. We groeien nu mooi door, nog paar jaar en we gaan de 10.000 gemiddeld voorbij.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dreet

Citaat van: Daddy T. op februari 24, 2020, 15:53:45
Blijkbaar niet zoals iedereen, gezien ook de andere reacties. Wellicht helpt het bij mij te relativeren, dat ik eind jaren 90 heb meegemaakt en we de huidige aantallen (8.000+) maar net haalde toen we paar jaar eredivisie speelde. Of de jaren erna met 3.500 man in stadion zaten. We groeien nu mooi door, nog paar jaar en we gaan de 10.000 gemiddeld voorbij.

Eens. In het jaar dat we promoveerden met Han Berger en Harry van der Laan en zo, kwam er ook maar 7000 man kijken in de nacompetitie. En dat vonden we normaal toen.

denistel

tegen roda gaven ze 8400 door ik keek rond in het stadion en vroeg me af waar die
ander 1600 dan nog plaats hadden ??

denistel

volendam 2-1 achter en komende wedstrijden eagles en j ajax

Zuid1991

Citaat van: denistel op februari 24, 2020, 21:14:30
tegen roda gaven ze 8400 door ik keek rond in het stadion en vroeg me af waar die
ander 1600 dan nog plaats hadden ??
Vond ik ook. Waren toen veul meer in mijn optiek

D.H.Skolten

Yes Volendam verloren, 9 punten voor!

herr kunkel


denistel

vrijdag een oorkaan van geluid laat je horen en schreeuw ze naar voren

ere divisie kan niet meer mis

PePe

Vanaf nu wordt elke thuiswedstrijd een feest!!

michello

Vrijdag eerst zelf winnen, niet overmoedig worden want dan kan het ook gek lopen. Vol gas, stadion vol en de genadeklap uitdelen aan de concurrent(en). DG maar de periode, wij 2 keer feest: Eerst promotie en daarna de schaal.  |:)

Inferno-058

Nog 5x winnen voor promotie, en 7x voor kampioenschap denk ik zo.

En dat met nog 11 wedstrijden te gaan.
Kan niet meer mis zou je zeggen.