Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

okkele

heb je wel s wat positiefs te melden?
probeer het vandaag eens,het is kerst.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:45:59
Veel schijnheiligen hier.

Had Foeke niet gereageerd op de vraag van Jansma dan had men geroepen ; "waarom geen openheid van zaken", "waarom worden de supporters voor de gek gehouden en info onthouden"

En dan is er eindelijk eens wat eerlijk en openheid dan is het weer niet goed.


Grim heeft Cambuur aan het lijntje gehouden en ons voor de gek gehouden. NIET meer en NIET minder.
net zoals in maart en april toen ie dienst was bij de Knjb

Daddy T.

Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:45:59
Veel schijnheiligen hier.

Had Foeke niet gereageerd op de vraag van Jansma dan had men geroepen ; "waarom geen openheid van zaken", "waarom worden de supporters voor de gek gehouden en info onthouden"

En dan is er eindelijk eens wat eerlijk en openheid dan is het weer niet goed.


Grim heeft Cambuur aan het lijntje gehouden en ons voor de gek gehouden. NIET meer en NIET minder.

Tuurlijk joh  :wall
Fred speelt op safe en wed niet op 1 paard, wij helaas wel. En dat is zijn goed recht, doet een ieder met gezond verstand in onderhandeling met een nieuwe werkgever. Foeke had gewoon moeten benoemen bij Kees dat ze in vergevorderd stadium zijn met een trainer die volgens hem past bij de club en verdere details (naam, contractduur) wel volgen zodra het daadwerkelijk tot een een akkoord komt de komende dagen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

PePe

Misschien probeerde Foeke, Fred over de streep te krijgen door zijn naam te noemen?

Daddy T.

Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:58:47
Als keeper top, maar als zogenaamd clubman volledig door de mand gevallen.

Maar de club moet door en wij ook. NEXT!

Net als Keizer, clubman als het ze uitkomt... Idd NEXT!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lwd79

Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:58:47
Fred heeft de boek keihard aan het lijntje gehouden. Als keeper top, maar als zogenaamd clubman volledig door de mand gevallen.

Liever assistent van Sparta ipv hoofdtrainer Cambuur. Dan heb je geen ballen en geen ambitie.

En vwbt Booy. Iemand valt geen eerlijkheid te verwijten, bovendien zit er mogelijk een reden achter de keuze de naam te delen?

Maar de club moet door en wij ook. NEXT!

Denk dat Grim juist heel veel ambitie heeft maar tot de conclusie is gekomen dat cambuur momenteel geen ambitie heeft. in ieder geval niet sportief.
Met een zooitje brandhout valt geen eer te halen. Sipke presteert momenteel maximaal met het huidige spelersmateriaal. Welke trainer er ook instapt er zullen hoe dan ook in elke linie versterkingen moeten komen maar of dat dit seizoen nog moet gebeuren is de vraag.

Lore

Citaat van: picoberghuis op december 26, 2017, 14:45:59
Veel schijnheiligen hier.

Had Foeke niet gereageerd op de vraag van Jansma dan had men geroepen ; "waarom geen openheid van zaken", "waarom worden de supporters voor de gek gehouden en info onthouden"

En dan is er eindelijk eens wat eerlijk en openheid dan is het weer niet goed.


Grim heeft Cambuur aan het lijntje gehouden en ons voor de gek gehouden. NIET meer en NIET minder.

Tsjah, dat is een reactieve manier van benaderen. Maar vind jij het dan professioneel dat hij dit naar buiten bracht voor dat het rond was?

Ik verwacht juist voor onze TD dat hij zich niet laat leiden door supporters maar door de belangen van Cambuur behartigt. Dit was gewoon echt recht tegen het belang van Cambuur in. Als het rond was gekomen met Grim had hij echt zijn eisen kunnen verhogen, want hij wist de uitgangspunten van Cambuur. Daarnaast toont hij zich echt een slecht onderhandelaar. En hij heeft er te lang kver gedaan en hij heeft in zijn kaarten laten kijken en hij heeft het uiteindelijk niet voor elkaar gekregen en hij heeft geen alternatief.

Ik hoop echt dat hij het goed gaat doen en zich snel verbetert, maar hier zitten wel fouten bij die echt voor een beginner zijn.

Nog spannender vind ik dat ook Van der Belt, Van der Graaf of Smit niet hebben gecoacht. Voelt niet echt alsof ze de zaken goed hebben doorgesproken.

Kortom: de lat moet hoger

Lore

Citaat van: PePe op december 26, 2017, 15:15:15
Misschien probeerde Foeke, Fred over de streep te krijgen door zijn naam te noemen?

Dit dacht ik ook, maar dan nog heeft hij geen enkel alternatief!

poelie-lwd

Foeke laat zich niet coachen. Dat staat zijn ego niet toe.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

piene hassus

Konst best us gelyk hewwe

PePe

Foeke had beter in deze situatie, niet naar DTVK kunnen gaan. (dat gestelde vragen zouden komen, wist ik zelfs)

carlo de leeuw

Citaat van: PePe op december 28, 2017, 12:11:18
Foeke had beter in deze situatie, niet naar DTVK kunnen gaan. (dat gestelde vragen zouden komen, wist ik zelfs)
Hij moet daar natuurlijk altijd heen gaan vanuit zijn functie om Cambuur daar goed te vertegenwoordigen, maar als je daar dan toch bent wees dan wel even scherp en geconcentreerd en ga niet een beetje "de grote ervaren man in het wereldje" uithangen, want zo kwam/komt hij wel een beetje op mij over.......maar misschien heb ik het helemaal mis.

poelie-lwd

Citaat van: carlo de leeuw op december 28, 2017, 13:55:43
Hij moet daar natuurlijk altijd heen gaan vanuit zijn functie om Cambuur daar goed te vertegenwoordigen, maar als je daar dan toch bent wees dan wel even scherp en geconcentreerd en ga niet een beetje "de grote ervaren man in het wereldje" uithangen, want zo kwam/komt hij wel een beetje op mij over.......maar misschien heb ik het helemaal mis.

Hij gaf zelf aan dat hij pas per 1 januari in dienst zou treden. Waarom ga je daar dan zitten? Omdat het zijn ego streelt. Overigens ook dat gelul over Demmers meegekregen en dan vooral de verontwaardiging daarover bij Foeke? Dezelfde Foeke die precies hetzelfde kunstje uithaalde bij de Jong? Laat me niet lachen. We hebben de duivel binnengehaald en daar zijn we mooi klaar mee!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op december 28, 2017, 14:11:30
Hij gaf zelf aan dat hij pas per 1 januari in dienst zou treden. Waarom ga je daar dan zitten? Omdat het zijn ego streelt. Overigens ook dat gelul over Demmers meegekregen en dan vooral de verontwaardiging daarover bij Foeke? Dezelfde Foeke die precies hetzelfde kunstje uithaalde bij de Jong? Laat me niet lachen. We hebben de duivel binnengehaald en daar zijn we mooi klaar mee!
Appels met peren vergelijken... Demmers was een assistent die door leugens en backstabber acties op de stoel van Booy kwam te zitten...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Must niet se raar doen over foeke, straks komt ie weer bij dei op dien verjaardag poelie