Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


Jandehulk


Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Huzumer

Citaat van: KernvanCambuur op februari 06, 2018, 14:44:33
Een heel mooi bedrag van ruim €3100,- (en doneren kan nog steeds door over te maken op NL37INGB0001300512 ;) ).
Hier gaat het sfeerteam weer iets heel moois mee doen! Bedankt voor degene die gedoneerd hebben!  :thumbsup

Ps. We hebben vroeger e.e.a. overwogen maar de oosttribune is de enige tribune waar we überhaupt een groot doek kunnen en willen hangen. Technisch gezien is het praktisch onhaalbaar om dit op west te doen en het dak van de noordtribune kan het doek überhaupt niet eens dragen. (Had onze voorkeur).
Blijven oost en zuid over waarbij je bij oost letterlijk blikvanger van de camera's bent en gelijk indruk maakt op spelers die vanuit de tunnel over het veld het doek (+ vuurwerk) tegemoet lopen.

Nogmaals bedankt!  :thumbsup

Wat hadden jullie - al dan niet op basis van eerdere ervaringen - verwacht op te halen?

Destroyer

#724
fucking hell wat een dik bedrag! Toen we (UL'03/ en ik doe ondertussen zelf niets meer) hier een kleine 10 jaar ooit mee begonnen zijn zaten we volgens mij op de helft of minder dan dit bedrag! TOP TOP en ik weet zeker dat het goed besteed is aan de heren om weer een prachtige actie te bedenken en uit te voeren! :0= :0= |:) |:) |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

KernvanCambuur

Citaat van: Huzumer op februari 06, 2018, 18:34:05
Wat hadden jullie - al dan niet op basis van eerdere ervaringen - verwacht op te halen?

Ongeveer wel zoiets. Stiekem íets meer natuurlijk ;)

KernvanCambuur

Citaat van: Destroyer op februari 06, 2018, 19:54:35
fucking hell wat een dik bedrag! Toen we (UL'03/ en ik doe ondertussen zelf niets meer) hier een kleine 10 jaar ooit mee begonnen zijn zaten we volgens mij op de helft of minder dan dit bedrag! TOP TOP en ik weet zeker dat het goed besteed is aan de heren om weer een prachtige actie te bedenken en uit te voeren! :0= :0= |:) |:) |:)

:thumbsup :thumbsup

Montana


V-man

Mooi bedrag! Die sfeeracties maken de club, mede, zeker tot wat ie is! Cambuur till I die!

Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op februari 06, 2018, 14:44:33
Een heel mooi bedrag van ruim €3100,- (en doneren kan nog steeds door over te maken op NL37INGB0001300512 ;) ).
Hier gaat het sfeerteam weer iets heel moois mee doen! Bedankt voor degene die gedoneerd hebben!  :thumbsup

Ps. We hebben vroeger e.e.a. overwogen maar de oosttribune is de enige tribune waar we überhaupt een groot doek kunnen en willen hangen. Technisch gezien is het praktisch onhaalbaar om dit op west te doen en het dak van de noordtribune kan het doek überhaupt niet eens dragen. (Had onze voorkeur).
Blijven oost en zuid over waarbij je bij oost letterlijk blikvanger van de camera's bent en gelijk indruk maakt op spelers die vanuit de tunnel over het veld het doek (+ vuurwerk) tegemoet lopen.

Nogmaals bedankt!  :thumbsup
Toppers  |:)

KernvanCambuur

Omdat we hier en daar nog steeds vragen c.q. opmerkingen van sommige supporters krijgen over de prijsverhoging van het bier, geven we graag nog even in het kort aan wat hier de reden voor is.
Ons doel is en blijft natuurlijk altijd in de eerste plaats het zo goed mogelijk bedienen tegen een zo scherp mogelijke prijs van onze supporters. We zijn immers een stichting die geen winstoogmerk heeft. Iedereen is welkom bij ons.

Wel moeten we vanzelfsprekend (geringe) omzet genereren omdat we natuurlijk wel met verscheidende kosten en een afdracht naar de BVO te maken hebben. Belangrijkste is natuurlijk dat het geld dat we verdienen altijd ten bate van onze club SC Cambuur komt. Hierin zijn we uniek omdat wij de enige partij zijn die het zo doet en zo dragen we tevens bij aan een gezonde huishouding van onze geel/blauwe trots.

De Kern van Cambuur moet daaruit haar beleid bepalen. De prijsstelling wordt daarbij voor een groot deel bepaald door de almachtige bierbrouwer Heineken. De bierprijs van de tap is de afgelopen 5 jaren steeds met een percentage verhoogd daar waar de prijs in 't Hertje en de kiosken gelijk bleef. Daarmee werden de marges om afdrachten op hetzelfde niveau te houden steeds lager. We zijn nu dus helaas beland op het punt om de verhoging door te rekenen naar een vers tapbiertje, hoe graag wij zelf ook de prijs op €2,- hadden behouden. We vragen om jullie begrip en willen jullie op het feit attenderen dat ieder biertje wat bij ons besteld wordt ten bate van onze club SCC en komt. In feite is het dus "Zuipen voor je club!".

Met vriendelijke groet,

De vrijwilligers van SCS Kern van Cambuur

Kunstgras

De Kern van Cambuur is gewoon vrij om haar eigen bierprijs te bepalen. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof de brouwerij de verkoopprijs bepaalt, wat gewoon niet het geval is.

Een biertje in de Cambuurbar kost (pas sinds kort) € 2,40. Daar krijg je dan wel een flesje voor. Het bier in het Hertje is nu omgerekend gewoon duurder dan bij een commerciële kroeg. Dit terwijl de kosten door de inzet van de vele trouwe vrijwilligers een stuk lager liggen voor de KvC.

Bier is in het Hertje altijd een stuk goedkoper geweest dan in de Cambuurbar. Waarom zou dit nu ineens anders moeten zijn?

Yellow Army

Citaat van: Kunstgras op februari 28, 2018, 13:14:27
De Kern van Cambuur is gewoon vrij om haar eigen bierprijs te bepalen. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof de brouwerij de verkoopprijs bepaalt, wat gewoon niet het geval is.

Een biertje in de Cambuurbar kost (pas sinds kort) € 2,40. Daar krijg je dan wel een flesje voor. Het bier in het Hertje is nu omgerekend gewoon duurder dan bij een commerciële kroeg. Dit terwijl de kosten door de inzet van de vele trouwe vrijwilligers een stuk lager liggen voor de KvC.

Bier is in het Hertje altijd een stuk goedkoper geweest dan in de Cambuurbar. Waarom zou dit nu ineens anders moeten zijn?

Bierbrouwers bepalen weldegelijk de bierprijs in de horeca...
Area 58

Daddy T.

Citaat van: Kunstgras op februari 28, 2018, 13:14:27
Bier is in het Hertje altijd een stuk goedkoper geweest dan in de Cambuurbar. Waarom zou dit nu ineens anders moeten zijn?
Volgens mij steeft de KvC na om hun jaarlijkse afdracht richting BVO op een vast niveau te houden. Als de inkoopprijzen jaarlijks stijgen worden je marges kleiner dus moet of je prijs omhoog of je moet flink meer verkopen (na 3 jaar eredivisie een hele lastige lijkt mij). Daarmee drijft dus de inkoopprijs je verkkoopprijs, of je moet minder willen afdragen aan de BVO. Tijd voor nieuwe bierleverancier voor betere inkoopprijs of is er een brouwerijcontract met afnameverplichting?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Ronnie tng

Citaat van: Daddy T. op maart 01, 2018, 09:08:59
Volgens mij steeft de KvC na om hun jaarlijkse afdracht richting BVO op een vast niveau te houden. Als de inkoopprijzen jaarlijks stijgen worden je marges kleiner dus moet of je prijs omhoog of je moet flink meer verkopen (na 3 jaar eredivisie een hele lastige lijkt mij). Daarmee drijft dus de inkoopprijs je verkkoopprijs, of je moet minder willen afdragen aan de BVO. Tijd voor nieuwe bierleverancier voor betere inkoopprijs of is er een brouwerijcontract met afnameverplichting?

Volgens mij neemt Cambuur inderdaad een vast bedrag mee in de begroting. Echter met het verkoop in de kiosken zal er flink meer verkocht worden. Ik vind het gewoon een slechte zaak, en is in mijn ogen niet noodzakelijk. Kan best anders gecompenseerd worden