Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Zojuist clip teruggekeken. Maar echt. Ik weet niet wie dit allemaal uitdenkt, uitzet, uitvoert en bij elkaar brengt maar wat was dit weer geweldig. Echt toppers. Ontzettend bedankt!

James

Ja dit is niet normaal zo mooi. Ik zat er naar de kijken en ik dacht wat kunnen we komend seizoen wel niet verwachten tegen Heerenveen?! Een ware kunstenaar(s) die dit bedenkt en maakt. Je zou bijna zeggen dat je dit nuchter niet kan bedenken. Grandioos en ik zou zeggen, doe zo af en toe een collecte bij de wedstrijden komend seizoen, want denk dat er (genoeg) supporters zijn die hier een kleine bijdrage voor willen geven, ook voor het vuurwerk. Dit maakt Cambuur zo mooi!! Een ware volksclub waar de passie van afspat en het voor mij er niet toe doet hoe vaak je wint of verliest. Cambuur to the bone!!

KernvanCambuur

Citaat van: James op mei 02, 2021, 11:15:23
Ja dit is niet normaal zo mooi. Ik zat er naar de kijken en ik dacht wat kunnen we komend seizoen wel niet verwachten tegen Heerenveen?! Een ware kunstenaar(s) die dit bedenkt en maakt. Je zou bijna zeggen dat je dit nuchter niet kan bedenken. Grandioos en ik zou zeggen, doe zo af en toe een collecte bij de wedstrijden komend seizoen, want denk dat er (genoeg) supporters zijn die hier een kleine bijdrage voor willen geven, ook voor het vuurwerk. Dit maakt Cambuur zo mooi!! Een ware volksclub waar de passie van afspat en het voor mij er niet toe doet hoe vaak je wint of verliest. Cambuur to the bone!!

???

Zie ook: https://kernvancambuur.nl/site/download/AOoZHcXVEe4K

Zuid1991

Prachtige sfeer actie vrijdag  |:)

KernvanCambuur


KernvanCambuur