Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Destroyer op december 01, 2020, 20:03:20
Pittige uitspraak. Maarten van Tuinen is wel een topper idd.

Cees weet niet of er lucht of zand in een bal zit. Eens wat betreft van Tuunen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana

Citaat van: Grijskijkert op december 02, 2020, 08:45:16
Nee dat ook niet, maar na meer bier komt hij nogal moeilijk uit zijn woorden en loopt wat raar :zweep

Waar hest dou het over juh?  :_schater


KernvanCambuur


KernvanCambuur


gobo

Alle lof en hulde voor wederom een werkelijk fantastisch doek. Echt onder de indruk. Petje af
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Bankzitter

Gecombineerd met de muziekkeuze en het vuurwerk was het episch. Klasse gedaan. |:)
Publiek en de erehaag maakte het helemaal af natuurlijk.

Bernardo


Specuveter

In een woord...geweldig.
En dan zat ik ook nog voor de tv en niet in het stadion.

mario

Was echt indrukwekkend. Kippenvel in het stadion. Respect.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Niet normaal gewoon weg


KIPPEVEL |:)

Scc4-ever