Citaat van: Dokkumer op april 05, 2016, 11:27:24
Kentekens worden toch ook altijd genoteerd? Waarom altijd die extra maatregelen. Supporters lijken wel TBS cliënten met proefverlof.
Breng Sarah niet op ideeën...
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Dokkumer op april 05, 2016, 11:27:24
Kentekens worden toch ook altijd genoteerd? Waarom altijd die extra maatregelen. Supporters lijken wel TBS cliënten met proefverlof.
Citaat van: Lore op februari 26, 2016, 07:56:57
Maar hij zat niet bij de selectie van het tweede afgelopen week. Daarvoor is toch een tweede? Testen of hij fit genoeg is?
Oefening is twijfel!
Citaat van: koosZevenaar op januari 28, 2016, 22:00:32
Ik zie hier regelmatig de naam ACHABAR langs komen door de KENNERS.
Hij is nu live te aanschouwen, past beter in het kabouterelftal.
Laat aub niet teveel merken dat jullie een 010 voorkeur hebben.
Maar deze kabouter zal onze club geen enkele meerwaarde gevenCitaat van: zeewolde op januari 28, 2016, 20:08:33
allemaal onzin.
Hest d'r oek aardig kijk op...![]()