Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - de Schoot

#1
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 05, 2016, 12:17:25
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2016, 11:27:24
Kentekens worden toch ook altijd genoteerd? Waarom altijd die extra maatregelen. Supporters lijken wel TBS cliënten met proefverlof.

Breng Sarah niet op ideeën...
#2
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
februari 26, 2016, 19:47:56
Citaat van: Lore op februari 26, 2016, 07:56:57
Maar hij zat niet bij de selectie van het tweede afgelopen week. Daarvoor is toch een tweede? Testen of hij fit genoeg is?

:clint Oefening is twijfel!  :_schater
#3
Als je de kans hebt om iemand de gek aan te steken, moet je 't doen  l0l
#4
Zo'n doek hangt nooit lang, als je 'm al binnen krijgt.
#7
Auto 8 om 11.15
#9
Citaat van: koosZevenaar op januari 28, 2016, 22:00:32
Ik zie hier regelmatig de naam ACHABAR langs komen door de KENNERS.
Hij is nu live te aanschouwen, past beter in het kabouterelftal.
Laat aub niet teveel merken dat jullie een 010 voorkeur hebben.
Maar deze kabouter zal onze club geen enkele meerwaarde geven
Citaat van: zeewolde op januari 28, 2016, 20:08:33
allemaal onzin.

Hest d'r oek aardig kijk op...  :thumbsup :_schater
#10
Achenteh ook W2. Nieuwe suikeroom daar zeker...
#11
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 28, 2016, 10:08:10
Geloof nooit dat Henk naar Grunn gaat. Henk kan niet anticiperen als een wedstrijd anders verloopt dan dat ie verwacht. Lijkt me dat een ander dat ook wel ziet. Moet mooi assistent worden bij mooie grote club.
#12
B. bedankt!!!  :thumbsup
En nu maar een slotje. Dom volk hier, om je eigen eredivisie clubtopscoorder ooit af te branden  :wall
#13
Iedereen lult maar over Twente, maar er zijn vast meer clubs geïnteresseerd in B. En vervanger van Ziyech wil ik ook niet geloven, heel ander type speler. Afwachten maar...
#14
Selectie en Technische staf / Re: Hoe nu verder?
januari 12, 2016, 05:31:42
Makje! KAMPIOEN VD 2e SEIZOENSHELFT!!!  :proost
#15
NAC vorig jaar hetzelfde....... oprotte!!!