Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: denistel op januari 03, 2016, 11:22:31
clubs hevve geen geld behalve twente dan die halen brama terug ,,hoe ken dat zeg

We worden genaaid waar we bij staan. Je reinste competitievervalsing als je het mij vraagt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: denistel op januari 03, 2016, 11:22:31
clubs hevve geen geld behalve twente dan die halen brama terug ,,hoe ken dat zeg

Die gaat contributie betalen

Scc01

Citaat van: Marc S op januari 02, 2016, 18:50:26
Gelukkig is de transferperiode krap 42 uur open..

Haha hier dacht ik ook al aan. Er zijn hier een aantal het een beetje de realiteit uit ogen verloren....

pvanbuijtene

Ach ja... vele op dit forum denken alle ins en outs te weten en te weten hoe het is om een TD te zijn.
Snap niet waarom we allemaal nie gaan solliciteren, want het schijnt toch allemaal heel makkelijk te zijn.

AL

Citaat van: poelie-lwd op januari 03, 2016, 11:26:02
We worden genaaid waar we bij staan. Je reinste competitievervalsing als je het mij vraagt.

Grote schande is het. Hoop dat ze er rechtstreeks uitvliegen.
Knvb had licentie af moeten pakken of ze verplicht laten degraderen.
Nu hebben ze geen straf gekregen. Gemeente staat garant en nu weer spelers halen :R :R

de Schoot

NAC vorig jaar hetzelfde....... oprotte!!!

Spine

Citaat van: AL op januari 03, 2016, 11:49:47
Grote schande is het. Hoop dat ze er rechtstreeks uitvliegen.
Knvb had licentie af moeten pakken of ze verplicht laten degraderen.
Nu hebben ze geen straf gekregen. Gemeente staat garant en nu weer spelers halen :R :R
Is nog lang niet uitgekauwd hoor. Aanklager KNVB moet er nog mee bezig en de UEFA gaat er ook mee aan de slag.

Destroyer

Citaat van: denistel op januari 03, 2016, 11:22:31
clubs hevve geen geld behalve twente dan die halen brama terug ,,hoe ken dat zeg

Die zal daar wel voor betaald worden in natura, want geld hebben ze niet!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Ik hef het hier al zo vaak gemeld. Knjb wij kregen 10 jaar terug 5 pnt in mindering en Veendam 7 vitesse met 27 miljoen schuld toen 0 pnt en van feyenoord was helemaal een schande met hun 42 miljoen tekort. Tis een fucking bende en sinds toen heb ik een hekel aan de knjb. Zelfs met het Nederlands elftal ist een vuile bedoeling

moodygrunn

Citaat van: sunderland op januari 03, 2016, 16:08:36
Ik hef het hier al zo vaak gemeld. Knjb wij kregen 10 jaar terug 5 pnt in mindering en Veendam 7 vitesse met 27 miljoen schuld toen 0 pnt en van feyenoord was helemaal een schande met hun 42 miljoen tekort. Tis een fucking bende en sinds toen heb ik een hekel aan de knjb. Zelfs met het Nederlands elftal ist een vuile bedoeling

Volgens mij is er een verschil tussen verlies draaien en schuld hebben. Ik vind het kwalijker dat een club verlies draait en extra uitgaven gaat doen dan dat een club een schuld heeft. Niet iedereen met een hypotheek is immers failliet...
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op januari 03, 2016, 16:40:34
Volgens mij is er een verschil tussen verlies draaien en schuld hebben. Ik vind het kwalijker dat een club verlies draait en extra uitgaven gaat doen dan dat een club een schuld heeft. Niet iedereen met een hypotheek is immers failliet...

Volgens de regels van de Knvb heb je gelijk. Maar op je vergelijking met een hypotheek is wel wat aan te merken. Er staat namelijk een huis tegenover. Dus is credit en debit wat dat betreft in balans. Wat Twente doet is investeren met een negatief Eigen vermogen. Die club is technisch failliet en geeft geld uit. Elk directeur bij een normaal bedrijf zou het risico lopen. om bij een faillisement, aansprakelijk gesteld te worden.

Iedereen schreeuwt altijd dat je een voetbalbedrijf niet kan vergelijken met een regulier bedrijf, maar op dit gebied is het vrij simpel. Als je technisch failliet bent moet je geen geld meer uitgeven!

moodygrunn

Citaat van: Lore op januari 03, 2016, 17:09:51
Volgens de regels van de Knvb heb je gelijk. Maar op je vergelijking met een hypotheek is wel wat aan te merken. Er staat namelijk een huis tegenover. Dus is credit en debit wat dat betreft in balans. Wat Twente doet is investeren met een negatief Eigen vermogen. Die club is technisch failliet en geeft geld uit. Elk directeur bij een normaal bedrijf zou het risico lopen. om bij een faillisement, aansprakelijk gesteld te worden.

Iedereen schreeuwt altijd dat je een voetbalbedrijf niet kan vergelijken met een regulier bedrijf, maar op dit gebied is het vrij simpel. Als je technisch failliet bent moet je geen geld meer uitgeven!

Ik ga ervan uit dat GvdB, gezien zijn goede werk hier, pas wat uitgeeft nadat hij Ziyech, Mokotjo, Tapia of een andere dure knakker heeft verkocht (of op het punt staat eentje te verkopen).
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: moodygrunn op januari 03, 2016, 16:40:34
Volgens mij is er een verschil tussen verlies draaien en schuld hebben. Ik vind het kwalijker dat een club verlies draait en extra uitgaven gaat doen dan dat een club een schuld heeft. Niet iedereen met een hypotheek is immers failliet...
Jij zou zo bij de knjb kunnen werken. Hun eigen regels worden te pas en te onpas nageleefd. Ook met de schorsingen is het tenenkrommend. Als je feyenoord dit jaar aanschouwd hebben ze sowieso 8 pnt te veel

AL

Het is gewoon een grote boevenbende bij de knvb!
Op voorhand was al duidelijk dat Twente geen straf zou krijgen. Feyenoord wordt continue de hand boven het hoofd gehouden.
Laat ze maar verrekken. Wat dat betreft vind ik het ook prachtig dat oranje niet naar Frankrijk gaat.

Shar

Citaat van: AL op januari 03, 2016, 17:39:38
Het is gewoon een grote boevenbende bij de knvb!
Op voorhand was al duidelijk dat Twente geen straf zou krijgen. Feyenoord wordt continue de hand boven het hoofd gehouden.
Laat ze maar verrekken. Wat dat betreft vind ik het ook prachtig dat oranje niet naar Frankrijk gaat.
Helemaal mee eens. Kan er ook niet rouwig om zijn dat het Nederlans elftal er straks niet bij is. Laat de KNVB bobo's maar lekker thuis voor de buis kijken ipv in Frankrijk een beetje de popi Jopie uit te hangen. Zelfde heb ik overigens met Europees voetbal van Nederlandse clubs. Hoe eerder ze er uit liggen des te beter wat mij betreft. Het betreft toch vaak clubs die regelmatig door de KNVB bevoordeeld worden en die gun ik het daarom allang niet meer.