Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Twente- SC Cambuur op 20 februari om 20:45 uur

Gestart door zandokan, februari 02, 2016, 16:44:49

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Twente - Cambuur

Leonard Nienhuis
6 (16.2%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (2.7%)
Wessel Dammers
4 (10.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.7%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
17 (45.9%)
Jack Byrne
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (2.7%)
Kevin van Veen
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
6 (16.2%)
Martijn van der Laan
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: februari 27, 2016, 22:31:53




Galdiano

Dan maar in Enschede de 3 punten ophalen!

Aanwezig  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Met deze speelwijze maar schriftelijk afdoen....... Op inzet de schade beperken tot een goaltje of 3
In Henk en Sandor we trust

John Hiatt


Galdiano

Dit zijn de wedstrijden waar we het van moeten hebben.

Allemaal mee!!!

De Graafschap ziet het belang van dit soort wedstrijden, laten wij de laatste wedstrijden ook massaal onze club steunen!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2016, 10:04:05
Dit zijn de wedstrijden waar we het van moeten hebben.

Allemaal mee!!!

De Graafschap ziet het belang van dit soort wedstrijden, laten wij de laatste wedstrijden ook massaal onze club steunen!  |:)

Eens! Geen excuses deze keer. Busjes mogen, autocombi, niet te duur.


SCC-J

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2016, 10:04:05
Dit zijn de wedstrijden waar we het van moeten hebben.

Allemaal mee!!!

De Graafschap ziet het belang van dit soort wedstrijden, laten wij de laatste wedstrijden ook massaal onze club steunen!  |:)

Omdat jij er heen gaat is "dit een wedstrijd waarvan we het moeten hebben". Ik zie de graafschap uit de enige uitwedstrijd waar nog wat te halen valt.

AL

Aanwezig, maar op voorhand natuurlijk kansloos.

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2016, 10:04:05
Dit zijn de wedstrijden waar we het van moeten hebben.

Allemaal mee!!!

De Graafschap ziet het belang van dit soort wedstrijden, laten wij de laatste wedstrijden ook massaal onze club steunen!  |:)

Zo'n 200 man zal het wel bij blijven...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

Citaat van: SCC-J op februari 13, 2016, 18:42:33
Omdat jij er heen gaat is "dit een wedstrijd waarvan we het moeten hebben". Ik zie de graafschap uit de enige uitwedstrijd waar nog wat te halen valt.

Elke wedstrijd is nu belangrijk.
Maar clubs ala Twente en De Graafschap liggen mogelijkheden.
Feyenoord uit ben je normaal kansloos!

De Graafschap had uitverkocht vak in Leeuwarden, maar nu ook toch een keurige 220 mee naar Willem II.

Laten we zorgen dat er ook dit soort aantallen meegaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Twente heeft de stijgende lijn behoorlijk te pakken. Daar pakken we echt geen punten hoor

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op februari 13, 2016, 23:55:47
Twente heeft de stijgende lijn behoorlijk te pakken. Daar pakken we echt geen punten hoor
Enige uitwedstrijd waar ik nog kansen zie is bij Feyenoord :devil