Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op februari 22, 2016, 21:55:47
Bakker moet er zaterdag maar weer in, vanmorgen zei hij: ik kan wel weer spelen!
Nummer 24 naar de bank, dacht ik.

Hoop echt dat ie speelt. Barto in de spits, Bakker op het middenveld en Vitas die weer helemaal terugkeert na zijn heimwee naar B en Henk. In elke linie karakter
Henk, held, bedankt

Galdiano

Liever 2 weken extra herstellen en knallen in playoffs, dan te vroeg beginnen, en einde seizoen! Bakker wil zelf al spelen, straks hetzelfde als Vytas.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

zoals ik al eerder aangaf.......
WELKE PLAYOFFS ?

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op februari 23, 2016, 01:25:20
zoals ik al eerder aangaf.......
WELKE PLAYOFFS ?

Keizer gaat ondanks het gebrek aan kwaliteit de ploeg leiden naar de play offs.
De spelers die niet mee kunnen in deze fysieke en mentale strijd zullen dan ook wel door hem naar de bank en tribune worden verwezen.

NRG

Citaat van: Vlampiep op februari 23, 2016, 08:26:16
Keizer gaat ondanks het gebrek aan kwaliteit de ploeg leiden naar de play offs.
De spelers die niet mee kunnen in deze fysieke en mentale strijd zullen dan ook wel door hem naar de bank en tribune worden verwezen.

Helaas.. Je moet er toch echt 11 opstellen..

PePe


Vlampiep

Citaat van: NRG op februari 23, 2016, 08:28:10
Helaas.. Je moet er toch echt 11 opstellen..
Su te lezen hewwe hier oek al succespubliek net as ever verderop.
We blieve wel krities mar blieve oek achter de klup staan of niet dan, want dan kenne we beter tuus blieve.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op februari 23, 2016, 11:55:03
Su te lezen hewwe hier oek al succespubliek net as ever verderop.
We blieve wel krities mar blieve oek achter de klup staan of niet dan, want dan kenne we beter tuus blieve.

Zegt meer over de selectie dan over het publiek denk ik

poelie-lwd

Cruciaal, hoe ver is Bakker met zijn herstel?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op februari 25, 2016, 08:13:17
Cruciaal, hoe ver is Bakker met zijn herstel?

Cruciaal is of de spelers doorhebben dat ze moeten knokken.....

PePe

Citaat van: poelie-lwd op februari 25, 2016, 08:13:17
Cruciaal, hoe ver is Bakker met zijn herstel?

Bakker heeft afgelopen maandag aan iemand laten weten: Ik kan weer spelen!

Gasgeve

Citaat van: PePe op februari 25, 2016, 10:47:53
Bakker heeft afgelopen maandag aan iemand laten weten: Ik kan weer spelen!
In het Hertje na een toespraak van Denistel?

PePe

Citaat van: Gasgeve op februari 25, 2016, 11:08:51
In het Hertje na een toespraak van Denistel?

Las het ergens op twitter. (is volgens mij een bekende supporter)

denistel

Citaat van: Gasgeve op februari 25, 2016, 11:08:51
In het Hertje na een toespraak van Denistel?

whoeaaaaaaaaaaaa daar kom ik alleen na een wedstrijd

Lore

Citaat van: PePe op februari 25, 2016, 10:47:53
Bakker heeft afgelopen maandag aan iemand laten weten: Ik kan weer spelen!

Maar hij zat niet bij de selectie van het tweede afgelopen week. Daarvoor is toch een tweede? Testen of hij fit genoeg is?