Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Lore op februari 26, 2016, 07:56:57
Maar hij zat niet bij de selectie van het tweede afgelopen week. Daarvoor is toch een tweede? Testen of hij fit genoeg is?

Viel mij ook op,  Berisha en Masek waren ook niet aanwezig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

de Schoot

Citaat van: Lore op februari 26, 2016, 07:56:57
Maar hij zat niet bij de selectie van het tweede afgelopen week. Daarvoor is toch een tweede? Testen of hij fit genoeg is?

:clint Oefening is twijfel!  :_schater

hobbes

Citaat van: de Schoot op februari 26, 2016, 19:47:56
:clint Oefening is twijfel!  :_schater

En trainen is voor talentlozen  :clint

dizzhead

Blij dat je er weer staat. Ik zit gewoon rustiger te kijken.  :thumbsup

dizzhead

Wijst medespelers op gevaar.  Ziet voor de aanname al een vrije man en staat overal bij. Deze jongen is zo belangrijk voor dit cambuur. Het meeste eredivisie ervaring van allemaal.

Harry L.

Onze meest waardevolle speler op dit moment.

SCC

Eens, voor ons van onschatbare waarde.

AL

Blij dat hij terug is. Veruit onze beste speler. Vandaag een aantal keren slordig, maar o o wat is hij belangrijk voor dit Cambuur zeg!

DK

Prima wedstrijd van Erik. Mooi dat ie er weer bij is! Maar Byrne zet de lijnen uit. En Overgoor loopt alleen maar in de weg..

Len Cantello

3x winst. 3x Bakker in de basis. Held!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op februari 27, 2016, 22:52:57
3x winst. 3x Bakker in de basis. Held!
3 keer Bakker als VCM in de basis! Ik trek wederom het boetekleed aan en neem mijn eerdere kritieken weer terug!

Cor

Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2016, 23:09:19
3 keer Bakker als VCM in de basis! Ik trek wederom het boetekleed aan en neem mijn eerdere kritieken weer terug!
Dou hest der toch gien verstand van  :proost

Galdiano

Wat een speler die Bakker! Neemt het hele team op sleeptouw, heerlijk!!!  |:)

Giovianni maak je borst maar nat!  l0l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Geelblauwstiens

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2016, 23:33:20
Wat een speler die Bakker! Neemt het hele team op sleeptouw, heerlijk!!!  |:)

Giovianni maak je borst maar nat!  l0l

Echt wel! Onze leider

OuweSkeve

Wat hebben we soms commentaar op hem gehad, maar hij ontpopt zich wel dit seizoen in een onmisbare speler. Straks mooi een viermans middenveld met Monteiro bakker Byrne en vd Streek.