Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Twente- SC Cambuur op 20 februari om 20:45 uur

Gestart door zandokan, februari 02, 2016, 16:44:49

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Twente - Cambuur

Leonard Nienhuis
6 (16.2%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (2.7%)
Wessel Dammers
4 (10.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.7%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
17 (45.9%)
Jack Byrne
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (2.7%)
Kevin van Veen
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
6 (16.2%)
Martijn van der Laan
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: februari 27, 2016, 22:31:53

de Kale

#45
Citaat van: Trainer op februari 17, 2016, 14:48:02
Wordt er ook een spandoek meegenomen tegen de KNVB? Twente die de hele competitie te kakken zet met leugens en bedrog. Waarmee de kleine clubs die iedere euro om moeten draaien gedupeerd worden en misschien straks echt de dupe zijn?

Iemand nog wat ludieke spreuken?

"Cambuur draait iedere euro 3x om, hier wordt iedere euro 3x uitgegeven!"

Firma list en bedrog = oordeel KNVB? Ff wachten nog.

KNVB meet met twee maten = hoe kunnen we firma list en bedrog in leven laten?!



Oprotten met een spandoek tegen Twente/knvb. Kijk lekker naar ons zelf, we staan niet echt in/op een positie om stoer te doen. En de supporters van Twente hebben het al zwaar genoeg en kunnen er niks aan doen. We hebben zelf ook al 2x aan de afgrond gezeten. Dus we weten hoe kut dat is. We kunnen beter een spandoek aan onze eigen spelers ophangen. 110% geven!! Anders oprotten.


Galdiano

Er zouden enkele supporters een doek met de tekst meenemen in de trand van: "KNVB toon clementie, en geef Twente geen licentie"

Ik heb begrepen dat desbetreffende personen zijn aangesproken, en niet het doek meenemen/maken.

Ben ook absoluut geen voorstander van de KNVB, en ben ook van mening dat ze Twente keihard moeten aanpakken, maar dit gaat te ver. Ook wij hadden zomaar zonder licentie kunnen komen te zitten een aantal jaar terug.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe


Galdiano

Iemand een tussenstand qua auto's/busjes en supporters?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jandehulk

Jup dat spandoek verhaal klopt indd..had ik ook mede mee bedacht en er word helaas van afgezien!!... Ieder zijn mening maar ik had hem er graag zien hangen

AL

Citaat van: Jandehulk op februari 17, 2016, 21:44:09
Jup dat spandoek verhaal klopt indd..had ik ook mede mee bedacht en er word helaas van afgezien!!... Ieder zijn mening maar ik had hem er graag zien hangen

Ik had hem ook graag zien hangen.
Wie moet er nu hangen :devil :devil

de Schoot

Zo'n doek hangt nooit lang, als je 'm al binnen krijgt.

Casuals-lwd

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2016, 21:33:55
Iemand een tussenstand qua auto's/busjes en supporters?
De autocombi nog niet uitverkocht in ieder geval.

de Kale

Citaat van: Jandehulk op februari 17, 2016, 21:44:09
Jup dat spandoek verhaal klopt indd..had ik ook mede mee bedacht en er word helaas van afgezien!!... Ieder zijn mening maar ik had hem er graag zien hangen

Hoezo helaas??

mscc

Citaat van: Trainer op februari 17, 2016, 14:48:02
Wordt er ook een spandoek meegenomen tegen de KNVB? Twente die de hele competitie te kakken zet met leugens en bedrog. Waarmee de kleine clubs die iedere euro om moeten draaien gedupeerd worden en misschien straks echt de dupe zijn?

Iemand nog wat ludieke spreuken?

"Cambuur draait iedere euro 3x om, hier wordt iedere euro 3x uitgegeven!"

Firma list en bedrog = oordeel KNVB? Ff wachten nog.

KNVB meet met twee maten = hoe kunnen we firma list en bedrog in leven laten?!

Schreeuwde jij toevallig ook "Je moet je doodschamen" naar die supporters van de Graafschap die wat vuurwerk afstaken?

de Kale


Shar

We kunnen nu wel gaan roepen dat het zo zielig is voor de Twente supporters ( en dat is het ergens ook wel) maar denk je dat diezelfde Twente supporters medelijden met Cambuur hebben als ze zaterdag van ons winnen dankzij een doelpunt van een speler die daar feitelijk niet eens had mogen spelen? Lijkt me niet.

de Kale

Citaat van: Shar op februari 17, 2016, 22:39:50
We kunnen nu wel gaan roepen dat het zo zielig is voor de Twente supporters ( en dat is het ergens ook wel) maar denk je dat diezelfde Twente supporters medelijden met Cambuur hebben als ze zaterdag van ons winnen dankzij een doelpunt van een speler die daar feitelijk niet eens had mogen spelen? Lijkt me niet.

Spelers/supporters kunnen er niks aan doen. Dus nee die hoeven geen medelijden te hebben. Maar blijkbaar ken jij alle feiten. Dus barst maar los.

Shar

Citaat van: de Kale op februari 17, 2016, 22:42:32
Spelers/supporters kunnen er niks aan doen. Dus nee die hoeven geen medelijden te hebben. Maar blijkbaar ken jij alle feiten. Dus barst maar los.
Ik kan meegaan in je bewering dat spelers/ supporters er niks aan kunnen doen, dat geldt echter net zo goed voor spelers / supporters van andere clubs. Deze clubs hebben wel te maken met een Twente dat sterker is vanwege frauduleuze handelingen. En dat mag je best uiten in mijn optiek.

Hoe kom je er trouwens bij dat ik alle feiten ken? Ik wijs slechts op één feit (Ziyech als speler van Twente). Meer niet. Sterker nog, waarschijnlijk danwel mogelijk zijn alle feiten nog steeds niet bekend gemaakt.

de Kale

Citaat van: Shar op februari 17, 2016, 22:47:00
Ik kan meegaan in je bewering dat spelers/ supporters er niks aan kunnen doen, dat geldt echter net zo goed voor spelers / supporters van andere clubs. Deze clubs hebben wel te maken met een Twente dat sterker is vanwege frauduleuze handelingen. En dat mag je best uiten in mijn optiek.

Hoe kom je er trouwens bij dat ik alle feiten ken? Ik wijs slechts op één feit (Ziyech als speler van Twente). Meer niet. Sterker nog, waarschijnlijk danwel mogelijk zijn alle feiten nog steeds niet bekend gemaakt.

Er is nog niks bewezen, dus nog geen feit. Snap wel wat je bedoeld, maar wat heeft het voor zin om je te uiten in de problematiek van Twente. We staan 18de, nou niet echt de positie om stoer te lopen doen in iets wat nog bewezen moet worden. Maar fijn dat je er vanuit gaat dat ziyech gaat scoren.