Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Bernardo

Die gast word toch rest van het seizoen gehuurd, dus lijkt me niet voor de toekomst.

El Ma-kri-niii

Misschien dat de interesse van Twente in Ogbeche zich verplaatst naar komende zomer.

ChantiSCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 21, 2016, 13:08:15
Misschien dat de interesse van Twente in Ogbeche zich verplaatst naar komende zomer.

Dat denk ik ook inderdaad, en ik hoop het nog meer.

de Schoot

Iedereen lult maar over Twente, maar er zijn vast meer clubs geïnteresseerd in B. En vervanger van Ziyech wil ik ook niet geloven, heel ander type speler. Afwachten maar...

Collingwood

Volgens René Hake zoekt Twente na het aantrekken van El Azzouzi nog steeds naar een ervaren spits.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Er zijn meer ervaren spitsen als ogbeche toch?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: picoberghuis op januari 22, 2016, 10:30:23
Storm in een glas water en 'gemaakt nieuws'.

Twente zegt een week geleden op zoek te zijn naar een ervaren spits. Een journalist laat Ogbeche als optie vallen op een twente twitter site, de regionale media hier en twitter pikken het op.

Henk de Jong wordt ernaar gevraagd en reageert et voila het nieuws is geboren.

Twente heeft geen knaken, Ogbeche zit hier goed, er is geen contact geweest en hij blijft iig dit seizoen gewoon.

Boek sluiten en over tot de orde van de dag.


Speculaties niveau 'Cambuurfront' knip en plak  :rodekaart
ik denk het dus niet

sunderland

Er spelen zeker dingen. Als ie weggaat hoop ik op de zandbak want dan kan cambuur het meest verdienen en kunnen we een waardig opvolger halen

veteraan

Twente zoekt absoluut een ervaren spits, en net zoals bij het vertrek van Reijnen denk ik dat er geen plan B is  !

hobbes

Citaat van: veteraan op januari 24, 2016, 12:14:30
Twente zoekt absoluut een ervaren spits, en net zoals bij het vertrek van Reijnen denk ik dat er geen plan B is  !

Plan A is zoveel vragen dat Twente afhaakt. Snap sowieso niet waarom een gevoelsmens als B naar een wespennest als Twente zou gaan

poelie-lwd

Ik zie het eerder gebeuren dat Santos naar Twente gaat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

roepieh

Citaat van: diekhuzen op januari 17, 2016, 10:38:54
Waarom degraderen? Excelsior en Roda binnen handbereik. En gisteren heeft Cambuur gewoon een prima wedstrijd gespeeld en met dit collectief is handhaving  realistisch.

Zie hier je antwoord, daarom dus

Slappe zakken

DayDreamer

Komt laatste 2 wedstrijden ongeïnteresseerd over.

Destroyer

Hij probeert zich minder in de kijker te spelen zodat hij niet hoeft te verkassen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22