Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rai Vloet

Gestart door DK, januari 29, 2016, 10:01:36

Vorige topic - Volgende topic

kickandrush

Verbaas ons! Succes in onze mooie kleuren.  |:)

zeewolde

Het is echt een middenvelder, maar ik hoop dat hij mijn twijfels weg kan halen en zondag direct de winnendemaakt.

de Schoot


El Ma-kri-niii

Citaat van: zeewolde op januari 29, 2016, 10:11:56
Het is echt een middenvelder, maar ik hoop dat hij mijn twijfels weg kan halen en zondag direct de winnendemaakt.
Volgens Cambuur een aanvaller. Maar op de buiten of in de spits?

poelie-lwd

Een aanvaller?? Het is verdomme een aanvallende MIDDENVELDER!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Nou daar was onze spits al.....
Lachwekkend dit l8

zeewolde

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 29, 2016, 10:13:55
Volgens Cambuur een aanvaller. Maar op de buiten of in de spits?
henri kon via google niks anders vinden

poelie-lwd

Och heere, ze zijn bij de poot genomen. Ze denken dat Vloet een aanvaller is  :_schater Nu acht de kans vrij groot dat ze Breuer halen voor de linksbuitenpositie...

Wat een onkunde...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scc01

Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...

Bernardo

Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...

Je mag minstens een spits verwachten als er een spits weggaat......en geen middenvelder.

zeewolde

 _O_
Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 10:18:36
Welkom.
Wat hadden julie dan verwacht? Blijkbaar hebben we geen cent te beiden. Dus verwacht dan aub ook niet toppers...
een spits en geen middenvelder

El Ma-kri-niii

Wel een van de weinige opties die direct inzetbaar zijn. Óf je krijgt een hakkekruk die niet fit is of een half jaar niet gespeeld heeft, of een jongen als Vloet. Laat het maar een Manu-scenario worden.

Scc01

Concurenten voor degradatie kunnen het dubbele bieden aan salaris, en wij staan er erg slecht voor. Hoeveel spitsen met kwaliteit denk je dat hier willen komen spelen voor wat zakgeld

Destroyer

 ;( ;( ;( ;( 7 x scoort in 12 wedstrijden Jong PSV, zijn ze dan toch al aan het voorbereiden volgend jaar Juup?  ;( ;( ;( ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Welkom!  |:)

Goede speler, maar toch echt meer een middenvelder dan een spits. Wel veel scorend vermogen. We zullen zien hoe hij het gaat doen, is ten minste wedstrijdfit.
Kalmte alleen kan u redden.