Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: AL op augustus 28, 2021, 23:45:09
Voor mij motm.
Echt een voortreffelijke pot.
Citaat van: sunderland op april 17, 2021, 22:54:18
Je hebt in ieder team een mindere speler die minder word gewaardeerd. Doke is dat vaak bij ons. Heb al vaker gezegd dat hij precies weet wat ie wel en niet kan. Opbouwend denk je soms zozo maar ik heb dit hele seizoen niet 1 x mee gemaakt dat de tegenstander beter was dan hem of dat je tegengoals aan hem kon toeschrijven. Je hebt dit soort spelers nodig om anderen beter te laten voetballen en om als team op te kunnen bouwen als het even niet wil. !
Citaat van: denistel op april 17, 2021, 18:20:07
van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.
respect voor je inbreng bij onze mooie club
Citaat van: Specuveter op maart 06, 2021, 09:06:02
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd
Citaat van: denistel op januari 22, 2021, 20:53:14
vooral 1e helft fantastisch
Citaat van: speculeter op november 27, 2020, 10:00:06
Niet eens te zien op fox....
Nou lekker dan....
Citaat van: D.H.Skolten op mei 15, 2020, 19:46:12
Een hond en 3 katten hebben in Nederland het corona virus opgelopen,de minister zegt dat er geen aanwijzingen zijn dat het virus van dier naar mens kan worden overgedragen?!? Het virus kwam toch zogenaamd van vleermuizen! Knjvb, de overheid, beide leugenaars met agenda's!

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 19:56:08
eens.... en we zijn het er ook vast over eens dat uiteindelijk maar een ding belangrijk is: kampioen en promoveren (Ehhh dat zijn er eigenlijk 2)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.