Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Kunnen we allemaal even staan voor deze klasbak? Wat een pot..

DeBruyne

Helemaal mee eens. Had wat mij betreft ook zo maar Motm mogen zijn

Specuveter


Bens

Hij wordt steeds beter.

michello

Stond er weer als een buffel. Menig had niks in te brengen. Grote klasse!

Bernardo

Wat een held. Ik ben om, cultheld.  |:) |:)

Galdiano

#351
Ik zeg 30ste minuut! BAM!!  8)

Ik zeg  l8l voor Poelie en alle criticasters.  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

Zijn beste pot voor Cambuur tot nu toe. Foutloos!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

V-man

Hij scoorde ook nog bijna met een beste pegel (bijna strak in de kruising)!

Yellow Army

Area 58

Josli

Wat een winnaar. Ik vergeef al zijn jeugdzonden.

AL

Voor mij motm.
Echt een voortreffelijke pot.

zeewolde

Wat een geweldenaar. Altijd opstellen deze man _O_

PePe

Geen enkele twijfel, over de capaciteiten van Doke!!

gewoon een fan

Citaat van: AL op augustus 28, 2021, 23:45:09
Voor mij motm.
Echt een voortreffelijke pot.

Hier ben ik het helemaal mee eens!!!!