Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Verdedigend fantastisch vandaag

sunderland

Er was zoveel energie het eerste uur. Antonia en Kallon die steeds de gaten dicht liepen. Kallon die steeds verdedigend aan de binnenkant van het middenveld terug zakte. Mikey Breij en Oratmagoen die continu heen en weer pendelden en niet meer ophielden. Muhren en Hoedemakers weer geweldig. Ons achterhoede klopte als een bus. Keeper ook top. Ja dan win je 3-0. Vond ons wissels redelijk invallen.  :proost :proost |:) |:) KAMPIOEN!

gobo

Wordt steeds beter. Laat geen steken meer vallen op dit moment. Beste man van Cambuur vandaag. Ik durf het wel met hem aan volgend jaar.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Bankzitter

Ik snap de kritiek ook niet zo. We krijgen al 2 seizoenen amper iets tegen en dat lukt niet als hij er niks van zou kunnen.
Het oogt niet altijd mooi maar dar hoeft ook niet. Daar hebben we andere spelers voor.

AL

Fantastisch kerel!!!

hobbes

Citaat van: Bankzitter op april 02, 2021, 22:05:11
Ik snap de kritiek ook niet zo. We krijgen al 2 seizoenen amper iets tegen en dat lukt niet als hij er niks van zou kunnen.
Het oogt niet altijd mooi maar dar hoeft ook niet. Daar hebben we andere spelers voor.

Hij heeft met zijn verleden een achterstand natuurlijk, maar ik heb groot respect hoe hij zich in het elftal geknokt heeft en nog steeds groeit met de wedstrijd.

CambuurAmersfoort

Absoluut! Voor mij altijd een van de eerste op het wedstrijdformulier

denistel

van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.

respect voor je inbreng bij onze mooie club

gewoon een fan

Citaat van: denistel op april 17, 2021, 18:20:07
van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.

respect voor je inbreng bij onze mooie club

Hier ben ik het helemaal mee eens  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

was gister ook weer goed
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

En nu gaan kijken hoe hij het gaat doen in ED.
Maar dit seizoen een dikke pluim  :thumbsup

Bankzitter

Nog geen nieuw contract, maar mag van mij wel langer blijven.
Dan mag hij uitvechten met een nieuwe back wie in de basis komt.

Destroyer

Citaat van: denistel op april 17, 2021, 18:20:07
van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.

respect voor je inbreng bij onze mooie club

Mooie woorden. Eens. Hij mag zich wat mij betreft een echte Liwwadder noemen  ;) |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Het is misschien niet altijd heel sierlijk maar zijn onverzettelijkheid kan ik heel erg waarderen en is wat mij betreft erg belangrijk in een team  :thumbsup

sunderland

Je hebt in ieder team een mindere speler die minder word gewaardeerd. Doke is dat vaak bij ons. Heb al vaker gezegd dat hij precies weet wat ie wel en niet kan. Opbouwend denk je soms zozo maar ik heb dit hele seizoen niet 1 x mee gemaakt dat de tegenstander beter was dan hem of dat je tegengoals aan hem kon toeschrijven. Je hebt dit soort spelers nodig om anderen beter te laten voetballen en om als team op te kunnen bouwen als het even niet wil. !