Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

rvw

Dan laat hij dat misschien uit zijn hoofd. Scheelt weer een paar vieze onderbroeken??

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ben blij dat ie bij ons speelt. Bleef op een gegeven moment zo veel druk zetten dat ie op links uit kwam |:)
Henk, held, bedankt

Bob Paisley

Gewoon geweldig om zo'n speler er bij te hebben
Prima instelling.   

mario

Geschorst voor de Eagels?

Treb

Citaat van: mario op maart 06, 2021, 16:39:56
Geschorst voor de Eagels?

Was tegen J Utrecht al geschorst.


mario

Citaat van: Treb op maart 06, 2021, 16:51:44
Was tegen J Utrecht al geschorst.
Melde HdJ in het FD. Meende ik ook.

denistel

sterke partij gister met 1 braziliaanse actie

Grijskijkert

Citaat van: mario op maart 06, 2021, 16:39:56
Geschorst voor de Eagels?
Staat op 7 gele kaarten, is volgens mij bij de 10e weer geschorst..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Op weg naar de cultheld status. Steunpilaar. En dat voor een ex-dkv'er. Vergelijkbaar met Richard Goulooze lang geleden.

hobbes

Citaat van: De Gast op maart 06, 2021, 19:16:22
Op weg naar de cultheld status. Steunpilaar. En dat voor een ex-dkv'er. Vergelijkbaar met Richard Goulooze lang geleden.

Ik heb respect voor hem, hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen, maar heeft zich in het elftal geknokt. En hij heeft zich verder ontwikkeld bij ons, kijk maar alleen maar zijn pass bij het eerste doelpunt gisteren

zeewolde

Citaat van: hobbes op maart 06, 2021, 20:07:36
Ik heb respect voor hem, hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen, maar heeft zich in het elftal geknokt. En hij heeft zich verder ontwikkeld bij ons, kijk maar alleen maar zijn pass bij het eerste doelpunt gisteren
zo denk ik er ook over

zeewolde

Normaal ben ik geen fan van ex -dkv-ers, maar ik hoop oprecht dat Doke bij ons blijft. Zoek maar een sterke rechtsback en laat die het samen met Doke uitvechten op die positie. En dan ter Heide verhuren dat die kilometers kan maken in de kkd.


sunderland

Citaat van: De Gast op maart 06, 2021, 19:16:22
Op weg naar de cultheld status. Steunpilaar. En dat voor een ex-dkv'er. Vergelijkbaar met Richard Goulooze lang geleden.
Kest ook zwaar overdrijven . Gouloze kon met ons mee drinken toen ie van Derby hier kwam. Hahaaa

sunderland

Doke doet het prima. Bijna nooit geblesseerd en je kunt altijd op hem rekenen. Als de tegenstander het zo neerzet dat Doke moet voetballen is het niet al te best. Maar hij staat er om te verdedigen en dat doet hij top. Over zijn kant komt bijna nooit een voorzet waar een goal uitkomt

Bankzitter

Gewoon verlengen. Topmentaliteit. Zeurt nooit, knokt terug als hij wordt gewisseld (meen ook een keer in de eerste helft). Je kunt vast een betere vinden maar ik heb liever op andere posities een topper erbij.