Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: denistel op januari 22, 2021, 20:53:14
vooral 1e helft fantastisch

Echt wel, ik ben al langere tijd tevreden over zijn spel.
Hij wordt vaak niet op waarde geschat heb ik het idee.

Bankzitter

Ook een speler waarbij het slechter vaak lijkt dan het in werkelijkheid is En het ziet er soms wel besluiteloos of knullig uit aan de bal maar doet niet zo heel veel fout. En zijn tegenstander zie je vaak niet en daar staat 'ie ook voor.

Gewoon verlengen en dan weer uit laten vechten voor een basisplek volgend seizoen.

Noordcambuur

Ze hebben Doke wel heel makkelijk bij dkv laten gaan.
Moet je nu kijken wat er daar nu rond loopt  :_schater

AL

Doke is al weken gewoon goed bezig.
Constante kracht achterin.

speculeter

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2021, 10:23:55
Ze hebben Doke wel heel makkelijk bij dkv laten gaan.
Moet je nu kijken wat er daar nu rond loopt  :_schater
??

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2021, 10:23:55
Ze hebben Doke wel heel makkelijk bij dkv laten gaan.
Moet je nu kijken wat er daar nu rond loopt  :_schater
Er zit een heel verschil tussen Doke in het begin hier en met het zelfvertrouwen zoals hij nu speelt

PePe

Doke doet nu dingen die hij wel kan, en geen dingen die hij niet kan.

Bob Paisley

Speelt gewoon al heel lang degelijk.   Bijna altijd voldoende met af en toe een uitschieter naar boven zoals gister....
Als ik die vreugde bij hem zie bij de tweede goal .......    grote klasse

Huizen

Viel mij ook op! Geweldig die vreugde na de 2e goal  _O_ _O_

Blijf mij irriteren aan die domme ballen door het midden. Ging gisteren weer bijna fout. Verder zijn de voorzetten steeds beter en ik moet gewoon - als criticus - wat meer letten op alle dingen die hij goed doet, hahah

|:)

mario

Citaat van: Diemen op januari 23, 2021, 12:01:39
Viel mij ook op! Geweldig die vreugde na de 2e goal  _O_ _O_

Blijf mij irriteren aan die domme ballen door het midden. Ging gisteren weer bijna fout. Verder zijn de voorzetten steeds beter en ik moet gewoon - als criticus - wat meer letten op alle dingen die hij goed doet, hahah

|:)
:thumbsup

Huizen

Citaat van: Diemen op januari 23, 2021, 12:01:39
Viel mij ook op! Geweldig die vreugde na de 2e goal  _O_ _O_

Blijf mij irriteren aan die domme ballen door het midden. Ging gisteren weer bijna fout. Verder zijn de voorzetten steeds beter en ik moet gewoon - als criticus - wat meer letten op alle dingen die hij goed doet, hahah

|:)

Blijft toch lastig merk ik....  :wall

Bankzitter

Top Oss had ons gewoon goed bestudeert en wist dat Doke ballen zo teruggeeft.
Laten we eerlijk zijn: wij verwachten dat Top OSS d bus zou parkeren, niet dat ze gingen doorjagen op onze keeper.
Het blijft dom van Schmidt maar zij lokten die fout slim uit.

denistel

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2021, 11:43:01
Top Oss had ons gewoon goed bestudeert en wist dat Doke ballen zo teruggeeft.
Laten we eerlijk zijn: wij verwachten dat Top OSS d bus zou parkeren, niet dat ze gingen doorjagen op onze keeper.
Het blijft dom van Schmidt maar zij lokten die fout slim uit.

meen je dat ik had juist verwacht dat die lui vol voor uit zouden spelen
en ons proberen vast te zetten dat deden ze thuis toch ook al.wat ik al
eerder zei cambuur was daar in de begin fase niet op voor bereidt.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 17, 2021, 11:56:16
meen je dat ik had juist verwacht dat die lui vol voor uit zouden spelen
en ons proberen vast te zetten dat deden ze thuis toch ook al.wat ik al
eerder zei cambuur was daar in de begin fase niet op voor bereidt.
Stevens zei dat ze(Cambuur) altijd eerst gaan kijken hoe de tegenstander precies staat en wat ze doen..
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Voor mij is het onbegrijpelijk hoe vaak hij de bal verkeerd inspeelt en/of zo'n ziekenhuisbal terug geeft aan Stevens. Je zag de boosheid na die verkeerde bal bij zichzelf, dus hopelijk leert hij ervan en gaat het de aankomende wedstrijden beter.

Het loopt dit seizoen gelukkig (!) vaak met een sisser af. Maar och och och je moet dit in de Eredivisie doen volgend jaar