Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Eindhoven - Cambuur

Gestart door nannenijpscc, november 12, 2019, 16:17:03

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Wordt tijd dat niet alleen Henk en dan doe worden gescandeerd van tribune .Maar ook bosschaart en barto etc.

Delfzijl/Cambuur

Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.

Collingwood

Gecondoleerd Delfzijl, sterkte.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op november 22, 2019, 22:59:12
We mogen het nu wel zeggen hoor...
Wij gaan promoveren   :y :y

Ik durf het nog lang niet te zeggen. We zijn wel heel lekker bezig, maar de weg naar de Oldehove is nog heel lang.

AL

Gecondoleerd Delfzijl.
Veel sterkte.

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.

KernvanCambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.

Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tukker

Gecondoleerd Delfzijl en sterkte.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Gecondoleerd Delfzijl.
Op zo.n moment is voetbal maar bijzaak maar het is ook wel fijn dat je hier vreugde en rust in vind.

mario

Gecondoleerd Delfzijl. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Treb

Sterkte Delfzijl!

Net het interview gezien met Brandts.

"Cambuur maakte steeds hele kleine overtredingen, daardoor kwamen wij niet aan voetballen toe"

:_schater

V-man

@Delfzijl Sterkte. Respect dat je dit deelt! 0-3

Dokkumer

Citaat van: Treb op november 23, 2019, 00:00:08
Sterkte Delfzijl!

Net het interview gezien met Brandts.

"Cambuur maakte steeds hele kleine overtredingen, daardoor kwamen wij niet aan voetballen toe"

:_schater
Noemen ze de bus parkeren tegenwoordig voetballen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt