Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Eindhoven - Cambuur

Gestart door nannenijpscc, november 12, 2019, 16:17:03

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Gecondoleerd Delfzijl. Heel veel sterkte.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 23, 2019, 08:33:07
Wiekie beschreef over " wat een team" . Er word heel hard getraind naar wat ik begreep. Tis zo dat de spelers gewoon duidelijk beter worden. Heb hier vaak genoeg gezien dat de spelers geen enkele vooruitgang boekten of zelfs achteruit gingen. Henk, Sandor, Bosbaard, Vd Vlag en Barto zijn erg goed bezig. We waren blij met hun komst maar we haden dit ook niet verwacht. Een duidelijk plan is zo belangerijk.

Dat centrale duo achterin is fantastisch. Die fien ik nog beter dan Leeuwin/vd Laan. Eredivisie waardig.
Jacobs is paar weken eruit las ik. Hopelijk speelt ie mee tegen Feyenoord. Paulissen mooi op links zetten voorlopig en Kallon op rechts. Die komt daar beter tot zijn recht. En wat heeft Hoedemakers een stappen gemaakt. Wat een verschil met begin augustus. Enigste concurrenten voor rechtstreekse promotie zijn in mijn ogen op dit moment NEC en Graafschap. NAC, Eagles en Excelsior doen niet mee.

AL

Jacobs, Kallon en Maulun nu samen met Gravenberg en Fortes bovenaan in spelerskassement VI.
Mis Mac en Hoedemakers daar maar die staan daar volgende week ook wel bij.

Yellow Army

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.

Gecondoleerd kerel, deze 3 punten waren voor je moeder.
Area 58

Zuid1991

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd kerel

Eewal


denistel

gecondoleerd en cambuur blijft altijd een mooie uitlaadklep en ik spreek
uit ervaring.

gewoon een fan

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.

Gecondoleerd

fred

Sterkte in deze moeilijke tijd Delfzijl.

Respect dat je het met ons deelt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Interview met Muhren over de kracht van de bank: als Paulissen onze 13de man is dan is dat wel mooi voor ons.

wordt verder niets meer over gevraagd want iedereen weet wie de 12de is  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Waar we tot nu toe naar kijken is zo niet des Cambuurs, in positieve zin natuurlijk. Alsof Barcelona en Cambuur van shirtjes hebben gewisseld..
Wat een seizoen tot dusver.

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2019, 13:45:00
Interview met Muhren over de kracht van de bank: als Paulissen onze 13de man is dan is dat wel mooi voor ons.

wordt verder niets meer over gevraagd want iedereen weet wie de 12de is  _O_ _O_

Die laten het anders knap afweten bij uitwedstrijden.

kleine 50 die er wel waren.. prima sfeer.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op november 23, 2019, 18:25:51
Die laten het anders knap afweten bij uitwedstrijden.

kleine 50 die er wel waren.. prima sfeer.

Is al heel wat beter dan vorig jaar

Werd voor de eerste keer dat ik het hoorde weer iets uit de jaren 70/ 80 gezongen:

Tsjikke tsjakke - heeey
Tsjikke tsjakke - heeey
Potje bier, potje bier - heeey
Potje bier, potje bier - heeey
wat zegt de koe - boeee

en dan een Cambuur lied

Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Was het een reünie-tripje:)))?

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.