Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Eindhoven - Cambuur

Gestart door nannenijpscc, november 12, 2019, 16:17:03

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Onwerkelijk eigenlijk hoe het nu gaat, Jacobs die wegvalt en andere spelers vangen het zo op. Ragnar speelt niet zo goed en Paulissen die het even opknapt. Alles klopt.

Doke vond ik vandaag in alles een minpunt. Veel spelers trekken zich op aan het hoge niveau om zich heen, hij lijkt er van onder de indruk te zijn en kan niet aanklampen, misschien komt het nog, maar ik weet niet of hij technisch goed genoeg is voor dit team en spel

Leeuwarden, toeteren  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Doke de zwakste schakel, vorige week tegen Almere ook al het geval. Maakt niet uit, de anderen lopen een stap harder.

Centrale duo achterin weer foutloos dus dan heeft de keeper ook bijna niets te doen. Uitstekende wissel in de rust, waarvan akte.

Zou niet weten welke club momenteel van Cambuur kan winnen, ook Feyenoord krijgt een zware dobber.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 22, 2019, 22:28:58
Kom nu al 39 jaar bij Cambuur maar heb het zelden zo goed gezien dan dit seiz.

Voetbal is een teamsport. Dit is een echt team. Prachtig.

wiekie1969

Onvoorstelbaar hoe die Calvin staat te voetballen dit seizoen. Als een veldheer deelt de man de lakens in het veld uit. Niet normaal. Genieten.

Geelblauwstiens

@delfzijl. Alle goeds en sterkte man......?

Cambuur Groningen

@delfzijl, gecondoleerd met het verlies van je moeder en heel veel sterkte

De Gast

Zoals al veel wedstrijden dit seizoen ook gisteravond diep onder de indruk hoe dominant we zijn en hoe kansloos de tegenstander. Normaal gaat een wedstrijd toch wel enigszins op en neer maar dit was wéér eenrichtingsverkeer. Onvoorstelbaar eigenlijk. Niks weggegeven bijna. Zeker ook Doke zijn verdienste. En elke blessure kan tot nu toe prima worden opgevangen. Al vrees ik wel het moment waarop een Muhren geblesseerd raakt.

Chielvak19

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........

Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.

Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

michello

#173
[ Delfzijl, Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst ]

Mentaal ook gewoon sterk gespeeld door het elftal. Eindhoven was alleen maar bezig met overtredingen maken en irriteren. Ik kan me voorstellen dat het frustreert maar er is de tweede helft gewoon rustig door gevoetbald en is er vertrouwd op het eigen spel.

Met de  blessures die we hebben toch weer zo domineren is heel erg knap en geeft voor mij aan dat we echt een goede kans maken om te promoveren.



sunderland


sunderland

Wiekie beschreef over " wat een team" . Er word heel hard getraind naar wat ik begreep. Tis zo dat de spelers gewoon duidelijk beter worden. Heb hier vaak genoeg gezien dat de spelers geen enkele vooruitgang boekten of zelfs achteruit gingen. Henk, Sandor, Bosbaard, Vd Vlag en Barto zijn erg goed bezig. We waren blij met hun komst maar we haden dit ook niet verwacht. Een duidelijk plan is zo belangerijk.

Destroyer

Gecondoleerd en sterkte delfzijl.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Ken wel janken van geluk als ik cambuur zie spelen op dit moment. Terwijl ik vorig jaar vaak dacht waar kijk ik naar op her veld.

Wat heerlijk  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op november 23, 2019, 08:33:07
Wiekie beschreef over " wat een team" . Er word heel hard getraind naar wat ik begreep. Tis zo dat de spelers gewoon duidelijk beter worden. Heb hier vaak genoeg gezien dat de spelers geen enkele vooruitgang boekten of zelfs achteruit gingen. Henk, Sandor, Bosbaard, Vd Vlag en Barto zijn erg goed bezig. We waren blij met hun komst maar we haden dit ook niet verwacht. Een duidelijk plan is zo belangerijk.
ik denk dat zowel TS als spelers DIT ook niet hadden verwacht. Dit leek gister wel een eredivisie ploeg tegen KKD ploeg. Het volgende interessante nu is hoe ze ermee omgaan als er een dip komt, want die krijgt elke ploeg gewoon. Voorlopig volledig op rechtstreekse promotie koers!

carlo de leeuw

@delfzijl.....gecondoleerd  en sterkte