Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

competitie )hervatting'

Gestart door hobbyslager, maart 23, 2020, 19:59:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We hebben 80% van de publieke opinie mee (zie de meeste polls). Ook vanuit de voetballerij zelf is vrijwel iedereen van mening dat we hadden moeten promoveren, de topclubs, v Hanegem,, zelfs de oude Foppe.

Dat er dan 2 notoire dwarsliggers iets anders zeggen, dat hou je toch. Slechte publiciteit is ook publiciteit. We domineren al weken al het (voetbal) nieuws en over bijv. Heracles of N.E.C. hoor je al weken helemaal niets. Ook in het nieuwe seizoen zal alle aandacht op ons gericht zijn, dus ook fijn voor onze sponsoren!

Henk draaft soms een beetje door maar dat is Henk (we hebben geen kampioenschaal verdient, vind ik, maar goed)
Ard de Graaf representeert onze club fantastisch in de media.  Steeds de juiste toon.
Ook een pluim voor onze social media (behalve dat achterlijk "naai"-lied") en ook heeft heel Nederland de clubliefde van onze supporters kunnen zien.

Ik lig niet wakker van die Driessen en Derksen. Half Nederland is inmiddels vergeten dat er nog een club in onze provincie speelt en de landelijke sympathie ligt nu bij ons en niet die half failliete bende verderop.


Huzummer

Cambuur richt zich op de toekomst; een pittig seizoen met veel onvoorspelbare elementen

(de wetenschap dat de KNVB doodeenvoudig corrupte besluiten neemt in het voordeel van bevriende clubs hadden we al wel, FIFA, UEFA zijn niet anders, en er komt een tijd dat mensen weer gewoon naar het voetbal willen zonder in een goksyndicaat terecht te komen. Het is aan de echte kritische journalisten om dat eens open te breken)

hobbyslager

ja als de publieke opinie het voor het zeggen had dan waren we gepromoveerd.....
maar ALS  dat teld niet in het leven, en al helemaal niet in de voetballerij
de wereld zit nou eenmaal vol met machtswellustelingen profiteurs zakkenvullers betweters laaielichters  en al dat andere gajes wat je onder het zelfde pluche kunt scharen.
Hoeveel geld nog inzetten op  een ALV in de wetenschap dat de rest van de voetballerij ook uit schijnheiligen en krokodillentranen bestaat en bijelkaar hangt.?
wat al eerder beschreven stond we komen hier inderdaad sterker uit dan dat we het nu beleven aanvoelen en ervaren,maar de dag dat ons cambuur victorie kraait gaat komen.
wat er ook gebeurd cambuur blijven steunen en seizoenkaart verlengen :y :y :y |:) |:) |:)

Galdiano

Dit topic kan wel dicht. Competitie zal niet hervat worden, en volgend seizoen gewoon weer kkd. Er is genoeg over gezegd. Knop om en door. We moeten vooruit kijken.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2020, 09:26:14
Dit topic kan wel dicht. Competitie zal niet hervat worden, en volgend seizoen gewoon weer kkd. Er is genoeg over gezegd. Knop om en door. We moeten vooruit kijken.  |:)
Met je eens.
We moeten door....
Op naar een mooi nieuw seizoen :)

De Gast

Toch zal er eerst een wijziging in de reglementen moeten plaatsvinden zodat niet weer één persoon, of twee als je die andere pannekoek meetelt, kan beslissen of alles wat je sportief hebt gepresteerd de prullenbak in gaat. Ard had het er al over om dat wellicht 18 juni in te brengen.

Ik voorspel dat ze straks zullen beslissen dat voortaan de ranglijst ook bepalend is als tussentijds de competitie wordt afgebroken. Bijv. bij 75% van de gespeelde wedstrijden. Er komen dus nog hele zure appels aan denk ik..

Bankzitter

#2511
Citaat van: De Gast op mei 16, 2020, 11:09:23
Toch zal er eerst een wijziging in de reglementen moeten plaatsvinden zodat niet weer één persoon, of twee als je die andere pannekoek meetelt, kan beslissen of alles wat je sportief hebt gepresteerd de prullenbak in gaat. Ard had het er al over om dat wellicht 18 juni in te brengen.

Ik voorspel dat ze straks zullen beslissen dat voortaan de ranglijst ook bepalend is als tussentijds de competitie wordt afgebroken. Bijv. bij 75% van de gespeelde wedstrijden. Er komen dus nog hele zure appels aan denk ik..

En dat is het tegenstrijdige: er lijkt toch een meerderheid te zijn die voor het aanwijzen van een kampioen en voor promotie/degradatie te zijn en dan komt dat in het nieuwe reglement. Al is het maar om niet af te wijken bij het beleid in andere Europese competities.
En dat zullen wij zeker gaan gebruiken in de strijd om compensatie of een schadeclaim.

gewoon een fan

Citaat van: D.H.Skolten op mei 15, 2020, 19:46:12
Een hond en 3 katten hebben in Nederland het corona virus opgelopen,de minister zegt dat er geen aanwijzingen zijn dat het virus van dier naar mens kan worden overgedragen?!? Het virus kwam toch zogenaamd van vleermuizen! Knjvb, de overheid, beide leugenaars met agenda's!

Zo lang ze de besmette hond en katten niet opeten is het zeer waarschijnlijk niet overdraagbaar van dier op mens  ;)
Met de Chinezen in Nederland is het natuurlijk wel link v.w.b. het niet opeten van deze huisdieren  :P

CamLeeuw

De snor, Gijp, Gudde, Driessen. wat maakt het uit. Het zal ze een worst wezen wat onze club is overkomen m.u.v. Genee.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Noordcambuur

Citaat van: Bolle op mei 16, 2020, 01:02:35
Er zijn een paar mensen die ik dingen toewens die ik anderen nooit toe zou wensen. Driessen is er zeker 1 van. Pijpsletje van de KNVB!
haha geweldig Pijpsletje van de KNVB heerlijk mooi voor een spandoekje.

Delfzijl/Cambuur

Na dit weekend slot erop? Zijn wel heel wat pagina s leesvoer.......
Hoe denken jullie erover.

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 16, 2020, 15:37:51
Na dit weekend slot erop? Zijn wel heel wat pagina s leesvoer.......
Hoe denken jullie erover.

Misschien nog even afwachten of we in hoger beroep gaan of een bodemprocedure opstarten? Als dat uitblijft en we gaan ons voorbereiden op een nieuw seizoen KKD dan kan er een wel een slotje op
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Ik zit even naar het duitse voetbal te kijken maar daar wordt je niet vrolijk van, sfeerloze bedoeling

Cor

Citaat van: hobbes op mei 16, 2020, 15:50:52
Ik zit even naar het duitse voetbal te kijken maar daar wordt je niet vrolijk van, sfeerloze bedoeling
Voetbal zonder publiek is geen voetbal

Holwerd voor Cambuur

Alle jong ploegen komend seizoen in het voordeel.. Die zijn dit gewend :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021