Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

competitie )hervatting'

Gestart door hobbyslager, maart 23, 2020, 19:59:53

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: mario op mei 15, 2020, 10:02:10
Zijn die Driessen en Gudde bilriddertjes of zo. Wat een ongenuanceerd jankverhaal van die Driessen weer in de Telegraaf  :rodekaart :rodekaart. Mag je in een democratisch land niet voor je eigen rechten opkomen en moet je alleen ja en amen tegen keizer Gudde zeggen? Alsof hij persoonlijk genaaid is. Hij heeft een media platform met miljoenen lezers waarop hij zijn ongenoegen kan botvieren maar owee als een vertegenwoordiger van de club in de openbaarheid treedt...
Net nog even gecontroleerd maar ik zit verd..ie nog een jaar aan die kut-krant vast. Nu alvast opgezegd.
De Telegraaf was in 40-45 ook een erg foute krant die zich conformeerde aan de nazi's.
Niet geleerd, blijkt nu.

AL

Citaat van: Huzummer op mei 15, 2020, 10:42:03
Conclusie is zonder meer dat de KNVB beïnvloedbaar is. Uit die cultuur komt de corruptie van Blatter, Beckenbauer etc voort, de WK in Quatar en talloze andere incidenten. Ander element is de enorme arrogantie die de randstad koestert tov de Noordelijke regio. Met Emmen als degradatie kandidaat had Gudde geen enkele moeite gehad. Het tragische is dat Emmen nu bij de baasjes aansluit. Primitieve tribale organisaties

Dat is waarom ik een schijthekel heb aan de randstad!!
Voor mijn werk regelmatig richting Den Haag, Amsterdam etc. Altijd neerkijken op het noorden. Zij zijn alles.
Nou dikke ego's zijn het en schijnheiligen.
Ik hoop dat clubs daar gaan omvallen!!


Huizen

Blijf het waardeloos vinden.

Hoe kan je in deze tijd als bond 2 clubs zoveel pijn doen (sportief en financieel)

Met 20 clubs waren er 2 rechtszaken minder. En dat gezever dat het niet kan ivm EK, teveel overlast voor burgemeesters. Bi-zar! Je speelt het halve en misschien wel hele seizoen zonder publiek. Daarnaast al die Europese landen waar het anders is besloten + het feit dat voetballen zonder publiek op korte tijd misschien wel kon.

Hele, hele, hele zure nasmaak.

Enige positieve wat ik kan bedenken:
- spelers die blijven zullen helemaal wraak willen nemen
- supporters zullen nog meer achter de club staan
- het nieuwe stadion komt (bij promotie volgend jaar) mijn inziens op een nog beter moment

Met z'n allen ervoor!  |:)

Huzummer

En er maar van uitgaan dat de beleefdheid van de buren je reinste fake is !
Daar krijgen ze nog wel spijt van vanzelfsprekend !

Bolle

Citaat van: Huzummer op mei 15, 2020, 12:58:12
En er maar van uitgaan dat de beleefdheid van de buren je reinste fake is !
Daar krijgen ze nog wel spijt van vanzelfsprekend !

Heb de laatste periode weinig karma-gevallen gezien/ gehoord. Nu heb ik er zeker een aantal die ik een dubbele portie toewens!

En mocht die club ten oosten van ons weer eens bij ons willen shoppen:  :0= een mega-bedrag of een keiharde NEE!

Huzummer

Het niet promoveren kan in de economische storm die op komst is ook voordelen hebben.
De kans dat clubs met een dure overhead niet overleven is reëler dan dat Cambuur kapseist.

Lore

Citaat van: Huzummer op mei 15, 2020, 10:53:48
Degene die deze route heeft uitgedacht is Frans de Weger, sportadvocaat en dus impliciet maffia deskundige. Door te dreigen met claims viel Gudde heel snel om. Cambuur heeft met op de achtergrond een investering van bijna 30 miljoen een veel grotere claim, door toe te geven dat het besluit zonder feitelijke dekking is genomen kan Gudde in persoon aangesproken worden voor onbehoorlijk bestuur. De bevoordeling van ADO moet dan bewezen worden. Maar gelukkig is het materiaal van de voorlaatste videocall opgenomen.

Maar dan heeft Frans de Weger gewoon goed werk gedaan toch? Was het niet ook een beetje naief van Cambuur om Art de Graaf en VD Belt aan te laten sluiten bij de vergaderingen? Misschien was een advocaat wel handiger geweest? Achteraf praten hoor, dus wel makkelijk.

Grijskijkert

Citaat van: mario op mei 15, 2020, 10:02:10
Zijn die Driessen en Gudde bilriddertjes of zo. Wat een ongenuanceerd jankverhaal van die Driessen weer in de Telegraaf  :rodekaart :rodekaart. Mag je in een democratisch land niet voor je eigen rechten opkomen en moet je alleen ja en amen tegen keizer Gudde zeggen? Alsof hij persoonlijk genaaid is. Hij heeft een media platform met miljoenen lezers waarop hij zijn ongenoegen kan botvieren maar owee als een vertegenwoordiger van de club in de openbaarheid treedt...
Net nog even gecontroleerd maar ik zit verd..ie nog een jaar aan die kut-krant vast. Nu alvast opgezegd.
Telegraaf is mediapartner van de KNVB,die gaat niets verkeerd over de KNVB schrijven
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Op Geenstijl:

De KNVB heeft het voetbal compleet verkracht
Eric Gudde, aftreden


Het is de KNVB weer gelukt hoor, door SC Cambuur en De Graafschap op meer dan driekwart van de competitie niet te laten promoveren naar de Eredivisie, ondanks een cabareteske stemming peiling onder clubs die compleet de andere kant op wees. Voetbalsupporters nóg harder en nóg dieper van achteren nemen dan ze OOIT hebben gedaan. Iedereen staat erbij, iedereen kijkt ernaar, iedereen in het wereldje (*, *, *, *, *, enz.) lacht besmuikt om de totaalchaos waarin de KNVB het Nederlandse voetbal heeft gestort, maar het is onbestaanbaar dat je geen prijs betaalt als je Periodekampioen Wanbeleid bent geworden. Het gaat bij de KNVB allang niet meer om het voetbal, om de clubs, om het gras en om de wedstrijden. Het gaat erom wat er in de bestuurskamer gebeurt, wie wie kent, wie een mooi pak heeft, waar de bitterballen het best smaken en wie de meeste centjes heeft. Het is schrijnend te zien hoe directeur Eric Gudde, een omhooggevallen belastinginspecteur die keer op keer heeft aangetoond te licht te zijn voor een bepalende functie in een publieke sector, er niet in is geslaagd de rijen te sluiten, maar alleen maar méér rijen te creëren. Maar het is goed Gudde, want die rijen sluiten vanzelf: onder de supporters.

Neem die hijgerig door de KNVB erin gepijpte introductie van tweede elftallen in het profvoetbal. Zogenaamd goed voor de competitie en zogenaamd goed voor het Nederlandse voetbal en zogenaamd wilden de clubs het, maar die clubs wilden dat NIET. Iedereen ging onder protest akkoord. En dan de drogreden dat er meer supporters naar Jong-teams zouden komen. Dat is gewoon niet waar: die vier beloftenploegen bungelen jaar in jaar uit troosteloos onderaan het toeschouwersklassement. Minder toeschouwers dan TOP Oss, dan doe je het dus niet goed. En we geven het de supporters en voetballers ook te doen, op een winderige woensdagavond op het fucking AFAS Trainingscomplex op een onmogelijke tijd aftrappen tegen een stel zestienjarige druiven uit de B1 van AZ, met zes bejaarden en een paardenkop op de tribune en ondertussen behandeld worden als een hond met combiregelingen, hekken, omwisselbiljetten en allerlei mensenhatende restricties uit de bossen van Pyongyang. En als zo'n Jong-team verliest, dan is dat helemaal niet erg, want het hoort bij de ontwikkeling. Dat is geen profvoetbal, dat is triest. En ondertussen vragen we ons in Nederland maar af hoe het toch kan dat we de aansluiting met de top verliezen.

Grijskijkert

Citaat van: Huzummer op mei 15, 2020, 09:56:52
Het is zaak om nu niet in wraak te gaan handelen !

Je kunt anderen beschadigen maar daarmee haal je je gelijk niet.

Het is wel verstandig het verhaal bloot te leggen dat begint met de dreigende ADO advocaat .
De bange belasting employee Gudde en de cirkel van Manders (directeur eredivisie) Knijff (voorzitter Topsport DenHaag) de commissarissen etc. Er zit een dunne plek in die cirkel en die gaat binnenkort praten.

Verder is Cambuur de club die binnen alle bvo's het meest aan de definitie van een echte voetbalclub voldoet. Daar komt niemand bij in de buurt ! (Onniettan)
Wraak? Ik zie het als een laten merken dat we geen ja-knikkers Zou onze burgemeester nu ook niet vinden dat er te veel clubs in de KKD spelen en de laatste 4 die erbij zijn gekomen moeten dan maar wieberen,ook al zal je dit alleen maar aankaarten 18-06, misschien gaan ze de KKD toch een keer serieus nemen,in plaats van actie's als in April.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2020, 09:52:02
Dan zet die autist zijn telefoon uit en heeft zo een ander nummer.. Paar jaar terug stonden Feyenoord supporters bij hem in de tuin,dat vind hij vast vervelend :devil |:)
er was gisteravond extra politie in Zeist en het woonadres van Gudde :)

Lore

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2020, 21:37:22
Stel nou dat je volgend jaar weer kampioen wordt, dan in elk geval geen knvb mensen erbij om een schaal uit te reiken.

Niet? Ik zie wel wat mogelijkheden hoor. Daarnaast zou mijn respect voor de graftak een beetje stijgen als hij het lef heeft zich op de middenstip in een vol Cambuurstadion te laten zien.


mario

Ik ben nog steeds ziedend. Het enige land waar geen promoties plaats vinden.
Oh ja behalve Argentinië dan  ;(

waldkip

Citaat van: Lore op mei 15, 2020, 15:07:04
Op Geenstijl:

De KNVB heeft het voetbal compleet verkracht
Eric Gudde, aftreden.

Grappig, ik zag vandaag ook dat ze een tweet van die ouwe Clint onder het NOS topic hadden gezet. :clint

D.H.Skolten

Een hond en 3 katten hebben in Nederland het corona virus opgelopen,de minister zegt dat er geen aanwijzingen zijn dat het virus van dier naar mens kan worden overgedragen?!? Het virus kwam toch zogenaamd van vleermuizen! Knjvb, de overheid, beide leugenaars met agenda's!