Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: denistel op januari 09, 2021, 00:27:54
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op

Zodra hij de bal kreeg, had ie binnen 5 seconden 3 dubbele dekking.

Dat was de hele tactiek van Jonk.

Bankzitter

En dan moest hij terug maar leverde de bal wel bij een medespeler af. Hij kan er niks aan doen als die hem vervolgens verspelen (Jacobs... ).

denistel

deed ook te vaak zo maar wat en dat bedoel ik zit te weinig id achter maar is mijn mening
geeft voor zetten waarvan amper 1 aankwam.
en geldt niet alleen voor hem tis niet toevallig dat we tegen beter georganisserde
en tactisch sterkere teams het lastig hebben. j ajax volendam jong psv en als
je naar de ere divisie gaat dan kom je dat vaker tegen.

Grijskijkert

#678
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/379570/350-euro-boete-voor-mvv-fan-die-kallon-racistisch-bejegende/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

350 euro boete voor MVV-fan die Kallon racistisch bejegende

Het Openbaar Ministerie in Limburg heeft een MVV-supporter een boete van 350 euro opgelegd. De 21-jarige man uit Maastricht maakte zich op 5 september vorig jaar schuldig aan discriminerende en beledigende opmerkingen richting SC Cambuur-speler Issa Kallon.

"Het Openbaar Ministerie keurt dergelijk gedrag ten zeerste af. De uitlatingen zijn discriminerend en beledigend en horen absoluut niet thuis in de sport. De verdachte ziet in dat zijn uitspraken racistisch zijn en heeft tijdens het verhoor zijn excuses aangeboden", laat de officier van justitie weten.

De KNVB startte in september een onderzoek naar de racistische uitingen en maakte in november bekend dat MVV niet wordt vervolgd. Algemeen directeur Erik Noor van MVV liet eerder al weten afstand te nemen van alle vormen van racisme. "Dat hoort niet thuis in ons stadion en dat past ook niet bij onze club", zei hij.
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Henk verwacht dat Kallon er een paar weken uit is zegt hij bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2021, 08:41:48
Henk verwacht dat Kallon er een paar weken uit is zegt hij bij OF.

We hebben gelukkig een brede selectie. Krijgt Korte ook weer eens een echte kans.

Maar... Vond Korte er ook niet heel fit uitzien gister. Maar kan het mis hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2021, 08:41:48
Henk verwacht dat Kallon er een paar weken uit is zegt hij bij OF.
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd

Grijskijkert

#682
Citaat van: Specuveter op maart 06, 2021, 09:06:02
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd
Wat Henk zei bij OF dat de 3 wedstrijden in 6 dagen nog steeds doorwerkt bij de spelers..

En hier was ik al bang voor eigenlijk..

Maar ja, Kallon afwezig en Doodeman komt er gelukkig weer bij..

EDIT: En na Go Ahead zit er 10 dagen tussen de volgende wedstrijd een periode om alles weer fit te krijgen!
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Maar het puntverlies dat je verwachtte valt heel erg mee. Almere is een soortgelijke serie veel slechter doorgekomen.
Ons voordeel is dat de speelwijze zo is ingeslepen dat we vrij makkelijk spelers kunnen rouleren. En de extra kwaliteit in de as die het verschil wekelijks maakt.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2021, 09:26:54
Maar het puntverlies dat je verwachtte valt heel erg mee. Almere is een soortgelijke serie veel slechter doorgekomen.
Ons voordeel is dat de speelwijze zo is ingeslepen dat we vrij makkelijk spelers kunnen rouleren. En de extra kwaliteit in de as die het verschil wekelijks maakt.
Ik verwachtte geen extreem puntenverlies ,maar wel blessures(bij belangrijke spelers) en minder voetbal wat je punten kan gaan kosten.
Maar gelukkig valt het nu redelijk goed met blessures de 1 gaat de 'ziekenboeg' in en de ander komt er weer uit.
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: Specuveter op maart 06, 2021, 09:06:02
Kan die jongen ook niks aan doen maar hij os wel vaak geblesseerd

Kallon is een explosieve speler en je ziet wel vaker dat explosieve spelers vaker spierblessures hebben.
Maar zoals hier al aangegeven is hebben wij een brede selectie dus is deze blessure gelukkig goed op te vangen  :thumbsup

PePe

Het afgeven van de bal in de 33e minuut was beter geweest.

Lore

Citaat van: PePe op april 02, 2021, 22:53:11
Het afgeven van de bal in de 33e minuut was beter geweest.

Zou je denken hè? Ik heb alleen geen idee of hij het echt niet ziet of dat hij zo egoïstisch is, beide is niet goed in ieder geval

sunderland

Citaat van: Lore op april 02, 2021, 22:57:54
Zou je denken hè? Ik heb alleen geen idee of hij het echt niet ziet of dat hij zo egoïstisch is, beide is niet goed in ieder geval
denk dat ie dat gewoon niet kan. Was hier ook flink schelden, vond wel dat ie het verder wel prima deed. Weer heel hard werken voor het team en nooit verzaken. Ook steeds dubbele dekking als ie de bal had aan de zijkant

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op april 02, 2021, 22:57:54
Zou je denken hè? Ik heb alleen geen idee of hij het echt niet ziet of dat hij zo egoïstisch is, beide is niet goed in ieder geval
In de herhaling kun je zien dat hij nooit naar rechts kijkt en alleen maar naar de keeper...
Henk, held, bedankt