Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

ISSA KALLON KOMT VOORHOEDE SC CAMBUUR VERSTERKEN

SC Cambuur heeft zich per direct versterkt met Issa Kallon. De 21-jarige aanvaller komt over van FC Utrecht en sluit vanaf morgen aan bij de eerste selectie. Hij heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen).

Kallon doorliep de jeugdopleiding van Vitesse, maar debuteerde in augustus 2014 voor FC Utrecht in het betaalde voetbal. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor FC Emmen en kwam daar in alle 38 competitiewedstrijden in actie. Ook kwam hij in het verleden uit voor nagenoeg alle vertegenwoordigende jeugdelftallen van Nederland.

"Een speler met veel dreiging en snelheid" omschrijft technisch directeur Gerald van den Belt de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. "Issa heeft afgelopen seizoen laten zien wekelijks een hoog niveau te kunnen halen en gezien zijn leeftijd gaat hij ook alleen nog maar beter worden. Het is bovendien een speler die met zijn acties en creativiteit iets kan forceren."

Heel veel succes in het geel-blauw Issa!

http://cambuur.nl/nieuws/issa-kallon-komt-voorhoede-sc-cambuur-versterken/
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Klinkt weer als een jonge voor de toekomst.

Collingwood

In ieder geval welkom, hij kan er ook niks aan doen dat wij in hem niet de gewenste topversterking zien!  |:)

Voetballen kan hij wel, snel is hij ook. Rendement moet nog wel omhoog. Daarnaast blijf ik hopen op nog een Marengo-achtige aanwinst.
Kalmte alleen kan u redden.

AL


richard

Welkom breedteversterking??

Montana


denistel

je moet als buiten idd ook een stuk of 7 a 8 goals maken en dat heeft
ie nog niet gedaan. en constant een hoog niveau is toch wel iets
te positief volgens mij maar hoop dat ie ons gaat verassen.

sunderland

Welkom. Je vraagt je af waarom Emmen hem niet heeft gehouden? Wederom een breedte versterking

Scc4-ever

Welkom en succes bij cambuur |:)

justremco

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2017, 17:23:52
Welkom. Je vraagt je af waarom Emmen hem niet heeft gehouden? Wederom een breedte versterking

Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 17:26:28
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
jaha tuurlijk

zeewolde

Welkom, konden ze hem niet ruilen met Mannes?

Voorstopper

Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 17:26:28
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
Misschien een ruil met Hemmen :_schater  :_schater  :_schater

Jandehulk

Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 17:26:28
Wilde daar zelf niet blijven, vond Emmen saai
terecht man!... De weg naar Emmen toe is al saai  :y

Jandehulk