Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: zeewolde op januari 03, 2025, 11:11:07
Zou het een idee zijn dat deze man mee gaat trainen?
Kijken of het een match is?

En anders heb je het nivo op de training voorlopig weer wat hoger liggen.
Issa + een Spits is serieus mee doen om promotie

papier

Zou Issa goed op rechts kunnen? Hij moet de ontwikkeling van Pauwels ook niet in de weg staan. Maar goed, Issa komt toch niet joh.