Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 07, 2021, 18:24:19
volgens mij is het Sambissa als het al 1 van ons is op dat filmpje
afwachten maar, hoop dat het geen 1 van ons is...
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2021, 18:29:03
afwachten maar, hoop dat het geen 1 van ons is...
eens, ik hoop het ook niet. Maar denk het niet, dan had Sambissa of Kallon niet in de voorspelde opstelling voor morgen gestaan lijkt me.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust


justremco

Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2021, 17:59:29
Gaat hij naar Zwolle?

Foeke heeft onlangs aangegeven dat er wel interesse was voor 3 spelers maar dat niemand gaat vertrekken omdat ze het team bij elkaar willen houden

AL

Inmiddels ook bovenaan in het spelersklassement vi.

sunderland

Citaat van: AL op januari 08, 2021, 10:19:01
Inmiddels ook bovenaan in het spelersklassement vi.
dan gaat ie dus ook weg waarsch einde seiz.

denistel

vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 09, 2021, 00:27:54
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op
Een mindere wedstrijd en hij komt gelijk weer tekort...typisch weer.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Hij speelde hem wel steeds naar dezelfde kleur ... dat is wel eens anders geweest.
Hij werd inderdaad niet gevaarlijk. Dat heeft meer met de taktiek van Jonk te maken dan met onze spelers.

AL

Citaat van: denistel op januari 09, 2021, 00:27:54
vanavond wel weer gezien voetballend komt ie te kort voor hoger op

Dan kan de hele selectie wel inpakken.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 09, 2021, 08:31:39
Hij speelde hem wel steeds naar dezelfde kleur ... dat is wel eens anders geweest.
Hij werd inderdaad niet gevaarlijk. Dat heeft meer met de taktiek van Jonk te maken dan met onze spelers.
dus we kunnen niet mee omgaan met de taktiek van Jonk maar wij hebben het al jaren last met Volendam en onze TD kan er geen antwoord op geven.....

Noordcambuur

Citaat van: AL op januari 09, 2021, 08:38:07
Dan kan de hele selectie wel inpakken.
klopt dan kan deze selectie niet mee naar de ED.

AL

#673
Muhren speelde toch ook niet best en mist 2 100% kansen.
Komt dus ook tekort voor hoger niveau.(gek scherend bedoeld)..
Sorry maar ik vind het nergens op slaan om een speler (Kallon) op basis van gisteren af te branden en dat hij tekort komt voor hogerop.
Er was geen controle en ik denk dat het gemis van Schouten groter is dan gedacht.
Vond Hoedemakers, Doke en Mac de enige 3 die voldoende tot goed waren.

Volgende week beter. Volendam had ik ingecalculeerd net zoals we gaan verliezen bij jong Ajax. Als we de rest wat goed doorkomen eindigen we bij 1e 2 en spelen we volgend seizoen eredivisie.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op januari 09, 2021, 09:01:38
Muhren speelde toch ook niet best en mist 2 100% kansen.
Komt dus ook tekort voor hoger niveau.(gek scherend bedoeld)..
Sorry maar ik vind het nergens op slaan om een speler (Kallon) op basis van gisteren af te branden en dat hij tekort komt voor hogerop.
Er was geen controle en ik denk dat het gemis van Schouten groter is dan gedacht.
Vond Hoedemakers, Doke en Mac de enige 3 die voldoende tot goed waren.

Volgende week beter. Volendam had ik ingecalculeerd net zoals we gaan verliezen bij jong Ajax. Als we de rest wat goed doorkomen eindigen we bij 1e 2 en spelen we volgend seizoen eredivisie.
zomis het maar net, de komende 10 wedstrijden 20 punten pakken en je staat op hetzelfde totaal als vorig jaar, dat moet volgens mij te doen zijn, je mag dan zelfs 3 wedstrijden van de komende 10 verliezen als je er 7 wint.