Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

mist gewoon het overzicht en slinheid. blijft lastig te bespelen voor de
tegenstander maar hij moet dingen leren en dit soort dingen is ie in 2
jaar niet beter in geworden.

Delfzijl/Cambuur

Hoe ie t doet of wat ie ook doet.....
Het raakt kant nog wal om 1 van je eigen spelers terwijl die ook gewoon wedstrijden voor je gewonnen heeft he........
Zo af te branden als op dit forum.
Slaat werkelijk nergens op en ik schaam me diep voor sommige opmerkingen op Cambuur online.
Ben moderator en kan alles verwijderen, maar hoop echt dat we een beetje normaal met elkaar kampioen worden.
Denk na soms voor je iets post.
Dank je wel |:)

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 03, 2021, 22:25:49
mist gewoon het overzicht en slinheid. blijft lastig te bespelen voor de
tegenstander maar hij moet dingen leren en dit soort dingen is ie in 2
jaar niet beter in geworden.
hij is zeker beter geworden en dingen die je fout hebt gedaan daar kun je van leren.
Hij is dit seizoen beter geworden dan de jaren daarvoor.

Bankzitter

We kijken vooral naar wat er fout gaat en het moet in de ere ook zeker nog beter. Maar toch denk ik altijd bij Kallon en ook bij Doke: als directe tegenstander heb je geen fijne wedstrijd als je daar tegen moet spelen.

Grijskijkert

#694
Citaat van: Bankzitter op april 04, 2021, 09:28:23
We kijken vooral naar wat er fout gaat en het moet in de ere ook zeker nog beter. Maar toch denk ik altijd bij Kallon en ook bij Doke: als directe tegenstander heb je geen fijne wedstrijd als je daar tegen moet spelen.
Dat zag ook bij de aanval waar Kallon de bal had moeten geven aan Ragnar(of Muhren)rechtscentraal ging rugdekking geven aan zijn rechtsback en Muhren trok linkscentraal naar hem toe waar door Ragnar vrij kwam, door zijn snelheid durven de tegenstanders niet 1 op 1 te spelen waardoor er vaak ruimte komt voor een middenvelder(Jacobs/Breij). Maar om hem om 1 niet gegeven bal af te branden gaat te ver en verdient hij meer krediet vind ik.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 04, 2021, 09:46:42
Dat zag ook bij de aanval waar Kallon de bal had moeten geven aan Ragnar(of Muhren)rechtscentraal ging rugdekking geven aan zijn rechtsback en Muhren trok linkscentraal naar hem toe waar door Ragnar vrij kwam, door zijn snelheid durven de tegenstanders niet 1 op 1 te spelen waardoor er vaak ruimte komt voor een middenvelder(Jacobs/Breij). Maar om hem om 1 niet gegeven bal af te branden gaat te ver en verdient hij meer krediet vind ik.
vind ik ook. Heb vaak genoeg kritiek gehad op hem maar om nu gelijk steeds over hem te zeuren. Henk zei ook dat Cambuur 2 dingen deed in de weds,of inzakken of hoogop staan. Vind dat ie buiten deze domme actie het verder wel goed deed. Het hele team klopte en we speelden 2 systemen in 1 weds.

De Gast

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 04, 2021, 01:44:19
Hoe ie t doet of wat ie ook doet.....
Het raakt kant nog wal om 1 van je eigen spelers terwijl die ook gewoon wedstrijden voor je gewonnen heeft he........
Zo af te branden als op dit forum.
Slaat werkelijk nergens op en ik schaam me diep voor sommige opmerkingen op Cambuur online.
Ben moderator en kan alles verwijderen, maar hoop echt dat we een beetje normaal met elkaar kampioen worden.
Denk na soms voor je iets post.
Dank je wel |:)

Noem eens man en paard. Volgens mij valt het allemaal wel mee. En dat Kallon een blind paard is zonder oog voor medespelers gaat er bij mij niet in. Gewoon een superdomme egoistische actie om in zo'n situatie voor eigen succes te gaan. Volgend jaar wordt je gewoon op de bank gezet.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 04, 2021, 09:58:21
vind ik ook. Heb vaak genoeg kritiek gehad op hem maar om nu gelijk steeds over hem te zeuren. Henk zei ook dat Cambuur 2 dingen deed in de weds,of inzakken of hoogop staan. Vind dat ie buiten deze domme actie het verder wel goed deed. Het hele team klopte en we speelden 2 systemen in 1 weds.
Eensch.. maar ja sommige hier moeten wat te zeuren en te zeiken hebben anders is hun dag niet goed!
IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

#698
Dus als ik het goed begrijp mogen we niet kritisch zijn op een speler die keer op keer dezelfde fout maakt? Het is geen incident en dat is waar het om gaat vind ik. Daar zijn we toch supporters voor? Anders worden we gecensureerd en van dit forum gegooid? En omdat hij wedstrijden wint, moeten we maar mild zijn? Wat is dat nou voor drogreden. Je kunt het ook omdraaien: als hij wat vaker ballen afgeeft, wint hij nog meer wedstrijden voor ons.

Vlampiep

Citaat van: PePe op april 02, 2021, 22:53:11
Het afgeven van de bal in de 33e minuut was beter geweest.
Helemaal mee eens, maar Kallon is heel erg doelgericht, maar mist vaak de feeling om de bal gericht in de goede hoek te plaatsen.
Ik heb hem vrijdag ook even vervloekt, maar kan ook weer snel relativeren als ik terug denk aan het moment dat hij de feeling wel had en er 4 in 1 wedstrijd in schoot.
Een explosief manneke die wat wisselende resultaten kent, maar hoop wel dat hij blijft.

sunderland

Ik denk dan ook dat als ie niet mee speelt we minder zijn naar voren. Was het toevallig dat we weer zo goed waren met Kallon. Ondanks dat ie niet top was. Die rechtercentraal van hun moest steeds kiezen alleen dat is al iets

justremco

Kallon zal altijd wel een beetje een speler blijven met oogkleppen, dat hoort ook gewoon bij z'n spel. Raakt mede door z'n enorme snelheid weleens het overzicht kwijt. Om hem dan helemaal af te branden na een gemiste kans gaat me wel wat ver maar ik hoop dat we komend seizoen gewoon een goede concurrent aan weten te trekken die er ook meteen kan staan als ie eens een keer z'n vorm etc kwijt is

Walter

Na al deze berichten is er maar 1 conclusie: hij is snel, werkt hard en is een handenbindertje, maar mist de kwaliteiten die een goede voetballer moet hebben( techniek, slimheid, tactisch vermogen, overzicht) Maar ik zou niet kunnen vertellen wie ik liever in de basis zou willen hebben (Kallon, Korte, Antonia, Doodeman) De vorm van de dag is bepalend en daarom is het ook zo belangrijk dat er veel gewisseld mag worden.

sunderland

Citaat van: Walter op april 04, 2021, 12:45:37
Na al deze berichten is er maar 1 conclusie: hij is snel, werkt hard en is een handenbindertje, maar mist de kwaliteiten die een goede voetballer moet hebben( techniek, slimheid, tactisch vermogen, overzicht) Maar ik zou niet kunnen vertellen wie ik liever in de basis zou willen hebben (Kallon, Korte, Antonia, Doodeman) De vorm van de dag is bepalend en daarom is het ook zo belangrijk dat er veel gewisseld mag worden.
antonia wel

Noordcambuur

Citaat van: Walter op april 04, 2021, 12:45:37
Na al deze berichten is er maar 1 conclusie: hij is snel, werkt hard en is een handenbindertje, maar mist de kwaliteiten die een goede voetballer moet hebben( techniek, slimheid, tactisch vermogen, overzicht) Maar ik zou niet kunnen vertellen wie ik liever in de basis zou willen hebben (Kallon, Korte, Antonia, Doodeman) De vorm van de dag is bepalend en daarom is het ook zo belangrijk dat er veel gewisseld mag worden.
nou Doodeman komt nog tekort,Korte heeft zijn vorm momenteel niet.
Dan blijven er 2 over Antonia en Kallon.