Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

De TS wil ook snelheid voorin en daarom hebben Kallon en Antonia heel veel krediet.
Korte is daar wat het slachtoffer van geworden want die had wel meer minuten verdiend.

AL

Is niet te stoppen!
Sowieso onze linkerkant erg goed.

Yellow Army

Alex en Issa samen op de tandem/brommer
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 29, 2021, 01:00:02
Alex en Issa samen op de tandem/brommer
klopt die waren niet te houden..... :y

Bankzitter

Daardoor ontstaat op rechts ook veel ruimte.
Als we de bal daar sneller krijgen, ligt het open en gaat Boere daarvan profiteren.



Collingwood

Hoop echt dat ze bezig zijn contract te verlengen. Als hij nog een paar keer speelt zoals vandaag is hij goud geld waard. Geldt ook voor het contract van Jacobs trouwens.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Kallon je hebt de mondjes ff gesnoeid in Waalwijk  :thumbsup

EdsjeSCC

Zolang die op zn benen blijft staan toch altijd dreigend. Tweede helft ook weer samen met Bangu

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2021, 19:53:10
Kallon je hebt de mondjes ff gesnoeid in Waalwijk  :thumbsup

alleen door die intikker..man man wat ging er veel fout en zijn schoten
of te slap of meters naast of over dat zal allemaal toch veel beter moeten

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 31, 2021, 21:10:57
alleen door die intikker..man man wat ging er veel fout en zijn schoten
of te slap of meters naast of over dat zal allemaal toch veel beter moeten
denistel ik bedoel dat ze hem uit schreeuwden en fluiten.
Rkc toeschouwers dan h?.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2021, 21:15:52
denistel ik bedoel dat ze hem uit schreeuwden en fluiten.
Rkc toeschouwers dan h?.

Waarom deden ze dat dan?

michello

Citaat van: Lore op oktober 31, 2021, 21:16:42
Waarom deden ze dat dan?

Omdat dat tuig uit Waalwijk de laatste tijd alleen maar uit is op rotzooi op welke manier dan ook.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3966756/stadionverbod-voor-11-rkc-fans-na-vechtpartijen-en-vernielingen

Noordcambuur



hobbes

Citaat van: denistel op oktober 31, 2021, 21:10:57
alleen door die intikker..man man wat ging er veel fout en zijn schoten
of te slap of meters naast of over dat zal allemaal toch veel beter moeten

Had ook last van het natte veld, kon zijn snelheid moeilijk kwijt.