Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 18:23:45

Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 18:23:45
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/l/t31/1980129_666277343436679_1716482757_o.jpg)

Geachte Cambuur fanaten,

ALS Cambuur zich handhaaft in de eredivisie, gaan wij (Henk Albers en Ronald de Boer) een wok avond organiseren voor de Cambuur supporter.

Ergens halverwege April hopen we deze avond te kunnen houden.
Dit alles zal plaats vinden in Jasmine garden te Leeuwarden, bij een minimale bezetting van 20 personen zijn de kosten ongeveer 25 euro per persoon!!!
Dan kan er worden genoten van onbeperkt eten, bier, fris en wijn! (Tevens kan er maximaal 120 man meegaan.)

Opgeven kan via eten@cambuuronline.nl of bij: Henk Albers, Ronald de Boer of Klaas, het liefst via een privé bericht op Facebook/Cambuur Online.
De opgave telt alleen als het duidelijk bij een van de bovenstaande personen is gemeld.



Graag tot zien bij het feest van handhaving,

Henk Albers, Ronald de Boer en Klaas Albers.


PS
Cambuur kleuren zijn zeer gewenst die avond!!! |:) |:)



https://www.facebook.com/events/1427180624191222/


Opgave formulier Wok Avond Cambuur in Word formaat (.doc) (https://www.dropbox.com/s/4htq3plztu4wddg/Opgave%20formulier%20Wok%20Avond%20Cambuur.doc)
Opgave formulier Wok Avond Cambuur in Open Document formaat (.odt) (https://www.dropbox.com/s/7rkpxw7q5ieqa7f/Opgave%20formulier%20Wok%20Avond%20Cambuur.odt)
Opgave formulier Wok Avond Cambuur in Tekst formaat (.txt) (https://www.dropbox.com/s/rjq944f9r08vkt4/Opgave%20formulier%20Wok%20Avond%20Cambuur.txt)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 26, 2014, 18:41:46
Had het al op facebook voorbij zien komen.
Leuk idee, ik ga mee!
Soort forum meeting.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 18:51:10
Zo kan je het ook zien haha, geef je maar op dan kunnen we het inventariseren  w:) :proost

EDIT: Stuur mij een berichtje met je volledige naam dan kan ik je erbij zetten.
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2014, 18:52:44
Top! Lees dat het inclusief drank is? Ghe ghe!
Zodra de datum bekend is, laat ik weten of ik kan!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Leovardiascc op februari 26, 2014, 19:03:22
leuk inititiatief!

handhaven doen we zowieso  |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 26, 2014, 19:06:30
Wokken en suupen met oa Cantello en Clint is onbetaalbaar!

Present!

Benieuwd wat we gaan doen als we europees voetbal halen!
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 19:10:05
Zoals het nu staat komen er al aardig wat mensen :D

Stuur even een mailtje naar eten@cambuuronline.nl met het formulier dan kunnen we precies rekening houden hoe en wat :D:D
Hou die €25,- maar gereed voor de handhaving!

Deel dit bericht trouwens even op je Facebook enzovoort en laat iedereen weten hoe en wat want er kan maximaal 120 man met!!

Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2014, 19:11:21

Citaat van: poelie-lwd op februari 26, 2014, 19:06:30
Benieuwd wat we gaan doen als we europees voetbal halen!
Met De Taurus de ballenbak in, daarna is de fontein op het Europaplein aan de beurt en tot slot de Bierbus de mottenballen uit voor de Europese campagne!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 26, 2014, 19:12:26
Citaat van: Taurus Jr op februari 26, 2014, 19:10:05
Zoals het nu staat komen er al aardig wat mensen :D

Stuur even een mailtje naar eten@cambuuronline.nl met het formulier dan kunnen we precies rekening houden hoe en wat :D:D
Hou die €25,- maar gereed voor de handhaving!

Deel dit bericht trouwens even op je Facebook enzovoort en laat iedereen weten hoe en wat want er kan maximaal 120 man met!!

Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk

Mooiste zou gewoon zijn een groep van het forum mijn inziens!
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 19:41:18
Citaat van: Galdiano op februari 26, 2014, 19:12:26
Mooiste zou gewoon zijn een groep van het forum mijn inziens!

Heb door deze opmerking ook gebruikersnamen eraan gekoppeld, dus als iemand aangeeft welke naam ie op CO gebruikt dan komt dit erbij te staan, zo niet dan niet  :y :proost
Dit weet ik alleen om te zien hoeveel er van het forum zijn om even in aantallen aan te geven hoeveel er van het forum er zijn.

Let wel op mensen: Opgeven kan via eten@cambuuronline.nl of bij: Henk, Ronald de Boer of Klaas, het liefst via een privé bericht op Facebook/Cambuur Online.
De opgave telt alleen als het duidelijk bij een van de bovenstaande personen is gemeld.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Leovardiascc op februari 26, 2014, 20:53:28
Citaat van: poelie-lwd op februari 26, 2014, 19:06:30
Wokken en suupen met oa Cantello en Clint is onbetaalbaar!

Present!

Benieuwd wat we gaan doen als we europees voetbal halen!

ik ken de mensen hier niet zo goed dus lijkt me wel vet om de mensen te leren kennen  |:)
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2014, 21:20:35

Citaat van: Leovardiascc op februari 26, 2014, 20:53:28
ik ken de mensen hier niet zo goed dus lijkt me wel vet om de mensen te leren kennen  |:)
Ze zijn allemaal hetzelfde. Ze hebben een SCC hart, de wijsheid in pacht en na 10 bier komt er geen zinnig woord meer uit ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 21:22:39

Citaat van: Len Cantello op februari 26, 2014, 21:20:35
Ze zijn allemaal hetzelfde. Ze hebben een SCC hart, de wijsheid in pacht en na 10 bier komt er geen zinnig woord meer uit ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Daarom is je bericht ook verzonden met behulp van Tapatalk haha :p


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op februari 26, 2014, 21:35:18
Het gaat al lekker mede Cambuur fanaten, nu al meer dan 30 aanmeldingen  _O_
Wees er op tijd bij van vol is vol (max 120)  :scc
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 21:48:31

Citaat van: Goblin op februari 26, 2014, 21:35:18
Het gaat al lekker mede Cambuur fanaten, nu al meer dan 30 aanmeldingen  _O_
Wees er op tijd bij van vol is vol (max 120)  :scc

Inderdaad :)
Wat ook mogelijk is om via CO mij berichtje te sturen.

Zal zometeen even de lijst bijwerken dan weten we precies hoeveel er nu zijn.


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2014, 21:53:30
Heb je al een datum? Zet me r anders gewoon maar bij. Dan maken we het na bekendmaking  datum wel ff officieel :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 26, 2014, 21:56:00
Ergens in april, op Facebook staat 30 april maar dat is puur omdat een evenement op Facebook een datum moet hebben, heb erbij staan dat dit nog word bekendgemaakt.
Meld dat hier ook maar even want dit is NIET de datum waarop het gebeurt.

Zodra Cambuur handhaaft word in de week erop op vrijdag/zaterdag gewokt!
Stuur me even een berichtje met je volledige naam dan zet ik je in de lijst :)


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Don op februari 26, 2014, 21:56:35
Kan er geen exacte datum en tijd worden vastgelegd? Ik zou dat graag willen weten voordat ik me aanmeld en anderen misschien ook wel.

Leuk initiatief!
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2014, 21:58:07
OK! Dat berichtje doe ik morgen wel even!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op februari 26, 2014, 21:59:45
Citaat van: Don op februari 26, 2014, 21:56:35
Kan er geen exacte datum en tijd worden vastgelegd? Ik zou dat graag willen weten voordat ik me aanmeld en anderen misschien ook wel.

Leuk initiatief!

Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........
Titel: Re: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Don op februari 26, 2014, 22:03:15
Citaat van: Goblin op februari 26, 2014, 21:59:45
Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........
Handhaven of niet. Ik zou zoiets gewoon door laten gaan en er een mooie avond van maken.

Ik wacht nog wel even met opgeven.
Titel: Re: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 26, 2014, 22:21:15
Citaat van: Don op februari 26, 2014, 22:03:15
Handhaven of niet. Ik zou zoiets gewoon door laten gaan en er een mooie avond van maken.

Ik wacht nog wel even met opgeven.

Ah gewoon gaan! Gas gevuhh!  :proost

Moet sowieso doorgaan!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Daddy T. op februari 26, 2014, 22:45:47
Citaat van: Goblin op februari 26, 2014, 21:59:45
Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........

Plan gewoon de week na Ado thuis, weet je het 100% zeker en heeft iedereen ruim de tijd om het vrij te houden...paar weken eerder of later maakt ook geen zak uit toch?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 27, 2014, 07:03:14
Citaat van: Leovardiascc op februari 26, 2014, 20:53:28
ik ken de mensen hier niet zo goed dus lijkt me wel vet om de mensen te leren kennen  |:)

:_schater

Geloof me, dat wil je niet. Echt niet.  ;)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: gobo op februari 27, 2014, 10:18:34
Ik vind het een verdomd goed plan, maar ben dan 2 weken op vakantie. Helaas. Beetje de hele avond die zelf verheerlijking van poelie aanhoren.....
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: scc-aaron op februari 27, 2014, 11:07:53
Geweldig initiatief, hulde. Ik hou me aanbevolen, ook omdat ik graag de forumleden wil ontmoeten.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op februari 27, 2014, 11:17:53
Super leuk idee!! Eten en zuipen met onze Cambuurfamilie is altijd goed!!!


Ik ben er bij mochten we handhaven...  |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 27, 2014, 11:51:24
Ik kom NIET. De oude garde kent me wel, maar ik kan de nieuwe generatie forumgangers dit niet aandoen...

CMI, uiteraard moet the King of Spam aanwezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 27, 2014, 12:29:20
Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 11:51:24
Ik kom NIET. De oude garde kent me wel, maar ik kan de nieuwe generatie forumgangers dit niet aandoen...

CMI, uiteraard moet the King of Spam aanwezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Krijgen we ook een optreden ala facebook?  :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 27, 2014, 12:39:40
Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 11:51:24
Ik kom NIET.
ook niet als chauffeur? Moet 's avonds ook weer naar huis met m'n lamme kop....
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 27, 2014, 14:06:24
Stuur mij een berichtje met je volledige naam dan kan ik je erbij zetten.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 27, 2014, 14:24:16
Citaat van: Taurus Jr op februari 27, 2014, 14:06:24
Stuur mij een berichtje met je volledige naam dan kan ik je erbij zetten.
Klaar. En nou op houwe te sjanteren, aapke.
;) :monk :P
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 27, 2014, 14:34:59
Citaat van: Len Cantello op februari 27, 2014, 14:24:16
Klaar. En nou op houwe te sjanteren, aapke.
;) :monk :P

Zal jou even chanteren   :zweep maar moeten wel even een goed overzichtje hebben van wie er komen etc ivm betaling en dat er max 120 mee kunnen. We zitten nu al op ruim 1/3  :thumbsup :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 27, 2014, 15:02:59
 :thumbsup
Titel: Re: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 27, 2014, 18:40:34
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2014, 12:29:20
Krijgen we ook een optreden ala facebook?  :devil
Ghehe, das war Einmal

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 27, 2014, 18:42:44
Citaat van: Len Cantello op februari 27, 2014, 12:39:40
ook niet als chauffeur? Moet 's avonds ook weer naar huis met m'n lamme kop....
Durfst ut an? Ik rijd nog beroerder dan een blinde na een krat :grolsch

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2014, 08:35:08

Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 18:42:44
Durfst ut an? Ik rijd nog beroerder dan een blinde na een krat :grolsch

Verstuurd vanaf mijn spambox
Ik laat me wdb graag verrassen ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2014, 09:03:04
Hest oek een broerke toch? :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op februari 28, 2014, 12:42:49
Het gaat lekker, we zitten al op 44 aanmeldingen  _O_
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 28, 2014, 13:31:00
Idee om de aanmeldingslijst te openbaren?
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2014, 13:42:03

Citaat van: poelie-lwd op februari 28, 2014, 13:31:00
Idee om de aanmeldingslijst te openbaren?
Doe maar niet. Dan zegt de helft weer af ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op februari 28, 2014, 14:25:09
 l0l
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op februari 28, 2014, 16:18:15
49 om precies te zijn nu.
Aantallen worden alleen bekend gemaakt.

Tevens zijn er op z'n minst 12 van CO op de lijst.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op maart 01, 2014, 14:52:55
Citaat van: Taurus Jr op februari 28, 2014, 16:18:15
49 om precies te zijn nu.
Aantallen worden alleen bekend gemaakt.

Tevens zijn er op z'n minst 12 van CO op de lijst.

Maar 12 van CO, wat een zuurtjes hier  :devil  8P  l0l
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 01, 2014, 14:58:22
Citaat van: Goblin op maart 01, 2014, 14:52:55
Maar 12 van CO, wat een zuurtjes hier  :devil  8P  l0l

Ze verschuilen zich allemaal achter hun nickname!  :|
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op maart 01, 2014, 17:23:38

Citaat van: Goblin op maart 01, 2014, 14:52:55
Maar 12 van CO, wat een zuurtjes hier  :devil  8P  l0l

Op z'n minst hè, sommigen hebben zich misschien buiten CO opgegeven en niet vermeld :p


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Leovardiascc op maart 01, 2014, 17:54:05
Citaat van: Galdiano op maart 01, 2014, 14:58:22
Ze verschuilen zich allemaal achter hun nickname!  :|

ik heb mn naam gewoon doorgegeven hoor  :zweep
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 01, 2014, 18:20:44
Zet mij er ook maar bij, wel even afhankelijk van wanneer het precies is.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op maart 02, 2014, 20:37:01
Citaat van: John Hiatt op maart 01, 2014, 18:20:44
Zet mij er ook maar bij, wel even afhankelijk van wanneer het precies is.

Done en geen probleem ;)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 02, 2014, 20:40:28
Spiegel wil ook langs komen :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 04, 2014, 07:53:43
Doe maar. Reserveer maar een plaatsje tussen Lennie en mij in  :devil

Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op maart 04, 2014, 09:01:35

Citaat van: poelie-lwd op maart 04, 2014, 07:53:43
Doe maar. Reserveer maar een plaatsje tussen Lennie en mij in  :devil
Juist. Er moet iemand bij zijn die biertjes gaat halen.
;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 15, 2014, 12:38:58
Zet de gasbranders maar aan en het bier koud!

|:) |:) |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Gerard op april 01, 2014, 20:24:37
Ook ik wil wel op de lijst. Enige voorbehoud is de datum. Hoe vroeger daar iets over bekend is hoe gemakkelijker ik er bij kan zijn :)
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 01, 2014, 20:25:25

Citaat van: Gerard op april 01, 2014, 20:24:37
Ook ik wil wel op de lijst. Enige voorbehoud is de datum. Hoe vroeger daar iets over bekend is hoe gemakkelijker ik er bij kan zijn :)
Juist!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:47:43
Even voor de organisatie,

:0= DWIGHT KOMT NIET!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: vialli op april 01, 2014, 20:50:22
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:47:43
Even voor de organisatie,

:0= DWIGHT KOMT NIET!

Hij is er wel, AAN HET SPIT :_schater :_schater
Titel: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 01, 2014, 20:52:27

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:47:43
Even voor de organisatie,

:0= DWIGHT KOMT NIET!
Oh?! Ook niet om te betalen?!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 02, 2014, 08:27:11
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:47:43
Even voor de organisatie,

:0= DWIGHT KOMT NIET!

Waarom niet?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 06, 2014, 09:56:40
Nr 42 met pindasaus en een baal kroepoek voor Cantello!  :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 06, 2014, 11:06:00
Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 09:56:40
Nr 42 met pindasaus en een baal kroepoek voor Cantello!  :proost
Enige eis voor Kantel-O is dat er :grolsch geschonken wordt. Niet meer en niet minder.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 06, 2014, 11:29:43
Kom maar op met die datum!!!!!!

|:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 09:56:40
Nr 42 met pindasaus en een baal kroepoek voor Cantello!  :proost
We beginnen toch wel met een borrel?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 06, 2014, 12:09:18
Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
We beginnen toch wel met een borrel?
Jullie menu
Voorgerecht :grolsch
Hoofdgerecht :grolsch
Nagerecht :grolsch

Aangevuld met af en toe een :grolsch

:proost

Ik houd het wel op :koffie :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 06, 2014, 13:15:59
Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
We beginnen toch wel met een borrel?

Waarom altijd weer dat gezuip?  :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 06, 2014, 13:20:14
Citaat van: John Hiatt op april 06, 2014, 13:15:59
Waarom altijd weer dat gezuip?  :devil
Jullie zijn nuchter niet om aan te gluren.......
:proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:20:32
Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
We beginnen toch wel met een borrel?

Zeker, maar met kroepoek in uw scheur bent u tenminste even stil als ik aan het woord ben.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:21:24
Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 13:20:14
Jullie zijn nuchter niet om aan te gluren.......
:proost

Dronken ook niet!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 06, 2014, 13:23:13
Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:21:24
Dronken ook niet!
We gaan het toch proberen!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 06, 2014, 18:31:52
Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:21:24
Dronken ook niet!
Nou én. We kennen elkaar al jaren.. Een mooi moment om elkaar definitief de hersens in te slaan.
Goblin, geef jij de namen even door aan Sarah? Hebben we er weer wat sv's bij :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 11, 2014, 10:22:43
De datum moet mijn inziens nu wel (bijna) bekend worden gemaakt!
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.animaatjes.nl%2Fplaatjes%2Fs%2Fsmilies%2Fanimaatjes-smilies-26154.gif&hash=3b884af95d373fcedffb61f18b5884fddf76b934)  :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: dizzhead op april 11, 2014, 10:26:21
Als we morgen meer (https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.animaatjes.nl%2Fsmileys%2Fsmileys-en-emoticons%2Fvoetbal%2Fanimaatjes-voetbal-96695.gif&hash=ee9f45642f049f8f11a33a33cc9dff6133476cfe) dan Vitesse, gaan we in een keer door naar de Woktoko..  8P
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op april 11, 2014, 21:25:27
10-05-2014 19:00 :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 13, 2014, 11:44:00
Hoe laat begint het zuipen?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op april 13, 2014, 12:00:56
Citaat van: Len Cantello op april 13, 2014, 11:44:00
Hoe laat begint het zuipen?

Gisteravond :grolsch
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2014, 12:03:08
Citaat van: Taurus Jr op april 11, 2014, 21:25:27
10-05-2014 :proost

Dlie kilo meeneemloempia's... Hiel opeten aub :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 13, 2014, 12:05:11
Citaat van: Taurus Jr op april 11, 2014, 21:25:27
10-05-2014 :proost

Staat genoteerd! Aanwezig  |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 13, 2014, 13:29:12
Citaat van: pvanbuijtene op april 13, 2014, 12:00:56
Gisteravond :grolsch
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op april 18, 2014, 10:12:06
Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 18:31:52
Nou én. We kennen elkaar al jaren.. Een mooi moment om elkaar definitief de hersens in te slaan.
Goblin, geef jij de namen even door aan Sarah? Hebben we er weer wat sv's bij :devil

Alvast ruimte maken op een overvol Noord bedoel je  :zweep
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2014, 11:52:42
Citaat van: Goblin op april 18, 2014, 10:12:06
Alvast ruimte maken op een overvol Noord bedoel je  :zweep
Je was al druk bezig merkte ik om me heen.. Het regende sv's en ook nog eens van supporters waarvan ik niet wist dat ze zouden komen :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op april 20, 2014, 12:23:05
Beste Cambuur fanaten,
De datum voor de wok avond is nu definitief op 10 mei vanaf 19:15
bij Jasmin Garden op de Groningerstraatweg.

Graag zouden we zien dat een ieder vooraf betaald, dat kan op twee manieren.
Bij mij, Ronald de Boer contant, tot uiterlijk 3 mei.
Bij de laatste thuiswedstrijd ben ik te vinden op Noord bovenaan de trap tussen vak 13&14, of even bellen voor een afspraak naar
06 346 037 64.
Contant bij Henk Albers is ook mogelijk.

Of via overboeking op rekening NL 16 RBRB 0983 4625 69 t.n.v.
H. Albers onder vermelding van wok avond met je naam. tot uiterlijk 2 mei.

Graag tot ziens op 10 mei ( Canmbuur kleuren of kleding is gewenst)
Ronald de Boer en Henk Albers.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2014, 16:20:48
Wok on, wok oohoon with beer in your hands
And you never wok alooooohoohooon
You'll neeeeeveeeeer wok Alone!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: scclwd op april 20, 2014, 19:27:09
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2014, 16:20:48
Wok on, wok oohoon with beer in your hands
And you never wok alooooohoohooon
You'll neeeeeveeeeer wok Alone!

Hahahaha. Zit hier luidkeels te lachen  :_schater
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 21, 2014, 11:11:26
Wie wa wokkie, Dokkie is een tokkie

Graag de pang gang doorbakken, anders smoort Clint erin. Over Clint gesproken, is Jasmine Garden rollatorproof?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 21, 2014, 13:21:05
Rustig aan met :Clint Hij moet de pre-party nog regelen! U are invited!
:proost  :fant  :monk  |:)  :grolsch
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 21, 2014, 14:13:21
Invitatie ontvangen  :hein
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 21, 2014, 14:38:53
Citaat van: Len Cantello op april 21, 2014, 13:21:05
Rustig aan met :Clint Hij moet de pre-party nog regelen! U are invited!
:proost  :fant  :monk  |:)  :grolsch

Dat wordt pre party in grandcafe het GP!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 21, 2014, 15:18:43
Juist! Kom je ook? Ff bijkletsen! En daarna 3 keer pootje over richting de wok!
:_schater :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 23, 2014, 10:13:51
Nog ff over de prijs. Is het €25 of ongeveer €25,-? Ff duidelijkheid aub. Dan kan ik de centjes overboeken!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: kannenman op april 23, 2014, 14:53:22
Citaat van: Len Cantello op april 23, 2014, 10:13:51
Nog ff over de prijs. Is het €25 of ongeveer €25,-? Ff duidelijkheid aub. Dan kan ik de centjes overboeken!

25 euro Len Cantello. Mijn betaling is al binnen . PROOOOSTTTTTTTTTTTTTTT op 10 mei 2014
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 24, 2014, 06:44:55
 :thumbsup
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: denistel op april 27, 2014, 23:00:58
wordt een prachtavond denk ik hevve die lui genoeg vreten in huis want er komen nogal wat bik tokkies :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:27
Zit dur meer over in of dur wel genoeg BIER is. :thumbsup
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:54
Bin trouwens oek van de partij!!! |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: dizzhead op april 28, 2014, 14:39:22
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:27
Zit dur meer over in of dur wel genoeg BIER is. :thumbsup

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:54
Bin trouwens oek van de partij!!! |:)
ben bang van niet dan.  :proost
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:54
alle dagen dorst, 't is nooit te laat om te slapen
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 28, 2014, 15:00:23
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:27
Zit dur meer over in of dur wel genoeg BIER is. :thumbsup

Niet vervelend worden hé, en blijf van het personeel af  :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: OuweSkeve op april 28, 2014, 15:22:48
Zelf bier halen aan de bar daar, want as je op die lui mutte wachte dan hef je de scheuren in de rug.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 29, 2014, 11:17:12
Citaat van: OuweSkeve op april 28, 2014, 15:22:48
Zelf bier halen aan de bar daar, want as je op die lui mutte wachte dan hef je de scheuren in de rug.

:0= MEER, MEER, MEER!!

Dan regelen we dat!  :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: roepieh op april 30, 2014, 13:43:37
ik ben d'r bij!  :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: dizzhead op april 30, 2014, 14:11:58
Ondanks dat ik niet aanwezig ben de 10e, toch een bijdrage:
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2014, 16:20:48
Wok on, wok oohoon with beer in your hands
And you never wok alooooohoohooon
You'll neeeeeveeeeer wok Alone!
No, I can't dance, I can't talk / Only thing about me is the way I wok.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 30, 2014, 14:40:16
Citaat van: roepieh op april 30, 2014, 13:43:37
ik ben d'r bij!  :proost
:thumbsup
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:46:09
There is only one Jasmin Garden! One Jasmin Garden...
Wokking alone  singing a song, wokking in a winter wonderland.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:49:35
By the way, komt wokkie ook?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:53:16
Breaking:

Clint zijn broer komt ook,

Luke Skywokker!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 30, 2014, 19:53:26
Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:49:35
By the way, komt wokkie ook?
Wokkumer staat wel op de lijst, maar is nog niet zeker van aanwezigheid wegens persoonlijke omstandigheden.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 30, 2014, 19:53:56
Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:46:09
There is only one Jasmin Garden! One Jasmin Garden...
Wokking alone  singing a song, wokking in a winter wonderland.
Dus dartpijlen met Cambuurflights metnimme :D
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: De Taurus op april 30, 2014, 20:12:31
Inmiddels al over de 30 betalingen ontvangen. Via Ronald verwacht ik redelijk wat a contant betalingen rondom SCC-ADO en wellicht schieten een paar mensen mij morgen of overmorgen bij de training ook nog aan. Daarnaast zijn er meerdere betalingen via de bank onderweg. Kortom: 'Mooi fut' met een leuke groep straks. (En ja, d'r gaan ook redelijk wat vrouwen mee: Kortom wij kerels zullen er goed om moeten denken dat het zwakke geslacht zich een beetje gedraagt.)

Wie zich heeft aangemeld kan -zoals eerder al aangekondigd maar ik fris em maar even op- als volgt betalen:


Bij Ronald de Boer contant, tot uiterlijk 3 mei.
Bij de laatste thuiswedstrijd is Ronald te vinden op Noord bovenaan de trap tussen vak 13 en 14, of even bellen voor een afspraak naar
06 346 037 64.
Contant bij mij is zoals eerder gemeld morgen en overmorgen mogelijk bij de trainingen.

Of via overboeking op rekening NL 16 RBRB 0983 4625 69 t.n.v.
H. Albers onder vermelding van wok avond met je naam. tot uiterlijk 2 mei.

Graag tot ziens op 10 mei ( Cambuur kleuren/kleding VERPLICHT) nb: We worden zelfs in het geel-blauw bediend!
Inloop is vanaf 19:15 uur bij Jasmine Garden aan de Groningerstraatweg. Van 19:30 uur tot 22:00 uur (wrs krijgen we paar minuten extra na 10 uur) kan een ieder onbeperkt eten plus bier, fris, wijn naar binnen slurpen/slobberen en/of gieten voor 25 euro.

Ronald de Boer en Henk Albers.


Nog een extra nb: Heb de laatste dagen vreselijk veel lol gehad bij het nalezen van de diverse omschrijvingen bij de overboekingen... Dank daarvoor! Normaal is internetbankieren stukken saaier.  :insane :insane :insane :insane :insane
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 30, 2014, 20:48:50
Geld maak ik NU over! Ik heb er echt zin an, aapkes!
:monk  :fant  :grolsch
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: kickandrush op mei 01, 2014, 14:36:40
Citaat van: dizzhead op april 30, 2014, 14:11:58
Ondanks dat ik niet aanwezig ben de 10e, toch een bijdrage:No, I can't dance, I can't talk / Only thing about me is the way I wok.

He woks when he wants, He woks when he waaahhaaannntttssss.....Dizzhead, he woks when he wants   8P
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2014, 14:46:15
Wat wokstounou wokenrush :devil

:0=WOKTOKKIES!!!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: kickandrush op mei 01, 2014, 15:22:25
Zit je me nu te wocken?   :gelekaart
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: De Taurus op mei 01, 2014, 19:42:25
Wok, Wok, Wok, Wok
Babi Pangang style
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:48:47
WOK like an Egyptian |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:49:51
EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT DIE IS EEN BOER!!!!! :y
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:53:27
I'm WOKKING on sunshine, oh ho, i'm WOKKING on sunshine oh ho
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:54:45
Tonight, tonight i'm WOKKING on air
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op mei 01, 2014, 19:55:30
Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:49:51
EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT DIE IS EEN BOER!!!!! :y


Hey Wiekstra,...... ik ben DE boer he :devil :zweep
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op mei 01, 2014, 20:10:16
I was made for wokking you babe, and you are made for wokking me.........  :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 01, 2014, 21:40:19
You better wok, and don't look back
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Harry L. op mei 01, 2014, 21:50:31
We will, we will wok you
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 01, 2014, 22:00:08
If you wok away, wok away,
I will wok away, wok away,
I will follow!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: dizzhead op mei 01, 2014, 22:06:30
But I would wok 500 miles
And I would wok 500 more!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Harry L. op mei 01, 2014, 22:19:36
I don't like wokken, O no, I love it ...yeah
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op mei 01, 2014, 22:23:13
Komt Wok Propsma ook?
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op mei 01, 2014, 22:37:38
Helaas, kan ik niet aanwezig zijn. (Waar ik oprecht van baal)
Ik had graag willen  :proost en wokken, maar heb helaas andere verplichtingen waar ik niet onderuit kan.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 02, 2014, 07:16:24
Wok, wok, wok.... Het zal wel. Hoop dat het bier koud staat. Dat is van meer belang dan die wok!
:X
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 08:07:15
Citaat van: Len Cantello op mei 02, 2014, 07:16:24
Wok, wok, wok.... Het zal wel. Hoop dat het bier koud staat. Dat is van meer belang dan die wok!
:X
Speciaal voor u het volgende nummertje..

Wokday thirsty wokday :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op mei 02, 2014, 09:32:58
Wokkumer
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 02, 2014, 13:00:55
Nog ff een huishoudelijke vraag: krijgen de mensen die de poen hebben overgemaakt / of contant hebben betaald nog een terugkoppeling dat ze betaald hebben en kunnen aanschuiven de 10e? Desnoods via een PB op dit forum?

Daarnaast, wellicht is het ook wel leuk om hier even een overzicht van de forumnamen van de deelnemers te publiceren?

:monk
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op mei 02, 2014, 13:09:34
 :0= LEN CANWOKKO!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: De Taurus op mei 02, 2014, 14:46:30
Die van dei is binnen Len.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Galdiano op mei 02, 2014, 16:56:07
Komt er ook een sfeer compilatie van de TokkieWokkie, gefilmd door Ruppppert?  :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op mei 02, 2014, 19:05:43
Wat mij betreft niet!  :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 02, 2014, 19:27:40
Citaat van: De Taurus op mei 02, 2014, 14:46:30
Die van dei is binnen Len.
:proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 02, 2014, 19:30:28
Citaat van: Galdiano op mei 02, 2014, 16:56:07
Komt er ook een sfeer compilatie van de TokkieWokkie, gefilmd door Ruppppert?  :devil
Ik hoop het niet. Zo'n filmpje doet meer stof opwaaien dan de vervroegde vrijlating van een politiek moordenaar........
:devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 20:06:22
Citaat van: Len Cantello op mei 02, 2014, 19:30:28
Ik hoop het niet. Zo'n filmpje doet meer stof opwaaien dan de vervroegde vrijlating van een politiek moordenaar........
:devil
De situatie in Oekraïne en Syrië zijn peanuts vergeleken bij deze totale anarchie :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 07, 2014, 08:27:49
Ben al aan het vasten...
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 07, 2014, 09:43:08
Citaat van: John Hiatt op mei 07, 2014, 08:27:49
Ben al aan het vasten...
Heb je wel dorst? En kom je nog naar Cleint's pre party?
:clint :grolsch
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: kannenman op mei 07, 2014, 15:32:01
Citaat van: John Hiatt op mei 07, 2014, 08:27:49
Ben al aan het vasten...

kunnen wel wat kilootjes af  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 08, 2014, 17:32:12
Citaat van: Len Cantello op mei 07, 2014, 09:43:08
Heb je wel dorst? En kom je nog naar Cleint's pre party?
:clint :grolsch

Hou nog ff hele kleine slag om de arm, maar zoals het nu staat ben ik er. Ook bij de pre party!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Clint op mei 09, 2014, 07:27:58
Daar kunnen we natuurlijk niet iedereen zomaar toelaten. :P

Dat moet je wel verdiend hebben. :devil
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 09, 2014, 07:58:18
Citaat van: Clint op mei 09, 2014, 07:27:58
Daar kunnen we natuurlijk niet iedereen zomaar toelaten. :P

Dat moet je wel verdiend hebben. :devil

Aanvang nog steeds 1600 uur, heer  :clint

@Hiatt: tot zaterdag!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Clint op mei 09, 2014, 08:06:28
Uiteraard. Zoals in de uitnodiging stond aangegeven. Van Cafe tot Blauw(t)huus.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: kannenman op mei 09, 2014, 12:58:42
ik ben niet op een pre party , waar die ook mag zijn. Misschien bij de afterparty  :ams
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: De Taurus op mei 09, 2014, 13:54:10
You never wok alone:  Inloop vanaf 19:15 uur morgen. #mooifut
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 10, 2014, 10:34:52
Matchday!  |:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: albert54 op mei 10, 2014, 11:20:53
 :scc

Vanavond 'Wok-avond'.
Ik wok dat su ver was, hef honger  :D

w:)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2014, 11:28:00
Woktokken, veel plezier vanavond! Geniet en drink vooral met maten! :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 10, 2014, 12:02:11
 :grolsch  :fant  :proost  :monk :clint

:0= Ik heb zin in bierrrrrrrrrr!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2014, 14:51:34
Inmiddels bijna 3 uur verder dus ik vermoed dat u de weg naar de koelkast inmiddels heeft gevonden :grolsch
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: speculeter op mei 10, 2014, 15:38:10
Voor iedereen die vanavond gaat:heel veel plezier!! :proost
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 10, 2014, 15:48:31
Proost..
(https://pbs.twimg.com/media/BnRYKoxCYAAHsFc.jpg:large)
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: drg op mei 10, 2014, 16:23:57
Veel plezier, juich stiekem ook even mee voor AZ  :_schater
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Taurus Jr op mei 10, 2014, 19:43:21
Wokkuhh :thumbsup :P
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2014, 22:46:51
Schijnt een memorabel avondje te worden...
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Goblin op mei 10, 2014, 23:21:30
Geachte Cambuur Tokkies,

We hebben een mooie avond gehad met bijna alle Cambuur tokkies.
Mochten de foto's een beetje toonbaar zijn, dan volgens ze snel hier.
Het was leuk genoeg om er aan te denken om dit elk jaar te organiseren.
Een klein minpunt, het zingen in groep moet nog geoefend worden,......... l0l

Groet,
de organisatie.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: SCCornjum op mei 11, 2014, 00:41:32
Bier en kroepoek jalalalalala........ Iedereen bedankt top avondje..
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 11, 2014, 07:43:24
Wiekie laat je kont eens zien!!? Whuuuuuuuuuuuuuuuu!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Destroyer op mei 11, 2014, 08:01:12
You never wok alone!! Fantastisch avondje had! Volgend jaar pannen koek schip  :insane
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Clint op mei 12, 2014, 07:07:06
Citaat van: Len Cantello op mei 11, 2014, 07:43:24
Wiekie laat je kont eens zien!!? Whuuuuuuuuuuuuuuuu!

Nou, Wokkie heeft die bilspleet iig weer even laten zien aan de bar. _O_

:_schater :_schater
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: kannenman op mei 12, 2014, 09:08:18
ik vond de middag leuk in het gouden pilsje.

De Wok .

Aangezien wij aan de drukste tafel zaten met allemaal Tokkies (Wokkies) ging de drank niet zo snel.

De eigenaresse van Jasmine kwam steeds langs, dat we rustig moesten zijn. Wiekie in de blote komt haha.

Het eten smaakte lekker . Was er tot 21 uur, toen was het weer tijd om naar de kroeg te gaan.

Bedankt allen.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 12, 2014, 09:34:13
Citaat van: kannenman op mei 12, 2014, 09:08:18
De eigenaresse van Jasmine kwam steeds langs, dat we rustig moesten zijn.
:0= JUIST!!!
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: John Hiatt op mei 12, 2014, 11:54:44
Vooral dat drukke meneertje in de hoek die steeds op de tafel sloeg....
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Len Cantello op mei 12, 2014, 12:56:17
Niet op de tafels slaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Daar komen de volle glazen aaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Ik zie jullie liever niet komen, maar onmiddellijk gaan. Jaaaa, zuster. Neeee zusterrrrr!
:_spank :zweep :X :X :X
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2014, 16:51:12
Was  een leuke avond ondanks de SCHANDALIG SLECHTE bediening, of is het normaal dat je 25 minuten op een biertje moet wachten??? Diep triest juh. Dat gezeik van de eigenaresse hing mie oek de keel uit na een uur.  Was achteraf blij dat ik eerst even in het "gouden clitje" had ingedronken. Mensen bedankt voor de topavond!!! :thumbsup

Wokkie.
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2014, 16:51:57
Citaat van: Len Cantello op mei 12, 2014, 12:56:17
Niet op de tafels slaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Daar komen de volle glazen aaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Ik zie jullie liever niet komen, maar onmiddellijk gaan. Jaaaa, zuster. Neeee zusterrrrr!
:_spank :zweep :X :X :X


:_schater :_schater :_schater :_schater  DAAR MUT EEN PIEMEL IN WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Titel: Re: Wok Avond Cambuur
Bericht door: Tukker op mei 13, 2014, 20:10:47
Citaat van: wiekie1969 op mei 13, 2014, 16:51:12
Was  een leuke avond ondanks de SCHANDALIG SLECHTE bediening, of is het normaal dat je 25 minuten op een biertje moet wachten??? Diep triest juh. Dat gezeik van de eigenaresse hing mie oek de keel uit na een uur.  Was achteraf blij dat ik eerst even in het "gouden clitje" had ingedronken. Mensen bedankt voor de topavond!!! :thumbsup

Wokkie.
25 minuten?? Het lijkt de Kuip wel  :proost