Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 09:56:40
Nr 42 met pindasaus en een baal kroepoek voor Cantello!  :proost
Enige eis voor Kantel-O is dat er :grolsch geschonken wordt. Niet meer en niet minder.

John Hiatt

Kom maar op met die datum!!!!!!

|:)

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 09:56:40
Nr 42 met pindasaus en een baal kroepoek voor Cantello!  :proost
We beginnen toch wel met een borrel?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
We beginnen toch wel met een borrel?
Jullie menu
Voorgerecht :grolsch
Hoofdgerecht :grolsch
Nagerecht :grolsch

Aangevuld met af en toe een :grolsch

:proost

Ik houd het wel op :koffie :devil

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
We beginnen toch wel met een borrel?

Waarom altijd weer dat gezuip?  :devil

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op april 06, 2014, 13:15:59
Waarom altijd weer dat gezuip?  :devil
Jullie zijn nuchter niet om aan te gluren.......
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 12:01:03
We beginnen toch wel met een borrel?

Zeker, maar met kroepoek in uw scheur bent u tenminste even stil als ik aan het woord ben.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op april 06, 2014, 13:20:14
Jullie zijn nuchter niet om aan te gluren.......
:proost

Dronken ook niet!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:21:24
Dronken ook niet!
Nou én. We kennen elkaar al jaren.. Een mooi moment om elkaar definitief de hersens in te slaan.
Goblin, geef jij de namen even door aan Sarah? Hebben we er weer wat sv's bij :devil

Galdiano

De datum moet mijn inziens nu wel (bijna) bekend worden gemaakt!
  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Als we morgen meer dan Vitesse, gaan we in een keer door naar de Woktoko..  8P

Taurus Jr

#72
10-05-2014 19:00 :proost
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Len Cantello

Hoe laat begint het zuipen?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene